SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
gebeurt mij ook zo vaak, dus niet zeurenquote:
Maar dat doet klaasweetalles iedere keer, PSM nooitquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
gebeurt mij ook zo vaak, dus niet zeuren
30, die moet vanuit Donington park starten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:41 schreef Gezicht het volgende:
RIC ook met een +5 gridpenalty en en Alsono met +25 hoor ik zojuist.
Spreekt er een derde coureur Nederlands?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Blijf het mooi vinden dat we 3 Nederlands sprekende coureurs op de grid hebben
Hulkenberg.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreekt er een derde coureur Nederlands?
Stoffel praat Vlaams, dus die valt al af jaquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stoffel praat Vlaams, dus die valt al af ja
Max Limbabwaansquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stoffel praat Vlaams, dus die valt al af ja
Kyvat toch ook nog ?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:43 schreef Gezicht het volgende:
Blijf het mooi vinden dat we 3 Nederlands sprekende coureurs op de grid hebben
Dus je regendans heeft gewerktquote:
bron: een natte telefoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent nu op Silverstone (bron: Sky)
Heeft Nattekat hem nat gemaakt?quote:
Ik heb inderdaad ooit ergens gehoord/gelezen dat Kvyat een talenknobbel schijnt te hebben, weet niet of 'ie ook Nederlands spreekt maar het zou best kunnen ja.quote:
Dacht dat jij overdekt zou zitten? Of is dat pas tijdens de race?quote:
quote:
Mooi zo'n eigen Fok!ker op locatiequote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Het zet alleen nog niet echt door.
Joh.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het regent nu op Silverstone (bron: Sky)
zitten ovetdekt maar vooraan, en de wind komt van voren. Maar we zitten weer op het beste stuk van Becketts en dat is het waard!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht dat jij overdekt zou zitten? Of is dat pas tijdens de race?
Waren jullie dat nou op dat gifje uit het vorige topic?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zitten ovetdekt maar vooraan, en de wind komt van voren. Maar we zitten weer op het beste stuk van Becketts en dat is het waard!
Regen zet toch weer aan nu! Zo de bier en nootjes maar tevoorschijn halen!
Het bord of echte bier en nootjes?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zitten ovetdekt maar vooraan, en de wind komt van voren. Maar we zitten weer op het beste stuk van Becketts en dat is het waard!
linkje?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waren jullie dat nou op dat gifje uit het vorige topic?
deze dusquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waren jullie dat nou op dat gifje uit het vorige topic?
Enjoy!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
LIEG NIET!quote:
Ik dacht ook al dat als jij het was geweest je wel heel veel jassen aan moest hebben om dat volume te krijgenquote:
ook met bier en nootjes?quote:
Slicks, altijd.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
kijken wat de beste optie is. Slicks of inters
Nee moet nog eerst ontbijten. Heb net een stopcontact gerepareerd wat altijd kortsluiting maakte en de aardlek eruit gooide zodra een stekker erin gingquote:
Heb nog geen andere mensen gespot eropquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max en RIC als enige op inters? Of zijn er meer?
Nee.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:03 schreef Geralt het volgende:
Heeft Max eigenlijk al een pole gehaald? Dat ben ik even vergeten
nopequote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:03 schreef Geralt het volgende:
Nope.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:03 schreef Geralt het volgende:
Duurt niet lang meerquote:
Nopequote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:03 schreef Geralt het volgende:
Neenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:03 schreef Geralt het volgende:
Klopt. Doet er verder niks aan afquote:
zal niet het laatste zijn. Hij staat zwaar onder druk van Bottasquote:
LOL, volgens de timing niet neequote:
Tis ook helemaal niet nat ofzo...trollquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zal niet het laatste zijn. Hij staat zwaar onder druk van Bottas
Als Ricciardo pech heeft, is het in de kwalificatie. Niet de eerste keer dit seizoenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ricciardo heeft Max z'n pech overgenomen?
mijne ookquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef flipsen het volgende:
Mijn stream loopt wel heel erg achter geloof ik
Hij heb nog 5 plekken straf ook he.quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ze hebben de nummers stiekem overgeschilderd.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
3 of 33, makkelijk je te vergissenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:07 schreef raptorix het volgende:
RIccardio heeft per ongeluk de wagen van Max gepakt.
Adrian Neweyquote:
waarschijnlijk wel naar Q2, maar daarin zal hij niet rijdenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Rood, godverdomme. Ricciardo niet eens naar Q2.
Ik niet, gewoon naar de helm kijken zie je het instantlyquote:
Stopt met regenen hè. Baan droogt op.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel naar Q2, maar daarin zal hij niet rijden
Als het zo droger wordt gaat iedereen onder deze tijd hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel naar Q2, maar daarin zal hij niet rijden
McLaren vergeten?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Is de Red Bull de allerslechtste F1 auto van allemaal?
Ja want dan wordt het droger en dat vindt Hamilton fijnquote:
eerst maar eens zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het zo droger wordt gaat iedereen onder deze tijd hoor.
Lol 's nachts omgewisseldquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben de nummers stiekem overgeschilderd.
Wat heeft de carrossie met het functioneren vd turbo te maken?quote:
Da's de oude pitstraat waar hij voor stond, blijkbaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef S95Sedan het volgende:
Rijdt ie door, hij kon zo de pits in.
Was een turbo ja, hoorde het fluitje als die ermee kapt
Max heeft het minste aantal rondes gereden van allemaal, zelfs de McLarens hebben meer gereden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon live gaan kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:10 schreef flipsen het volgende:
Ik ga dit topic weer even verlaten, kijk liever semi live dan dat ik hier al lees wat ik 5 seconden later pas zie gebeuren
Ah vandaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Da's de oude pitstraat waar hij voor stond, blijkbaar.
Die grap is al gemaakt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik ga die Red Bull auto straks op Marktplaats zetten, gratis af te halen haha. Zal ik zo de link posten?
Nee, en het heeft niks met de wagen te maken.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef Mani89 het volgende:
De andere coureurs ookquote:
Want "auto" betekent enkel de carrossie. Of wat je dan ook zegtquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft de carrossie met het functioneren vd turbo te maken?
Ja, inderdaad. Lekker op een auto lopen zeiken terwijl het over de turbo of de motor gaatquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want "auto" betekent enkel de carrossie. Of wat je dan ook zegt
Kan je nog volledig gefocused achter het stuur zitten van zo'n koekblik zonder dat de twijfel toeslaat? Lijkt mij erg lastig.quote:
kijken of op slicks een tijd gaat of op intersquote:
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik een auto ga kopen. "O ja, ook nog een motor, was ik die toch bijna vergeten"quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Lekker op een autot lopen zeiken terwijl het over de turbo of de motor gaat
zolang het niet veel droger wordt hoeft Max niet te rijden nuquote:
Sessie is nog niet voorbij, en over 3 min gaat het minder hard regenen zegt men op Skyquote:
Ferrari engineers zeggen dat het over 3 minuten stopt met regenen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sessie is nog niet voorbij, en over 3 min gaat het minder hard regenen zegt men op Sky
Voor de zekerheid gewoon op het laatst nog even naar buiten dat je kan counteren, mocht die baan ineens droger zijn de laatste ronde.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zolang het niet veel droger wordt hoeft Max niet te rijden nu
Nee, dat het minder hard gaat regenen dan zegt men op Skyquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ferrari engineers zeggen dat het over 3 minuten stopt met regenen?
En gaat naar buiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel groene tijden, Max moet naar buiten.
Alsof die nu ineens op P16 zou komenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Veel groene tijden, Max moet naar buiten.
1.43,0 had Max staan, even onthouden voor zoquote:
Ham nu halve seconde sneller in S2quote:
Ze zijn gewoon laf. Zijn volgers, vinden een P5 wel primaquote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon laf. Zijn volgers, vinden een P5 wel prima
Met 1.40 pits uitrijden. Gaat ie niet redden hoorquote:
Regie is sowieso beroerdquote:
Niet gek, is twijfel of het droog genoeg was voor SSquote:
Gif heeft geen geluid noob.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat applaus moet op een gifje. Het geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |