abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172395973
Airbnb: de Do's en de Dont's

Don’t:

Flirt niet met gasten en hou het zakelijk. Dring jezelf niet op bij gasten en zet je gasten niet onder druk bij het uitchecken. Geef ze de ruimte!
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172396039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:21 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

muholizanele 2017.07.08: Amsterdam.

One of my friends/ Inkanyiso crew members was pushed downstairs by the Airbnb owner where we stayed.
He threw their belongings out ... for few mins late checkout. She collapsed and ended up in hospital.

She suffered internal injuries and bruises.

https://www.instagram.com/muholizanele/

Zanele Muholi - Wikipedia
anderhalf uur was het volgens andere bron, deze is zeker niet objectief
pi_172396114
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

anderhalf uur was het volgens andere bron, deze is zeker niet objectief
Hoezo niet objectief ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_172396191
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoezo niet objectief ?
omdat vrienden niet objectief zijn
pi_172396305
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

omdat vrienden niet objectief zijn
wie was die andere bron ?
graag een linkje erbij ~!
pi_172396369
Doe maar gewoon weer ontopic ipv dat gezever over sjws
pi_172396370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

geen idee, las het net in dit topic. Heb ook geen behoefte aan een fittie over dit onderwerp, kon me gewoon niks voorstellen aan met opzet te laat uitchecken
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:56:52 #208
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172396431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 12:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee natuurlijk is het geen racisme. Het is een ongeluk. Maar het toont haarfijn de hypocrisie aan van dergelijke clubs. RACISME, RACISME! tot het iemand uit de linkse sjw kliek blijkt te zijn, dan is het stil.

Geen mars tegen racisme
Geen karaktermoord
Geen manifest in de krant
Geen belletjes naar opdrachtgevers
etc.

Misselijkmakende hypocrisie, potsierlijkheid ten top.
Dit. Maar je laatste zin is eigenlijk gewoon de kern van de sjw hype van tegenwoordig. Met 'kortzichtig' er bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:03:30 #209
198365 Morendo
The Real Deal
pi_172396610
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoezo niet objectief ?
Afrikanen hebben een ander gevoel voor tijd.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_172397305
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De definitie kies ik niet zelf, die komt uit het woordenboek. Dus tenzij jij het beter (denkt te ) weten dan het woordenboek kunnen we die definitie maar het beste aanhouden. Dat jij niet bekend met de betekenis van woorden moet je mij niet verwijten.
Ik weet het beter, daarbij geholpen door een fatsoenlijk woordenboek.

quote:
Het is niet relevant voor de vraag of de linkse kliek hypocriet handelt inzake trapsmijtgate.
Jij stelde, voorgekauwd door een of andere rechtse website waarschijnlijk, dat de GL-mevrouw hypocriet was door haar huis airbnb te verhuren. Dat klopt dus niet.

quote:
Dit zoek ik nog even uit, voor nu geef ik je gelijk dat het wellicht gedeeld is onder vrienden.
Alweer geen hypocrisie vastgesteld dus.

quote:
Maar ongefundeerd? De gehele linkse kerk hangt van hypocrisie aan elkaar, daar zijn voorbeelden te over van.
Dit soort voorbeelden die niet blijken te kloppen, of ook voorbeelden die welke blijken te kloppen? En indien het laatste het geval is, waarom dan in deze zaak met het verwijt van hypocrisie smijten terwijl dat nergens op gebaseerd is? Op deze manier is het 'omdat ik het zeg', dat is een beetje sneu natuurlijk.

quote:
Misschien is dit voorbeeld niet geheel gelukkig gekozen, daar geef ik je gelijk in (indien het bericht inderdaad alleen voor vrienden beschikbaar is vanaf het begin)
Je andere voorbeelden waren ook al ongelukkig gekozen.

Ontmasker vooral hypocrisie, dat moet gebeuren en ik mag het graag zien, maar hypocrisie is geen vrijblijvende kwalificatie. Als je punt is dat Groen Links stom is, moet je zeggen 'Groen Links is stom!' Weten we meteen ook of je de moeite van het reageren waard bent. Als je zegt 'Groen Links is hypocriet' moet je de hypocrisie aanwijzen.

quote:
Desondanks, of het bericht nu is ingetrokken of niet, direct vol op het orgel dat het racisme is omdat het slachtoffer zwart is en de dader blank zonder enige verdere aanleiding is hoe de linkse kerk rolt.
Kennelijk zijn er dan een heleboel verschillende linkse kerken. Ja je hebt ze erbij, maar zelfs die Clarice Gargar is genuanceerder, heb je dat stuk ook niet gelezen?

quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Afrikanen hebben een ander gevoel voor tijd.
Ja, en als je dat niet respecteert ben je een racist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_172397498
Enkeltje naar Siberië svp :W
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 13 juli 2017 @ 20:35:35 #212
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172397531
Airbnb moeten ze sowieso snel aan banden leggen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:35:17 #213
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_172400942
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je het echt wil weten dan zoek je in het google-archief naar de check-out tijden van dat pand op airbnb en dat combineer met je de melding dat de ambulance onderweg is. Team-Gijsisniethandig spreekt over 60-90 minuten te laat, team-LGQTBIIDENTIFYASATTACKCHOPPER heeft het over een paar minuten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_172401424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:35 schreef VeX- het volgende:
Airbnb moeten ze sowieso snel aan banden leggen.
pi_172408005
Nog een reden dat racisme nauwelijks meer serieus te nemen valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')