SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat mogen ze alleen in spoilers toestaan inderdaad.quote:
Het moderne wielrennen?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Een Fransman op kwatorze zwieljet"
braak nog meer clichés, Dione.
Houtje touwtje analistquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:54 schreef franklop het volgende:
Thijs is wel een act aan het worden hoor.
owja ook een flink stuk, plek 10 verdedigenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zelfs De Roog heeft kopwerk verricht.
paardekoppen sturen naar de concurrentie vannacht!quote:
Straks doet Dione een subtiel bruggetje en gaat het 5 minuten over baanwielrennen en of er een vergelijk is met wegrennenquote:
Soooowquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Straks doet Dione een subtiel bruggetje en gaat het 5 minuten over baanwielrennen en of er een vergelijk is met wegrennen
En hoe het gaat met haar blessure.
Die mindset houdt hij nu al jaren vol.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bertje was op zijn best? Dat geloof ik niet.
Tom dumoulin land bruhquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel het mooie aan wielrennen, dat een flutomproepje als de NOS uit een marginaal landje als Nederland alle toppers te spreken krijgt en ze ook nog een enigszins spontaan interviewtje afgeven.
maar dan zou ze minder hard fietsen...bij het baanwielrennen hoef je blijkbaar niet viesdun te zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Als ze zou afvallen zou ze wel lekkah zijn
In rio was ze nog dikkerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Heeft 7 maanden lopen eten na Rio
Al die engelse chicks zijn best wel slank. Maar masaa helpt zeker met accelerarie in het baanwielrennenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
maar dan zou ze minder hard fietsen...bij het baanwielrennen hoef je blijkbaar niet viesdun te zijn.
Morgen is wel een korte inspanning, misschien dat hij dan nog even door de pijngrens kan gaan, maar zijn kwaliteit is juist uit het zadel demarreren ja..quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ziet er dus voor morgen niet goed uit voor Dan.
9km verderop bij de Dione's niet.quote:
Die zit binnen hequote:
Ja nou daar schijnt de zon dan toch nietquote:
touchéquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja nou daar schijnt de zon dan toch niet
Bos was ook altijd een dun sprietje als je het vergeleek met die Duitsers en ook Hoy later.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die engelse chicks zijn best wel slank. Maar masaa helpt zeker met accelerarie in het baanwielrennen
Virenquequote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
Doet ook qua stem een beetje aan Virenque denken
Ja maar Kenny was ook wel relatief smal en die vernederde Hoyquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos was ook altijd een dun sprietje als je het vergeleek met die Duitsers en ook Hoy later.
Kan ook goed huilen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
Doet ook qua stem een beetje aan Virenque denken
pakte als enige geen dope in zijn generatiequote:
Het zegt dus ook niet zoveelquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja maar Kenny was ook wel relatief smal en die vernederde Hoy
Die noemden we destijds al Malle Epo.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
pakte als enige geen dope in zijn generatie
Ho ho ho, Dekker ook nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:04 schreef franklop het volgende:
[..]
pakte als enige geen dope in zijn generatie
Ik laat me er niet over uit.. maar ik probeer dagelijks met ze in contact te komen.. Gaat slechtquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:05 schreef Joezi het volgende:
Wat vinden die Fransen zelf van hun taal dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |