Hier een brownie voor je:quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga voor mezelf beginnen
4EBE's brownies en taarten
grenzen aangevenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen collega's zich niet met hun eigen zaken bemoeien ? Man man man![]()
Dat heb ik ook altijd bij sommige users hier.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen collega's zich niet met hun eigen zaken bemoeien ? Man man man![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij sommige users hier.
get a roomquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, wil me gewoon met je verenigen
Je mag het ook aan mij vertellenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
Waar is Azpi. Moet hem nog vertellen dat Noel een ban heeft.
Er is ook gewoon een dm knop hequote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
Beste post sinds tijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:31 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef zeer het volgende:
heb altijd bij xchacet datik denk van ehhh beetje simpel wijf die zich laat palen door veel fokkers geen idee waarom ik d'r srs zou moeten nemen
totdat
[ afbeelding ]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe je zijn username zonder spelfouten schrijft.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een dm knop he [ afbeelding ]
Waarom heeft ie een banquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Hier een brownie voor je:
[ afbeelding ]
Echt jammerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
continu ... dat is het vermoeiende.quote:
ik heb overigens gehoord dat jij achter mijn rug om ober inlicht over mijn roddels over haarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb overigens gehoord dat dit niet het geval is en dat het er maar twee zijn en in dat geval is ze net zo'n FOK!slet als ik.
gwn één keer goed doenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
continu ... dat is het vermoeiende.
Ach, iedereen gelooft in zijn eigen waarheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb overigens gehoord dat dit niet het geval is en dat het er maar twee zijn en in dat geval is ze net zo'n FOK!slet als ik.
Zoals wie?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij sommige users hier.
och here dat zou echt verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt jammer
Het is toch geen permban he
SOquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, iedereen gelooft in zijn eigen waarheid.
Super jammerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt jammer
Het is toch geen permban he
Het spijt mij vriend, ik heb haar gewoon geconfronteerd met haar daden. Dat is uiteraard niet ten nadele van jou.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb overigens gehoord dat jij achter mijn rug om ober inlicht over mijn roddels over haar
Je kan zijn naam alleen met spelfouten schrijven? raarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe je zijn username zonder spelfouten schrijft.
het geeft niks, ik ben voor transpirantiequote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt mij vriend, ik heb haar gewoon geconfronteerd met haar daden. Dat is uiteraard niet ten nadele van jou.
Ik heb emotionele support nodigquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:35 schreef zeer het volgende:
[..]
och here dat zou echt verschrikkelijk zijn
Gelukkig maar. Ik had het niet tussen ons moeten houden?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:36 schreef zeer het volgende:
[..]
het geeft niks, ik ben voor transpirantie
Hier een koekje omdat je zo goed kan lezenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan zijn naam alleen met spelfouten schrijven? raar
dat had niet eens gekundquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik had het niet tussen ons moeten houden?
Heb net broodje pindakaas gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier een koekje omdat je zo goed kan lezen
Doet ie dat?! Nee! Wat errugquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een hele week zonder noel, hoe houden we dat vol
Oh wacht hij logt gewoon in op jouw account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |