Hi ha ho, hier zit de breek.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb het te doen met de gegevens die bekend zijn
[..]
Maar daar wordt het dus al lastig. Want over welke groep hebben we het dan? Marokkanen? Marokkaanse mannen? Marokkaanse mannen tussen de 15 en 23?
Het sociaal-economische achterstands verhaal komt na de ethiek. Wat betreft leeftijd;quote:Marokkaanse mannen tussen de 15 en 23 met een sociaal-economische achterstand? Marokkaanse mannen tussen de 15 en 23 met een sociaal-economische achterstand en een laag IQ? Of gelden diezelfde statistieken eigenlijk voor alle mannen tussen de 15 en 23 met een sociaal-economische achterstand en een laag IQ? Kortom: waar zit nou eigenlijk het probleem precies?
Dit klopt. Toch is het uitblijven van een collectief besef waarom juist hun groep word afgerekend op een overcompensatie een tekenend falen.quote:Zodra je eenlingen gaat afrekenen op de veronderstelde kenmerken van 'hun groep' heet dat discriminatie. Dat is nu eenmaal verboden en dat lijkt me terecht.
Ja. Maar ben jij van mening dat, gezien de cijfers en lijstjes, deze tuigethiek in een zekere hoek geplaatst mag/kan moet worden?quote:Ja, tuig heeft tuigethiek. Duidelijk.
Uhh niet echt toch? tis niet zo dat we dit alleen en alleen maar kunnen aanschrijven aan het christendom?quote:Iedereen mag kritiek hebben op andere opvattingen. Cultuurrelativisme is een erfenis uit het christendom en dat hebben we gelukkig achter ons gelaten.
Lekker. Geen suiker aub.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Moet ik jullie even Marokkaanse muntthee inschenken tijdens deze bespreking?
Jij wilt de problematiek zelf oplossen? Of moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, je komt met het verwijt dat anderen achterlijk zijn terwijl je zelf ook niet verder komt dan het maar aan anderen overlaten.
Ohw, ándermans ideeën. Ik zie zo 1, 2, 3 niet iets wat binnen enkele jaren effect oplevert t.a.v. de kwestie waar we het hier over hebben: criminaliteitsoverlast.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:57 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
[ afbeelding ]
Nog fijner: doe mee!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik schenk thee in voor jullie allen! Mogen jullie zo weer verder.
Ja, lachen allemaal en zo, maar de Grondwet staat in de weg dus nee, gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:57 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
[ afbeelding ]
Dat heeft ook tijd nodig en los je niet zomaar op. Ik vind het verkiezingsprogramma van de PVV prima en het proberen waard. Helaas denkt de meerderheid van Nederland daar anders over.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw, ándermans ideeën. Ik zie zo 1, 2, 3 niet iets wat binnen enkele jaren effect oplevert t.a.v. de kwestie waar we het hier over hebben: criminaliteitsoverlast.
Dat staat voor alles wat geldverspilling is.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En wat betreft punt 5: "Geen geld meer naar ontwikkelingshulp, windmolens, kunst, innovatie, omroep enz." Wat is dat? Geen geld meer naar wat dan ook? Dat lijstje is voor de 'enz' nogal divers namelijk.
Uitkeringen?quote:Op zondag 16 juli 2017 00:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dat staat voor alles wat geldverspilling is.
Ah dingen zoals de peperdure beveiliging van Wilders bijvoorbeeldquote:Op zondag 16 juli 2017 00:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Dat staat voor alles wat geldverspilling is.
Niet dat je gelijk de oplossing hebt maar wat is er aan de hand met criminele Marokkaanse jongens?quote:Op zondag 16 juli 2017 00:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, weet niet zo goed wat ik van dit allemaal moet vinden.
Dat staat niet op het lijstjequote:
Zijn leven hangt daar helaas vanaf, dus zeker geen verspilling.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:07 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Ah dingen zoals de peperdure beveiliging van Wilders bijvoorbeeld
Ja, wist ik het maar. Maar denk je niet dat het over een generatie al minder is?quote:Op zondag 16 juli 2017 00:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet dat je gelijk de oplossing hebt maar wat is er aan de hand met criminele Marokkaanse jongens?
Een goed voorbeeld geven ze niet aan hun kinderen. Verder heb ik er geen verstand van. Het zou geweldig zijn als het wel zo zou gaan.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, wist ik het maar. Maar denk je niet dat het over een generatie al minder is?
Oké.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:20 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Nu ben je aan het muggenziften en kommaneuken. Neem een chill pill.
Ja, blijf jij ook maar weg. Onzinnig gereutel is er al genoeg. Dat het je allemaal te snel gaat is tot daar aan toe, maar het leidt zo af.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Morgen verder hoop ik. Vind het interessant. Jigzoz, vriendelijk verzoek om de discussie niet te saboteren. Je voegt niet veel toe.
Je doet me aan een ambtenaar denken: uitgebreid verkennen en overleggen wat al 20 jaar duidelijk is. Je bent niet eens ingegaan op mijn voorstel van die denktank. Dus krijg ik de indruk dat je maar wat kletst en niet echt wilt meedenken.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, blijf jij ook maar weg. Onzinnig gereutel is er al genoeg. Dat het je allemaal te snel gaat is tot daar aan toe, maar het leidt zo af.
Ik krijg de indruk dat je heel erg simpel bent.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je doet me aan een ambtenaar denken: uitgebreid verkennen en overleggen wat al 20 jaar duidelijk is. Je bent niet eens ingegaan op mijn voorstel van die denktank. Dus krijg ik de indruk dat je maar wat kletst en niet echt wilt meedenken.
Flauw.quote:Op zondag 16 juli 2017 00:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je heel erg simpel bent.
Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |