Die dingen roesten weg waar je bij staat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad liet elders weten graag een Ford Ka te willen.
Tsja, geen idee eigenlijk. Nogmaals ik heb geen verstand van muziekinstrumenten in het algemeen. Misschien heeft Brad gelijk, aan de andere kant wil hij zaken ook nogal eens al te positief voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een vermoede dat dat keyboard geen rooie cent winst gaat opleveren, maar goed dat is mijn mening.
Man man manquote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Brad geeft in de livestream aan al wel stiekem een beetje te loeren naar een nieuwe waggie.
Op de vraag of hij een fiets heeft: "Nee, heb geen fiets." Niets over dat hij een fiets heeft waar nog wat aan moet gebeuren.
Hè, hoe kan dat nou weer dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:02 schreef Stompzinnig het volgende:
Brad geeft in de livestream aan al wel stiekem een beetje te loeren naar een nieuwe waggie.
Op de vraag of hij een fiets heeft: "Nee, heb geen fiets." Niets over dat hij een fiets heeft waar nog wat aan moet gebeuren.
Braddie gonna braddie. Meer kan ik er niet van maken.quote:
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat er veel mee te verdienen valt, het feit dat Braddie in staat is om elke keer zeer goedkoop of zelfs gratis keyboards op de kop te tikken, maakt het vrij aannemelijk dat het aanbod enorm is en de vraag zeer laag.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]![]()
Overigens: als Braad daadwerkelijk dat nieuwe keyboard makkelijk voor 200% winst kan verkopen (wellicht is dat waar, ik handel niet in dergelijke items) zou het raadzaam zijn om dat in ieder geval te proberen. Lukt het, dan is deze niet zo heel handige uitgave ruimschoots ongedaan gemaakt, en hij zou dan best een gedeelte van de winst kunnen herinvesteren in een ander keyboard.
Dat is ook wel waar inderdaad, ik herinner mij een tijd waarin deze vlogger de ambitie had om de grootste keyboardverzamelaar te worden, hij had toen keuze te over en was vaak meer geld kwijt aan brandstof om ze op te halen dan aan de keyboards in kwestie. Ik denk dat er in theorie wel winst op goedkope oude keyboards te pakken is, maar je moet dan net die ene liefhebber treffen en daar kun je soms lang op wachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ik niet dat er veel mee te verdienen valt, het feit dat Braddie in staat is om elke keer zeer goedkoop of zelfs gratis keyboards op de kop te tikken, maakt het vrij aannemelijk dat het aanbod enorm is en de vraag zeer laag.
Misschien dat de verhoudingen in hogere segmenten geheel anders liggen maar daar is uiteraard startkapitaal voor nodig.
Is het reeds aangeschafte keyboard een B of een C-segmenter?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:16 schreef chroestjov het volgende:
Misschien dat de verhoudingen in hogere segmenten geheel anders liggen maar daar is uiteraard startkapitaal voor nodig.
Ik probeer het wel, beste vriendin is dan jarig en viert het ook.. Dus als ik er ben, zal het niet zo lang zijn.quote:
Teveel eerlijkheid hakt er bij een pathologische leugenaar ook wel in natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
Door mozy heeft braddie weer een ragequit gedaan of discord en dat hij voorlopig ook niet meer op FOK! komt.
Nu net?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
Door mozy heeft braddie weer een ragequit gedaan of discord en dat hij voorlopig ook niet meer op FOK! komt.
Het zweet brak me al uit.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij zegt dat bijna dagelijks, geen stress
Ja, ik denk zelfs dat hij daar dan internationaal voor zou moeten gaan via eBay o.i.d., binnen Nederland zijn er waarschijnlijk te weinig liefhebbers voor een dergelijke strategie.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar inderdaad, ik herinner mij een tijd waarin deze vlogger de ambitie had om de grootste keyboardverzamelaar te worden, hij had toen keuze te over en was vaak meer geld kwijt aan brandstof om ze op te halen dan aan de keyboards in kwestie. Ik denk dat er in theorie wel winst op goedkope oude keyboards te pakken is, maar je moet dan net die ene liefhebber treffen en daar kun je soms lang op wachten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Is het reeds aangeschafte keyboard een B of een C-segmenter?
Hij zal dus om 16.00 uur wel weer inloggenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gelukkig staat "voorlopig niet" in de Braadwereld meestal gelijk aan "hoogstens een paar uur niet".
quote:
In het roemruchte restaurant 'De Chinese Muur' te Den Haag is er ook een pionaman. Zou extra betalen om Braddie daar te horen optreden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 14:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien moet je eens contact opnemen met Hotel Restaurant de Nederlanden in Vreeland.
Dit ging over verschillende uitgaven van een bepaald nummer, maar ik dacht laat ik hem maar zonder context plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En iedereen maar tips geven, ik ben bang dat men in moet gaan zien dat deze jongen niet meer op de normale manier te redden valt.
Men moet hem op eigen houtje de ultieme bodem gaan laten bereiken, misschien dat er dan eens een lampje gaat branden.
Mijn zetten ze altijd bij de grote Boeddha daar. Nooit bij de pianoman.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
In het roemruchte restaurant 'De Chinese Muur' te Den Haag is er ook een pionaman. Zou extra betalen om Braddie daar te horen optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |