Nu je het zegtquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:03 schreef zeer het volgende:
die dven heeft ook alles, een 9,5/10 gf die wilt bangen op camera, een hele rits straathonden zo schattig, de hele dag op kantoor werken met airco en ondertussen flirten met 12 jarige meisjes en de hele dag fokken, wat een leven, wat een man
Het is eerder om te janken dat je bent.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:04 schreef Firewarrior het volgende:
Ik moet gewoon sowieso lachen omdat ik hier ben
damn wou dat ik dit zelf kon inzien wou dat ik jou was gvdquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een hele leuke jongen verder maar die jaloezie moet eens een einde aan komen man. Je lijkt Chai wel.
Laten weten gezellig samenkomen in een obscure zaak om je pohi te analiseren.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
damn wou dat ik dit zelf kon inzien wou dat ik jou was gvd
Volgende Ajax hype waar je over 2 jaar afvraagt of hij überhaupt nog voetbaltquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Davison Sanchez een baas trouwens. Ex-Nacional en stond in de finale als beste in het veld, ondanks een ongemakkelijke soort van eigen goal.
Ja snap ik maar Roma uit was leuk, vooral het fontein-gedeelte heeft ons Europees weer op de kaart gezet.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik refereer liever naar gewonnen wedstrijden
Negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja snap ik maar Roma uit was leuk, vooral het fontein-gedeelte heeft ons Europees weer op de kaart gezet.
wnnr beiaard vriendquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laten weten gezellig samenkomen in een obscure zaak om je pohi te analiseren.
Die komt wel bij Europese (sub)topper.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Volgende Ajax hype waar je over 2 jaar afvraagt of hij überhaupt nog voetbalt
Nu ben je weer jaloers, maar dit keer op iemand anders.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:05 schreef zeer het volgende:
[..]
damn wou dat ik dit zelf kon inzien wou dat ik jou was gvd
Gigiquote:
orlyquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nu ben je weer jaloers, maar dit keer op iemand anders.
Zeker niet. Als verdediger heb je trouwens minder last van hoge verwachtingen. Kijk naar Arias.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Volgende Ajax hype waar je over 2 jaar afvraagt of hij überhaupt nog voetbalt
Bedankt voor het compliment. Maar daar ging het ook niet om, je interpreteert mijn post verkeerd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is eerder om te janken dat je bent.
Ongetwijfeld, valt daar door de mand en eindigt ergens waar Fischer/Andersen en al die andere wonderkinderen nu spelenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die komt wel bij Europese (sub)topper.
Afschuwelijk vliegveldquote:
Mn OV is 10 jaar geleden verlopen en kan niet fietsen want mijn benen zijn zo sterk dat ik telkens de ketting kapot trap :squote:
Was sarcasme sukkel, iedereen weet dat ik een kneus ben.quote:
Die zwartequote:
ik kom naar je toe waar woon jequote:Op donderdag 13 juli 2017 17:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mn OV is 10 jaar geleden verlopen en kan niet fietsen want mijn benen zijn zo sterk dat ik telkens de ketting kapot trap :s
Ik weet ook wel dat het sarcasme was, hoor. Mijn post was dubbele sarcasme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was sarcasme sukkel, iedereen weet dat ik een kneus ben.
Mooi man ik kom er bij staan om je op te hitsen en het te filmen voor dumpert.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:10 schreef Mozy het volgende:
Ik kom de user NoelGallagher in elkaar slaan.
Dat is mooi want die wil ik ook maar heb beloofd geen nieuwe honden meer in huis te nemenquote:
Nou de mijne was oneindig sarcasme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het sarcasme was, hoor. Mijn post was dubbele sarcasme.
Utrecht, kanaleneiland.quote:
Ja maar werkt best als het puppies zijn. Babyzusjes genereren hetzelfde effect.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit hoe je vrouwen naar je toe kan lokken want dan haal ik ook een hond
Oh dan is dit wel een goed excuus.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is mooi want die wil ik ook maar heb beloofd geen nieuwe honden meer in huis te nemen
Je bent zelf een hondquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit hoe je vrouwen naar je toe kan lokken want dan haal ik ook een hond
Wilde dicht bij TARDIS. (L) zijn man.quote:
Je bent een goede vriend. Welk ras?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar werkt best als het puppies zijn. Babyzusjes genereren hetzelfde effect.
Ik ga daar heen om op je te schieten met mijn fire crossbow.quote:
Labradorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend. Welk ras?
Ben je zo'n bleke LARP'er zeker?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga daar heen om op je te schieten met mijn fire crossbow.
Het is een hele gevaarlijke uitvoering die ik net heb gemaakt.
wnnr gaan we meeten thoquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde dicht bij TARDIS. (L) zijn man.
Als je daar al een ban voor krijgt...quote:
Ras is niet relevant. Zolang het maar klein en aaibaar is. Mexicaanse Naakthond is zelfs goed.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend. Welk ras?
Niet want ik ben mensenschuw.quote:
Zosk zijn pener ehehe ;pquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ras is niet relevant. Zolang het maar klein en aaibaar is. Mexicaanse Naakthond is zelfs goed.
Was gezellig Freekquote:
Poor you.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |