Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er hangen hier wel wat kloons rond in NWS, maar ik weet zeker dat Etto, Toefjes en Jigzoz daar niet onder vallen.
Frameframeframe.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit vertelt wederom dat je zo opgesloten zit in je bubbeltje dat je echt alleen maar leest wat je wil. Ook aan jou de vraag: geef één quote van mijn kant waarin ik de islam en massa-immigratie toejuich.
Dat is jouw probleem, je kunt het niet verkroppen dat er mensen zijn die op basis van andere uitgangspunten - gebaseerd op de ratio, niet de emotie - kritisch kunnen zijn op zaken als de islam en massa-immigratie. Jij leest dat iemand niet meejankt met de wolven in het bos, niet over 'vuil volk', Rif-apen, berber-tuig en weet ik wat voor fijne namen hier de revue passeren spreekt, en hoppa: het is een wegkijkende linksmensch.
Dus Red. Voordat je weer verontwaardigd van leer trekt: kijk eens goed in de spiegel. Je leest alleen wat je wil lezen, hoort alleen wat je wil horen, en schiet meteen in een slachtofferrol bij het minste geringste tegengeluid.
Wat doe JIJ eigenlijk op een discussieforum, als je niet eens de moeite neemt te lezen wat mensen echt zeggen?
Dacht dat je niet meer wilde praten met mijn soort?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Maar ik doe wel even mee hoor.
"Dood aan de negers!"
Was getekend,
Red85
Opnieuw, nul eigen argumenten, weer gaat het over 'de toon'.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Frameframeframe.
Kijk zelf eens in de spiegel. Want zodra we het op inhoud gaan zetten, kan je niks anders doen dan persoonlijke aanvallen plempen.
Verder ik kom hier om discussies te voeren en misschien ook andere inzichten te krijgen. Over vanalles en nog wat. Niet voor de rare gesprekken met hooghartige irritante kutventjes, die denken te weten hoe anderen moeten denken.
Ja, hoi. Ik begrijp dat je ironie niet snapt, dus ik zal 'm even uitleggen. Jij schreef mij allerlei debiele uitspraken toe, dus schreef ik ook een debiele uitspraak aan jou toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dacht dat je niet meer wilde praten met mijn soort?
Waar zeg ik dat trouwens?
Jigzoz en JimmyDean zijn ZEKER kloontjes van hem. De manier van schrijven en hun interesses (o.a. de obsessie met Nazi's en de Holocaust) komen allemaal overeen. Ook de hooghartige manier van communiceren met andere users bewijzen dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er hangen hier wel wat kloons rond in NWS, maar ik weet zeker dat Etto, Toefjes en Jigzoz daar niet onder vallen.
JimmyDean? Waar ik al jaren mee overhoop lig (op een gentlemanesque wijze uiteraard)? Zal 'ie leuk vinden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Jigzoz en JimmyDean zijn ZEKER kloontjes van hem. De manier van schrijven en hun interesses komen allemaal overeen. Ook de hooghartige manier van communiceren met andere users bewijzen dat.
Het is best lastig om op totaal verschillende manieren een betoog te houden op een discussieforum. Aan de manier van schrijven, discussie, standpunten kun je de diverse users vrij makkelijk onderscheiden doorgaans.quote:
Oke, maar onderschat EttovanBelgie niet. De man doet wel kolderiek en alles, maar is best intelligent.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is best lastig om op totaal verschillende manieren een betoog te houden op een discussieforum. Aan de manier van schrijven, discussie, standpunten kun je de diverse users vrij makkelijk onderscheiden doorgaans.
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt wat hier gebeurt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:09 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Oke, maar onderschat EttovanBelgie niet. De man doet wel kolderiek en alles, maar is best intelligent.
Het valt ook niet te bewijzen dus deze discussie kan eindeloos gevoerd worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal iets te serieus neemt wat hier gebeurt.
Nou, eerste keer in mijn leven dat ik voor katholiek aangezien word. Toch leuk.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Jigzoz en JimmyDean zijn ZEKER kloontjes van hem. De manier van schrijven en hun interesses (o.a. de obsessie met Nazi's en de Holocaust) komen allemaal overeen. Ook de hooghartige manier van communiceren met andere users bewijzen dat.
Vertel mij eens, op basis waarvan het jij het lef vandaan gehaald mij de les te proberen te lezen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Opnieuw, nul eigen argumenten, weer gaat het over 'de toon'.
Kijk Red...
Jij zette mijn naam heel lollig onder dat plaatje van Arthur... daaruit blijkt dat jij vooringenomen bent en gewoon niet leest. Want als ik die plaat zo zie, zou ik dus helemaal anti-Westers, pro-Islam en pro-migratie moeten zijn... en natuurlijk anti Zwarte Piet, voor slavernijreparaties, wijzigen van straatnamen omdat daar een kolonist in verstopt zit, slopen van monumenten...
Ik geef je opnieuw een gelegenheid om een quote van mij te vinden waaruit dat blijkt.
Die is er niet. Dus vertel me: op basis waarvan heb jij het lef om over persoonlijke aanvallen en vooringenomenheid te spreken?
En weer nul argumenten...quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vertel mij eens, op basis waarvan het jij het lef vandaan gehaald mij de les te proberen te lezen?
Waar vandaan haal jij het lef vandaan iemand te framen als bruinhemd... Ongeveer een favo bezigheid van je?
Waar vandaan haal jij het lef vandaan om iedereen die maar een beetje afwijkt van jouw mening, met je verheven vingertje terecht te wijzen?
Kijk in de spiegel voordat je met dit soort uitspraken komt...
Na, weet je. Als je al die punten af gaat, zijn dat precues de maniertjes hoe jij een 'gesprek' aan gaat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, hoi. Ik begrijp dat je ironie niet snapt, dus ik zal 'm even uitleggen. Jij schreef mij allerlei debiele uitspraken toe, dus schreef ik ook een debiele uitspraak aan jou toe.
Apart, zo heb ik nooit beweerd dat de islam en massa-immigratie kritiekloos benaderd moeten worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, weet je. Als je al die punten af gaat, zijn dat precues de maniertjes hoe jij een 'gesprek' aan gaat.
Alleen heb ik nooit ook maar ergens gezegd dat 'alle negers dood' moeten.
Dat is het verschil.
En ga maar weer de vermoorde onschuld spelen.
Nah, weet je, als je dat ene punt even afgaat, dan is dat precies de manier waarop jij een 'gesprek' aangaat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Na, weet je. Als je al die punten af gaat, zijn dat precues de maniertjes hoe jij een 'gesprek' aan gaat.
Alleen heb ik nooit ook maar ergens gezegd dat 'alle negers dood' moeten.
Dat is het verschil.
En ga maar weer de vermoorde onschuld spelen.
SP. Ik ben zeker links. Traditioneel links.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
Hé Etto, wat heb jij de laatste keer gestemd? Gewoon even om die veronderstelde linksheid even te toetsen.
Matige poging tot burn.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nah, weet je, als je dat ene punt even afgaat, dan is dat precies de manier waarop jij een 'gesprek' aangaat.
Alleen heb ik nooit iets van dat lijstje dat jij aan mij toeschreef beweerd.
Dat is de overeenkomst.
Hm. Daar gaat mijn stelling.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SP. Ik ben zeker links. Traditioneel links.
*gaap*quote:
Vond ik ook.quote:
Ja wat nu?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 20:54 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed. Marokkanen dus. Die zijn er en een te groot deel doet stom. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |