basic? Nee joh. Dan eet je gewoon de hele week dorakoeken en bakjes yoghurt met smartiesquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:31 schreef ReginaFalange het volgende:
[..]
No problemo. Je kind heeft vanuit het autootje allang een hele lading boodschappen die binnen handbereik lagen mee gesmokkeld, grote kans dat hij daar ook geen afstand meer van wil doen. Handig verrassingsmenu als je even geen inspiratie meer hebt. Dus laat die Allerhande maar liggen, scheelt ook weer een pleurisbende oud papier aan het einde van de maand.
Een ander voordeel is dat het voornamelijk basic verpakkingen zijn die door je koter zijn ingeladen omdat die nu eenmaal op de onderste plank liggen.
Hoi ja sorry kwam even binnen fietsen tussen alle (bovenal gezellige!) druktequote:Op donderdag 20 juli 2017 22:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ha Twinkle20hoe is het met je kleine dame? Ook alweer bijna een dreumes toch?
Alle vrije tijd die je ineens hebt als je niet meer hoeft te koeken en niet meer hoeft af te wassen.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
basic? Nee joh. Dan eet je gewoon de hele week dorakoeken en bakjes yoghurt met smarties
Ik dacht dat er een gedetailleerd seks verslag kwam bij die los slingerende borst, maar het ging dus om de borstvoeding.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:17 schreef ingee het volgende:
Stapbaby's
Dora koeken en yoghurt met smarties klinkt niet slecht, heb ik ook eens een excuus voor mijn onderontwikkelde smaak.
Ik vond boodschappen doen met draagdoek doen altijd lastig, bukken of strekken zit er dan niet echt in bij mij.
Op het baby en ontzwanger front: ik heb geslapen vannacht, alleen af en toe een borst tevoorschijn geslingerd terwijl M verschoonde, flesjes maakte en gaf. Hij is een held en ik voel me herboren! Vandaag zelfs een stukje gefietst. Vannacht moet hij blijven liggen vanzelfsprekend.
En S is een soort reptiel en vervelt van top tot teen. Ben benieuwd wat er straks onder vandaan komt.
Nee joh. Gewoon als ze compleet in coma zijn van de voeding.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:11 schreef ingee het volgende:
Seks? Dat komt toch pas weer als de kinderen het huis uit gaan?
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 23:11 schreef ingee het volgende:
Seks? Dat komt toch pas weer als de kinderen het huis uit gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |