Ik weet ook wel dat het sarcasme was, hoor. Mijn post was dubbele sarcasme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was sarcasme sukkel, iedereen weet dat ik een kneus ben.
Mooi man ik kom er bij staan om je op te hitsen en het te filmen voor dumpert.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:10 schreef Mozy het volgende:
Ik kom de user NoelGallagher in elkaar slaan.
Dat is mooi want die wil ik ook maar heb beloofd geen nieuwe honden meer in huis te nemenquote:
Nou de mijne was oneindig sarcasme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het sarcasme was, hoor. Mijn post was dubbele sarcasme.
Utrecht, kanaleneiland.quote:
Ja maar werkt best als het puppies zijn. Babyzusjes genereren hetzelfde effect.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit hoe je vrouwen naar je toe kan lokken want dan haal ik ook een hond
Oh dan is dit wel een goed excuus.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is mooi want die wil ik ook maar heb beloofd geen nieuwe honden meer in huis te nemen
Je bent zelf een hondquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit hoe je vrouwen naar je toe kan lokken want dan haal ik ook een hond
Wilde dicht bij TARDIS. (L) zijn man.quote:
Je bent een goede vriend. Welk ras?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar werkt best als het puppies zijn. Babyzusjes genereren hetzelfde effect.
Ik ga daar heen om op je te schieten met mijn fire crossbow.quote:
Labradorquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend. Welk ras?
Ben je zo'n bleke LARP'er zeker?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik ga daar heen om op je te schieten met mijn fire crossbow.
Het is een hele gevaarlijke uitvoering die ik net heb gemaakt.
wnnr gaan we meeten thoquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde dicht bij TARDIS. (L) zijn man.
Als je daar al een ban voor krijgt...quote:
Ras is niet relevant. Zolang het maar klein en aaibaar is. Mexicaanse Naakthond is zelfs goed.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent een goede vriend. Welk ras?
Niet want ik ben mensenschuw.quote:
Zosk zijn pener ehehe ;pquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ras is niet relevant. Zolang het maar klein en aaibaar is. Mexicaanse Naakthond is zelfs goed.
Was gezellig Freekquote:
Poor you.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |