Uiteraard worden er daarna veel maatregelen genomen/veranderingen doorgevoerd. Zo praktisch mogelijk en met zo veel mogelijk steun vanuit de Marokkaanse gemeenschap zelf. Want ook zij zullen actief moeten meedoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is toch juist het tegenovergestelde van aanpakken? Dat is juist oriënteren, aftasten en nuanceren.
Oké. Noem ze maar.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uiteraard worden er daarna veel maatregelen genomen/veranderingen doorgevoerd. Zo praktisch mogelijk en met zo veel mogelijk steun vanuit de Marokkaanse gemeenschap zelf. Want ook zij zullen actief moeten meedoen.
Wat is je punt dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ben ik 10 man denktank? Nee, dus vraag snap ik niet.
Ik lees weinige praktische ideeën hier.
Nee, ik vind het veel te ingewikkeld voor concrete voorstellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb jij concrete voorstellen om het probleem aan te pakken?
Pppffffffffffffquote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik vind het veel te ingewikkeld voor concrete voorstellen.
Je bent als schuim in een vet glas met bier. Ongeïnspireerd en bereid tot oeverloos geneuzel in de marge.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moet ik jullie even Marokkaanse muntthee inschenken tijdens deze bespreking?
Ah, oké.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je bent als schuim in een vet glas met bier. Ongeïnspireerd en bereid tot oeverloos geneuzel in de marge.
Als je niet op de PVV hebt gestemd moet je gewoon je mond houden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je bent als schuim in een vet glas met bier. Ongeïnspireerd en bereid tot oeverloos geneuzel in de marge.
Heb jij nog concrete ideeën?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Als je niet op de PVV hebt gestemd moet je gewoon je mond houden.
Thee?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Als je niet op de PVV hebt gestemd moet je gewoon je mond houden.
Pfffffffffffff, schande dit.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen, maar als je hebt graag een slootje melk.
Dus jij bent ook eh... Wat was het ook alweer? O ja.quote:
Dat dus. Althans, volgens jezelf dus hè.quote:Je bent als schuim in een vet glas met bier. Ongeïnspireerd en bereid tot oeverloos geneuzel in de marge.
Heel vreemd dit. Ik kom met het idee van een denktank en sta mezelf hier te verdedigen bij twee users die zelf met helemaal niets komen, behalve wat getrol. Ik zit mijn tijd te verdoen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:48 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Genoeg. Op welke Partij heb jij gestemd?
De inhoudelijke discussie is inderdaad ver te zoeken.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heel vreemd dit. Ik kom met het idee van een denktank en sta mezelf hier te verdedigen bij twee users die zelf met helemaal niets komen, behalve wat getrol. Ik zit mijn tijd te verdoen.
Nee, je komt met het verwijt dat anderen achterlijk zijn terwijl je zelf ook niet verder komt dan het maar aan anderen overlaten.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heel vreemd dit. Ik kom met het idee van een denktank en sta mezelf hier te verdedigen bij twee users die zelf met helemaal niets komen, behalve wat getrol. Ik zit mijn tijd te verdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |