Te veel doping gepakt? Of te weinig?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme godver godver ik krijg ineens een gigantische krampaanval in mijn rechterkuit. Hoerenkots. Deze pijn is onmenselijk.
Gelukkig kun je nog typen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme godver godver ik krijg ineens een gigantische krampaanval in mijn rechterkuit. Hoerenkots. Deze pijn is onmenselijk.
alsof jij je inspantquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga er even een flinke spuit bier in zetten. Dat helpt vast wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Te veel doping gepakt? Of te weinig?
Dat is altijd een van de beste oplossingen ja. En als het niet werkt, gewoon blijven proberen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er even een flinke spuit bier in zetten. Dat helpt vast wel.
Ik heb net wel gefietst, dat zal wel een hele schok voor mijn lichaam zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |