NPO Politiekquote:Op zondag 16 juli 2017 17:22 schreef heywoodu het volgende:
Nederland - Frankrijk begint bijna. Waar kunnen we kijken, behalve FINA TV?
quote:
20 euro voor alleen het WK..quote:
Ja echt verdommequote:Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
20 euro voor alleen het WK..
NPO Politiek zendt de Tour uit
Zo danquote:Op maandag 17 juli 2017 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Canada houdt Montenegro verrassend op 8-8 bij de mannen.
Er ligt nu wel een moordend parcours voor ze, ik betwijfel al of ze Rusland wel aan kunnenquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Helaas
Maar liever nu dan later in het toernooi, even beide voeten op de grond enzo.
Was sowieso al een moordend parcours. Er zijn acht ploegen die kans maken op goud. Door een beroerde loting (poule A maar één topland, C had er drie) kan ik nu niet zeggen dat de complete kwartfinale een realistische kans op goud heeft, maar dat was zeker mogelijk geweest. En als Nederland gewoon top blijft spelen, is Rusland absoluut geen probleem.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er ligt nu wel een moordend parcours voor ze, ik betwijfel al of ze Rusland wel aan kunnen
En nog éénquote:
Als ze nou altijd zouden luisteren dan zouden ze de titels aaneenrijgenquote:
Ja zeer knap. Had niet verwacht dat ze dat dit kwart al zouden behalen. Nu is het wel belangrijk om het begin van het volgende kwart niet gelijk al teveel doelpunten tegen te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:02 schreef H.Vviv het volgende:
Prima terug gekomen na één doelpunt verschil, nadat het verschil vier was.
Dan ging er ergens iets niet goedquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:15 schreef Redefine het volgende:
Een time-out die door niemand is aangevraagd
Nou ja, eerder dus aangevraagd, niet gekregen. Is weer eens wat anders een video ref voor het (tijdig) aanvragen van een time-outquote:
Ballenmeisjes en ballenjongens het water in.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Gele kaart voor de scheidsrechter, penalty voor het publiek in Vak B.
Die Hongaren hebben er inderdaad helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Krijg je als je gaat waterpoloën in een land wat er helemaal niks mee heeft.
Ik vrees er ook voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |