En waarschijnlijk de laatste keer.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Kopje thee erbij gepakt, ik zit ook klaar. Ik ben benieuwd, dit wordt m'n eerste keer DJ Vout
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Kopje thee erbij gepakt, ik zit ook klaar. Ik ben benieuwd, dit wordt m'n eerste keer DJ Vout
De feestmuziek is nu wel passend!quote:
quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef CindieY het volgende:
Ow... moet ik feestmuziek gaan draaien?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De feestmuziek is nu wel passend!Vandaag de brief van de IND binnengekregen over dat mijn vriendin het visum mag aanvragen op de ambassade!
Gefeliciteerd ToT!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De feestmuziek is nu wel passend!Vandaag de brief van de IND binnengekregen over dat mijn vriendin het visum mag aanvragen op de ambassade!
Jou kennende wordt het vast zware deprimerende gothic!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ow... moet ik feestmuziek gaan draaien?
Er ligt een fles wijn klaar in de koelkastquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In de begindagen zaten mensen hier aan de koelvloeistof als Vout zat te draaien!
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jou kennende wordt het vast zware deprimerende gothic!
quote:
Die kan in 1 keer leeg.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er ligt een fles wijn klaar in de koelkast
Allah ahkbar!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er ligt een fles wijn klaar in de koelkast
Ze kan hem aanvragen. Heeft ze hem nog niet hè..... dus nog even afwachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]Thx man!
Ja het is bizar snel gegaan allemaal; 1 maand en 6 dagen in totaal, terwijl het normaal iets van 2,5 maand is!
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Allah ahkbar!
Oh wacht, nee ze is niet z'n import gevaar ding..
Haha, gekke blanke Nederlanders, zo domquote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ik het met de buren over had dat ze barbecueën lekker vond en dat ze varkenshaas HELEMAAL lekker vond, vroegen ze: "Maar mag dat wel van haar geloof?"
- "Ja hoor, ze is katholiek!"![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Party pooper!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze kan hem aanvragen. Heeft ze hem nog niet hè..... dus nog even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |