De anti racisme internetbubbel zijn helper whitey Sunny haar eigen woorden hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:34 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedereen anti-racisme is. Maar goed, jij bent van de anti-fake racisme brigade. Gewoon beter om objectief vast te stellen dat iets geen racisme is, dan meteen met azijn te spuwen naar je 'tegenstanders'.
Slechte vergelijking, ik hoop dat je dat zelf ook wel kan bedenken.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:30 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Sommige vrouwen roepen om alles verkrachting, mede door deze mensen wordt het verkrachtings-geroep steeds minder serieus genomen. Je kan dit argument voor van alles gebruiken. Neemt niet weg dat racisme wel degelijk bestaat, maar gelukkig een minder groot probleem is tegenwoordig.
Nee, vertel!quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, ik hoop dat je dat zelf ook wel kan bedenken.
O ja Hans Teeuwen zei het al eerder 'linkse meisje houden van rechtse praatjes'quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Nober het volgende:
Gijs is vast een VVD'er/FvD'er vandaar een linkse vriendin/vrouw.
Wel een grote visquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:44 schreef Nober het volgende:
Gijs is vast een VVD'er/FvD'er vandaar een linkse vriendin/vrouw.
Degenen die nu het hardste 'racisme' roepen zijn gewoonlijk juist degenen die de grootste stuip trekken als dat woord ter sprake komt.quote:Op donderdag 13 juli 2017 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebeurt anders natuurlijk nooit
Ja, of het is zelfreinigend vermogen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prachtig om te zien inderdaad. 5 minuten nadat de beelden online opdoken was de hele politiek correcte sjw goegemeente er al opgedoken. Dit was een duidelijk geval van Racisme. Alle usual suspects kwamen voorbij: joop.nl, Arzu Aslan (of zoiets), Sunny Bergman, Clarice Gargard. En ze waren eensgezind, dit was een duidelijk geval van racisme:
[ afbeelding ]
En toen bleek het iemand uit eigen gelederen te zijn....oeps.
Dit is nu wat men noemt: "in het eigen zwaard vallen"
Wie verwijdert wat? Ik heb nog niets verwijderd zien worden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Prachtig hoe hele verhalen over racisme verwijdert worden nu blijkt om wie het gaat en aan welke partij deze gelieerd is.
Ja, prachtig. Er waren nog geen 100 man die "racisme" riepen. En die zijn nu keihard op hun bek gegaan. Heerlijk. Ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prachtig om te zien inderdaad. 5 minuten nadat de beelden online opdoken was de hele politiek correcte sjw goegemeente er al opgedoken. Dit was een duidelijk geval van Racisme. Alle usual suspects kwamen voorbij: joop.nl, Arzu Aslan (of zoiets), Sunny Bergman, Clarice Gargard. En ze waren eensgezind, dit was een duidelijk geval van racisme:
[ afbeelding ]
En toen bleek het iemand uit eigen gelederen te zijn....oeps.
Dit is nu wat men noemt: "in het eigen zwaard vallen"
Juist.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Degenen die nu het hardste 'racisme' roepen zijn gewoonlijk juist degenen die de grootste stuip trekken als dat woord ter sprake komt.
Hypocriet hoor.
Een verkrachting is een actie, racisme is vaak een motivatie tot een actie, wanneer je iemand een hand weigert kan je wel VERKRACHTING!!! roepen, maar dan eindig je snel voor het gerecht, wanneer je dan daarvoor in de plaats RACISME!!! roept zal je allicht nog bijval krijgen.quote:
Zoals eerder in dit topic geplaatst is.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wie verwijdert wat? Ik heb nog niets verwijderd zien worden.
Ja, dat klopt. Laten we het ongewenste intimiteiten noemen dan.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een verkrachting is een actie, racisme is vaak een motivatie tot een actie, wanneer je iemand een hand weigert kan je wel VERKRACHTING!!! roepen, maar dan eindig je snel voor het gerecht, wanneer je dan daarvoor in de plaats RACISME!!! roept zal je allicht nog bijval krijgen.
Nog steeds een vergelijking die niet opgaat, racisme roepen is té vaak zonder negatieve consequenties ongeacht de beweegreden, waar het regelmatig profijt kan opleveren in deze situatie.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:50 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Laten we het ongewenste intimiteiten noemen dan.
Ik heb zin noch tijd om het hele topic door te spitten. Als je weet waar het staat, plaats dan even een linkje of het postnummer of iets dergelijks.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic geplaatst is.
Nou...quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb zin noch tijd om het hele topic door te spitten. Als je weet waar het staat, plaats dan even een linkje of het postnummer of iets dergelijks.
Maar de man heeft alleen interacties met vrouwen om haar in zijn bedje te krijgen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog steeds een vergelijking die niet opgaat, racisme roepen is té vaak zonder negatieve consequenties ongeacht de beweegreden, waar het regelmatig profijt kan opleveren in deze situatie.
Huh?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:57 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar de man heeft alleen interacties met vrouwen om haar in zijn bedje te krijgen.
Wat zou je er dan aan willen doen? Mensen verbieden anderen te beschuldigen van racisme?quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog steeds een vergelijking die niet opgaat, racisme roepen is té vaak zonder negatieve consequenties ongeacht de beweegreden, waar het regelmatig profijt kan opleveren in deze situatie.
Het gaat er in deze louter om dat ik denk dat de vergelijking van Grrrg onjuist is, niets meer.quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat zou je er dan aan willen doen? Mensen verbieden anderen te beschuldigen van racisme?
Want mensen moedwillig onterecht beschuldigen van racisme is al laster/smaad. En mensen niet moedwillig onterecht beschuldigen van racisme is gelukkig niet verboden. Stel je voor dat je eerst sluitend bewijs moet hebben voordat je een bewering kunt doen...
muholizanele 2017.07.08: Amsterdam.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik verblijf regelmatig in hotels, airbnb of bed&breakfast maar het is nog nooit bij mij opgekomen om langer dan uitcheck tijd te blijven. Bij een hotel krijg je dan neem ik aan een rekening voor extra nacht?
Waarom niet vertrekken eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |