Mag ik dan niet even slachtofferrollen? Dat is tegenwoordig hot hier toch?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over hoe iedereen met elkaar omgaat of om moet gaan, doe dat lekker via DM als je het niet eens bent met elkaar
Gewoon lekker slap ouwehoeren doe je hier, oude koeien uit de sloot halen maar ergens anders
Neequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag ik dan niet even slachtofferrollen? Dat is tegenwoordig hot hier toch?
Warmt ook lekker opquote:
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weerquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking gejank om een simpele post
Nou sorry hoor. Ik las het als sneer en legde uit waarom. Blijf lekker janken anders.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking gejank om een simpele post
12 graden en regen. Valt voor hier onder "ja"quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Fogel. Inmiddels al zomer in het koude noorden?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
12 graden en regen. Valt voor hier onder "ja"
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme, heb ik eventjes een meeting en het loopt hier weer allemaal gigantisch uit de klauwen. Gedraag jullie of zonder eten naar bed, stelletje kutkledders.
Nee, daarvoor ga je maar naar NWS. Godverdomme.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weeren
zijn.
[..]
Heb gehoord dat het super vervelend is, laten we hopenquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rex heeft even een tamponnetje scheef. Zal straks wel weeren
zijn.
[..]
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik las het als sneer en legde uit waarom. Blijf lekker janken anders.
Gaat helemaal mis hierquote:
Ja, maar jij zat iets zuidelijker, hebben hier last van zo'n poolfront dat niet weg wil.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik had echt vet mooi weer toen we in Noorwegen waren. Kon tijdens het wildkamperen zo vanuit de tent een meer in rollen.
Ik kom misschien met kerst even langs daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |