abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172450091
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Een goed voorbeeld geven ze niet aan hun kinderen. Verder heb ik er geen verstand van. Het zou geweldig zijn als het wel zo zou gaan.
Nah, denk niet dat het alleen opvoeding is.
pi_172450095
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Spiegeltje. Meer niet. Wat moet ik dan? Op elke ad hominem iets origineels verzinnen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou zeggen: er moet een denktank komen. Een man of tien, de helft uit de Marokkaanse gemeenschap, de andere helft mensen die beroepshalve met die jongeren te maken hebben. Zet die een dag bij elkaar en ik mag omvallen als zij de oorzaak of oorzaken van dat criminele gedrag niet haarfijn ontleed hebben.

Alleen meer geld of stageplekken slaan nergens op. Het is een veel fundamenteler probleem. Het moet breed aangepakt worden. Want er is een heel groot probleem met jonge Marokkanen, één seizoen Opsporing Verzocht en je loopt huilend naar buiten.
Gewoon, met een reactie/idee wat constructief is komen, ipv vermeend spiegelen dat iemand simplistisch is terwijl je zelf ook alleen maar naar oplossingen vraagt..
Zo geef je ook alleen maar aan dat je geen oplossing ziet, en dat het blijkbaar vastloopt in de erkenning daarvan.

En met de ''wat nu?'' vraag stuur je verder richting off topic. Dacht ik zo. :@
pi_172450275
quote:
15s.gif Op zondag 16 juli 2017 01:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

Gewoon, met een reactie/idee wat constructief is komen, ipv vermeend spiegelen dat iemand simplistisch is terwijl je zelf ook alleen maar naar oplossingen vraagt..
Zo geef je ook alleen maar aan dat je geen oplossing ziet, en dat het blijkbaar vastloopt in de erkenning daarvan.

En met de ''wat nu?'' vraag stuur je verder richting off topic. Dacht ik zo. :@
Oké, ik ben akkoord met een denktank. En nu?
  zondag 16 juli 2017 @ 01:26:18 #254
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_172450374
Je hebt toch geen denktank nodig om te weten dat Marokkanen hun kinderen amper opvoeden, de zoon des huizes vanaf zijn geboorte de koning is. En alles wat ze uithalen prima is zolang dat maar over de rug van ongelovigen is ipv familie/soortgenoten.

Cox heeft gelijk.
pi_172450505
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:10 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, wist ik het maar. Maar denk je niet dat het over een generatie al minder is?
Nee juist erger..
  zondag 16 juli 2017 @ 03:51:29 #256
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_172451276
Ik heb wel een idee :@
Wat volgens mij fout is gegaan is dat we eerst de mannen hebben laten komen, ook nu weer zie je dat het voornamelijk mannen zijn die eerst komen, de vrouwen en kinderen komen later.
Aangezien men vaak uit een patriarchale cultuur komt, moslim of niet moslim,geloof staat er wat mij betreft buiten, is de man vaak de dominante factor in een gezin en draait alles eerst om hem.

Als we nu eens eerst de vrouwen laten komen, die voorzien van een woning, werk/uitkering etc, wegwijs maken in de omgeving en zorgen dat ze zich zeker voelen , weten waar ze zijn moeten voor belangrijke zaken enz.

Ik denk dat het heel veel verschil maakt als de man later komt in een ingericht huis door zijn vrouw, zijn vrouw die al een beetje Nederlands spreekt, bezigheden heeft, vriendinnen en kennisen etc
Misschien past ze zich wel beter aan als ze ziet dat vrouwen hier anders leven dan daar en bevalt haar dat prima , ipv naar de pijpen van meneer te dansen die de dienst uitmaakt , denk dat zijn invloed ook stukken minder is als zij al ingeburgerd is en hij nog niet
Toontje lager zogezegd :+

Als de man eerder in Nederland is heeft de vrouw zich maar te schikken en dat betekent dat meneer de afstandsbediening heeft :6 ,bepaald heeft hoe de inrichting in huis is , al bekend is met de buurt en vrienden heeft in het theehuis of cafe op de hoek en de vrouw heeft zich maar te schikken

>:)
  Forum Admin zondag 16 juli 2017 @ 04:11:06 #257
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172451309
Hier is het meeste wel gezegd denk ik zo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')