quote:
Op donderdag 13 juli 2017 16:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:[..]
De definitie kies ik niet zelf, die komt uit het woordenboek. Dus tenzij jij het beter (denkt te ) weten dan het woordenboek kunnen we die definitie maar het beste aanhouden. Dat jij niet bekend met de betekenis van woorden moet je mij niet verwijten.
Ik weet het beter, daarbij geholpen door een fatsoenlijk woordenboek.
quote:
Het is niet relevant voor de vraag of de linkse kliek hypocriet handelt inzake trapsmijtgate.
Jij stelde, voorgekauwd door een of andere rechtse website waarschijnlijk, dat de GL-mevrouw hypocriet was door haar huis airbnb te verhuren. Dat klopt dus niet.
quote:
Dit zoek ik nog even uit, voor nu geef ik je gelijk dat het wellicht gedeeld is onder vrienden.
Alweer geen hypocrisie vastgesteld dus.
quote:
Maar ongefundeerd? De gehele linkse kerk hangt van hypocrisie aan elkaar, daar zijn voorbeelden te over van.
Dit soort voorbeelden die niet blijken te kloppen, of ook voorbeelden die welke blijken te kloppen? En indien het laatste het geval is, waarom dan in deze zaak met het verwijt van hypocrisie smijten terwijl dat nergens op gebaseerd is? Op deze manier is het 'omdat ik het zeg', dat is een beetje sneu natuurlijk.
quote:
Misschien is dit voorbeeld niet geheel gelukkig gekozen, daar geef ik je gelijk in (indien het bericht inderdaad alleen voor vrienden beschikbaar is vanaf het begin)
Je andere voorbeelden waren ook al ongelukkig gekozen.
Ontmasker vooral hypocrisie, dat moet gebeuren en ik mag het graag zien, maar hypocrisie is geen vrijblijvende kwalificatie. Als je punt is dat Groen Links stom is, moet je zeggen 'Groen Links is stom!' Weten we meteen ook of je de moeite van het reageren waard bent. Als je zegt 'Groen Links is hypocriet' moet je de hypocrisie aanwijzen.
quote:
Desondanks, of het bericht nu is ingetrokken of niet, direct vol op het orgel dat het racisme is omdat het slachtoffer zwart is en de dader blank zonder enige verdere aanleiding is hoe de linkse kerk rolt.
Kennelijk zijn er dan een heleboel verschillende linkse kerken. Ja je hebt ze erbij, maar zelfs die Clarice Gargar is genuanceerder, heb je dat stuk ook niet gelezen?
quote:
Ja, en als je dat niet respecteert ben je een racist.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.