Oja Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja is toch hans teeuwen, ik verzin dat zelf niet ;s
altijd veel te voorspelbaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Wil weer eens een stukje van hem zien over islam.
Ja, je kan ook weinig kanten op daarmee.quote:
Echt eh, gewoon een heel volk zomaar weggooien. Vind echt niet kunnen. Waar is de liefde, de kip eten naast kampvuurtje, in de sneeuw bij -40 en de samenhorigheid?quote:
te grabbel gegooid tegeljik met de maagdelijkheid van je moederquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:53 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Echt eh, gewoon een heel volk zomaar weggooien. Vind echt niet kunnen. Waar is de liefde, de kip eten naast kampvuurtje, in de sneeuw bij -40 en de samenhorigheid?
Dit is mijn lijn.quote:
Wat nou joh, Bakal.quote:
Mijn moeder heh, zou na die opmerking jou nog steeds lief aankijken en een feestmaal voor jou bereiden ook al verdien je dat helemaal niet. Gewoon, omdat zij zo lief is en niemand kwaad doet en bid dat jij ooit eens Valhalla mag bereiken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te grabbel gegooid tegeljik met de maagdelijkheid van je moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn moeder heh, zou na die opmerking jou nog steeds lief aankijken en een feestmaal voor jou bereiden ook al verdien je dat helemaal niet. Gewoon, omdat zij zo lief is en niemand kwaad doet en bid dat jij ooit eens Valhalla mag bereiken.echt lieve vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Mijn moeder heh, zou na die opmerking jou nog steeds lief aankijken en een feestmaal voor jou bereiden ook al verdien je dat helemaal niet. Gewoon, omdat zij zo lief is en niemand kwaad doet en bid dat jij ooit eens Valhalla mag bereiken.Je kijkt te vaak naar VikingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
[..]
Mijn moeder heh, zou na die opmerking jou nog steeds lief aankijken en een feestmaal voor jou bereiden ook al verdien je dat helemaal niet. Gewoon, omdat zij zo lief is en niemand kwaad doet en bid dat jij ooit eens Valhalla mag bereiken.Dan heb je het wel bont gemaakt als je die dood krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Nee, alleen neusbeerbeukers gezien.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:08 schreef Dven het volgende:
Hallo. Zijn er nog griendenmoordenaars en papegaaiduikermollers gesignaleerd?
Die kunnen nog wel door de beugel.quote:
Neusbeercomité gaat niet akkoord.quote:
Die dienen maar een klacht in bij de overkoepelende berenbond.quote:
Hier gedaan:quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Die dienen maar een klacht in bij de overkoepelende berenbond.
Straks als vergelding een berenklem in het bos zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier gedaan:
www.alleberentellenmee.nl/klachtformulier
Ik hoop dat een beer in het bos schijt en je er over uit glijd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks als vergelding een berenklem in het bos zetten.
Hier mee eens.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
iemand die negeert bij de vleet is geen prettig gezelschap
Mondeling patent.quote:
Kan niet beter, en daar?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe is het met mijn leuke fokvriendin?
ja kut heh ben je zo rap weer thuisquote:
vooral gaan fokken danquote:
Lekker soggenquote:
Wat is dit nou weer voor verwensingquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat een beer in het bos schijt en je er over uit glijd.
[..]
Hier mee eens.
[..]
Mondeling patent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |