SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Alleen dat er een Britse GP zal zijn, maar niet waar.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij zegt niks toe over Silverstone?
Dublinquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat er een Britse GP zal zijn, maar niet waar.
Woordje "toch" vergeten in de snelheid. Vond het gejuich nogal voorbarigquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat er een Britse GP zal zijn, maar niet waar.
Op ZS Racing ookquote:
Baku bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:59 schreef Klummie het volgende:
Alles is awesome![]()
Diverse circuits zijn gewoon retesaai. Daar kunnen ze beter iets aan doen.
Geen auto's meer iig volgens DCquote:
Als ze wel nummers spelen van hun debuutalbumquote:
Well done Nattekatquote:
Als je het topic had gevolgd had je geweten dat het daar ook op was. Heb ik vanmiddag nog gepost.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn gids is daar de hh van Oostenrijk bezig.
Jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... Hamilton is serieus de enige coureur die er niet is?
Ach, heb het toch nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je het topic had gevolgd had je geweten dat het daar ook op was. Heb ik vanmiddag nog gepost.
Yupsquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... Hamilton is serieus de enige coureur die er niet is?
#blessed #hammertimequote:
Gezellig meedoen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:03 schreef flipsen het volgende:
Wat doet Ron Jeremy tussen Palmer en Hulkenberg
Een ritje makenquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:03 schreef flipsen het volgende:
Wat doet Ron Jeremy tussen Palmer en Hulkenberg
Hoe kan je Ricciardo nou niet een toffe gozer vinden?quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij heeft Daniel Ricciardo wel een paar fans daar
Die lust alleen wodkaquote:
Dat boeit me geen enkele Nattekutquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Jullie lopen achter, ff dat je het weet
Ik vond dat toch wel de vleiendste aankondigingquote:
Voor mij wel, want muziek luisteren/kijken doe ik liever in mijn eigen tijd (heb nog veel te veel werk te doen).quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Afgelopen? Tot 22:00 uur toch? Of coureurs mogen weg nu?
Het feestje is nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Afgelopen? Tot 22:00 uur toch? Of coureurs mogen weg nu?
Ik heb ook nog een hoop te doen, dus ga ik ook maar eens doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor mij wel, want muziek luisteren/kijken doe ik liever in mijn eigen tijd (heb nog veel te veel werk te doen).
Dat is ook al ff afgelopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:14 schreef Ener-G het volgende:
Alweer muziek? Wat auto's betreft vind ik het maar karig hoor
quote:
Nee, volgens Toto moest hij zich na de GP van Oostenrijk opladen ivm de titelstrijd.quote:
Die kan het wereldkampioenschap niet aanquote:
Kaiser chiefs is wel beter dan dat Little Mix en Bastille, dat was pas echt baggerquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik tune net in en zie een droeftoeter op het podium... heb ik wat gemist?
Oude auto's, donuts en vet geluid. Maar je kan alles via youtube straks terugkijkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:22 schreef ondeugend het volgende:
misschien daarom danquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:25 schreef F1gamer het volgende:
De zanger heeft wel een te kleine shirt aan
Zal wel mode zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:25 schreef F1gamer het volgende:
De zanger heeft wel een te kleine shirt aan
Je hebt alles wat met F1 te maken heeft gemistquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan op demand terugkijken maar... moet ik dat doen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt alles wat met F1 te maken heeft gemist
![]()
quote:
quote:“To my loving fans, I can’t wait to see you in Silverstone. Until then, I’m away on a two-day break. God Bless you all. Love, Lewis.”
Geen idee. Maar YT-stream kun je in terug"scrollen" en zal straks ook wel als gewoon item (ipv als livestream) terug te kijken zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kan op demand terugkijken maar... moet ik dat doen?
Ik vind het echt treurig, home race, home capitol, wegblijven..quote:
Er is maar 1 ding belangrijk voor Lewis.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het echt treurig, home race, home capitol, wegblijven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je voor de gein eens kijken op zijn Insta profiel: https://www.instagram.com/p/BWaC1OQl_sa/?taken-by=lewishamiltonquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die kan het wereldkampioenschap niet aanen heeft daarvoor 2 dagen rust nodig
Dat kost hem wel wat fans...quote:"You are where you are because of your fans paying the money to turn up and support YOU and you are the only driver who hasn't bothered to show up to your own city's event this is absol disgusting. I understand everyone deserves a break but you chose this path and knew what came with it! Lost all respect for you tonight, if you can't be bothered to be there for your fans why should your fans be there for you?! You deserved all the boos you were getting tonight"
Welk YT kanaal? Ben pas net thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar YT-sream kun je in terug"scrollen" en zal straks ook wel als gewoon item (ipv als livestream) terug te kijken zijn.
Overigens heb ik ook veel gemist hoor, kon pas dik na 20:00 uur kijken
Hij moest bijkomen van afgelopen weekend. 2 dagen rust aldus Toto.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lewis was er niet?!
Uitgerekend bij je thuis circuit en GP. Heeft niemand van PR bij Mercedes tegen Lewis gezegd dat dat misschien niet een goede keuze is? Wtf
Wat een amateurisme.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij moest bijkomen van afgelopen weekend. 2 dagen rust aldus Toto.
Het is al afgelopen (als het goed is), maar de link staat tig keer in dit deel vh topicquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Welk YT kanaal? Ben pas net thuis.
Hijs verwijdert voor de verandering:quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is al afgelopen (als het goed is), maar de link staat tig keer in dit deel vh topic
Ah, okquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hijs verwijdert voor de verandering:
Naar de V10 bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
De tering die RB7 in de straten van LondonDat geluid van die V8, laten we alsjeblieft weer terug gaan
RB7 komt uit 2011. V8 was het volgens David.quote:
Ja.. ik bedoel dat ze terug moeten naar de V10 ipv V8 (ipv V6T nu)quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
RB7 komt uit 2011. V8 was het volgens David.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_RB7
Ja die V10 is nog geiler jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja.. ik bedoel dat ze terug moeten naar de V10 ipv V8terwijl de V8 al zo goed klonk volgens jou.
Kimi trekt trouwens een tearoff eraf bij 355km/u in dat filmpje
Ongetwijfeld wel. Ik vermoed dat Lewis in zo'n contract heeft staan dat hij maar een zeer beperkt aantal promotionele activiteiten hoeft te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lewis was er niet?!
Uitgerekend bij je thuis circuit en GP. Heeft niemand van PR bij Mercedes tegen Lewis gezegd dat dat misschien niet een goede keuze is? Wtf
Wat een amateurisme.
Het zal allemaal wel maar hij is altijd degene die de fans overdreven ophemelt. Elke keer zijn het de best fans ever. Die hij nu lekker laat zitten. Ik vind het toch een naaistreek voor zijn fans nu.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Ik vermoed dat Lewis in zo'n contract heeft staan dat hij maar een zeer beperkt aantal promotionele activiteiten hoeft te doen.
Is het handig? Nee, zeker niet. Maar ergens snap ik het wel. Die mannen willen vooral coureur zijn. En dat promo werk gaat je de keel uithangen, zeker als je het al jaren moet doen.
Dan kijk je of ergens anders iets kan laten liggen. Je thuisrace, je hebt straks 4 weken vakantie. Kan je dan wel de keel uithangen, door je fans (en vooral diegene die vandaag aanwezig waren) heb je zo'n riant salaris.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Ik vermoed dat Lewis in zo'n contract heeft staan dat hij maar een zeer beperkt aantal promotionele activiteiten hoeft te doen.
Is het handig? Nee, zeker niet. Maar ergens snap ik het wel. Die mannen willen vooral coureur zijn. En dat promo werk gaat je de keel uithangen, zeker als je het al jaren moet doen.
En daarom was de rest er wel? Van veteranen (en dik gepensioneerden) tot rookies?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:49 schreef Niox het volgende:
[..]
Dit dus, bij elk ander event had hij het kunnen flikken. Maar uitgerekend hier? En dan ook nog eens even zo'n dikke privé-jet op je insta pleuren met 'Two days off'. Dan vraag ik me serieus af of je bij je geboorte geen zuurstof gebrek hebt gehad.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel maar hij is altijd degene die de fans overdreven ophemelt. Elke keer zijn het de best fans ever. Die hij nu lekker laat zitten. Ik vind het toch een naaistreek voor zijn fans nu.
Dit dus. Iedereen is er. Zitten ook veel vaders tussen die naar de kinderen hadden kunnen gaan, maar ze kiezen om er te zijn voor de fans. Maar Mr. Hamilton moet even bijtanken want het wordt hem allemaal even te veel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daarom was de rest er wel? Van veteranen (en dik gepensioneerden) tot rookies?
Ergo: non-argument.
Dit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit dus, bij elk ander event had hij het kunnen flikken. Maar uitgerekend hier?
Zoals ik al eerder zeiquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het echt treurig, home race, home capitol, wegblijven..
Nee, dat kan hij niet. Vorig jaar was er al reuring omdat team(? Ik meen van wel)sponsors genoeg hadden van het gedrag van HAM.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:09 schreef Niox het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat hij er had moeten zijn. En het is inderdaad hypocriet als je naar z'n eeuwige ophemelen van fans luistert (met overal hetzelfde standaard zinnetje).
Maar aan de andere kant ben ik ook niet verbaasd. Lewis is op mij altijd overgekomen als iemand die vooral wil doen waar hij zelf zin in heeft. En hij heeft schijnbaar geregeld dat hij niet verplicht kan worden dit soort dingen te doen.
Hij heeft 3 WK titels en meer geld dan hij op kan feesten. Hij kan het zich veroorloven om schijt te hebben aan wat de rest v/d wereld hier van vind. En dat is exact wat hij doet.
De vraag is dan ook, stopt HAM volgend jaar? Hij lijkt steeds meer en meer lak te krijgen aan de community achter F1 en hij heeft ook al opmerkingen gemaakt richting een eventueel stoppen. Wat voor een uitdaging heeft die jongen nog? Schumacher gaat ie toch niet meer inhalen. Hij is de succesvolste Brit in F1. Hij heeft meer geld dan hij kan opmaken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet. Vorig jaar was er al reuring omdat team(? Ik meen van wel)sponsors genoeg hadden van het gedrag van HAM.
Tuurlijk kan hij dat wel. Wat willen ze doen dan? Hammie pakt z'n miljoentjes lekker en heeft kont aan de rest.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet. Vorig jaar was er al reuring omdat team(? Ik meen van wel)sponsors genoeg hadden van het gedrag van HAM.
Dus? Zo belangrijk is dat toch niet? Voor een team wat de overwinningen en titels aan elkaar rijgt is altijd wel een vervangende sponsor te vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zit het hem juist in.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef Niox het volgende:
[..]
Dus? Zo belangrijk is dat toch niet? Voor een team wat de overwinningen en titels aan elkaar rijgt is altijd wel een vervangende sponsor te vinden.
En anders zoekt hij een ander team of stopt hij. Het record poles gaat hij dit jaar pakken en verder heeft hij weinig meer te bewijzen.
Again, ik vind het ook een domme keuze maar ik denk ook dat Hamilton van kritiek op die keuze geen seconde wakker ligt. Hij is goed genoeg om met flink wat klootzakjes gedrag weg te kunnen komen.
Sponsorschap intrekken. Gaat Merc niet leuk vinden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij dat wel. Wat willen ze doen dan? Hammie pakt z'n miljoentjes lekker en heeft kont aan de rest.
Dat geldt ook voor de sponsor. Als de coureur aangeeft tijd voor zichzelf nodig te hebben om tot resultaten te komen, zullen ze er minder/geen moeite mee hebben. Echte fans snappen dat. Mensen die aan zichzelf denken en zich fan noemen niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef Niox het volgende:
[..]
Dus? Zo belangrijk is dat toch niet? Voor een team wat de overwinningen en titels aan elkaar rijgt is altijd wel een vervangende sponsor te vinden.
En anders zoekt hij een ander team of stopt hij. Het record poles gaat hij dit jaar pakken en verder heeft hij weinig meer te bewijzen.
Again, ik vind het ook een domme keuze maar ik denk ook dat Hamilton van kritiek op die keuze geen seconde wakker ligt. Hij is goed genoeg om met flink wat klootzakjes gedrag weg te kunnen komen.
Dat gaat hem juist opbreken. Bij fans, bij sponsors en bij het team.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef Niox het volgende:
[..]
Is gewoon een observatiequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik weet dat je jong bent maar zo jong had ik niet verwacht.
Ik hoop dat je trolltquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de sponsor. Als de coureur aangeeft tijd voor zichzelf nodig te hebben om tot resultaten te komen, zullen ze er minder/geen moeite mee hebben. Echte fans snappen dat. Mensen die aan zichzelf denken en zich fan noemen niet.
Mercedes heeft geld als water. Die zullen daar echt wakker van liggen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sponsorschap intrekken. Gaat Merc niet leuk vinden.
Ja, dat gaan ze. Image/merk.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mercedes heeft geld als water. Die zullen daar echt wakker van liggen.
Dat schatten we dan duidelijk anders inquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:36 schreef Klummie het volgende:
[..]
Welnee joh. Een rimpelingetje in de vijver, meer is het niet.
Hamilton bij Sauberquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat hem juist opbreken. Bij fans, bij sponsors en bij het team.
En nee, teams vinden dat soort gedrag geen pre. Je krijgt wel iets meer ruimte indien (al dan niet meerdere keren) WDC en populair en sterrijder vh team. Maar de rek is niet oneindig. Teams willen geen slechte PR of problemen met sponsors etc. Ook topteams niet. Meer ellende dan gemak ---> dikke problemen en/of op de keien.
fixedquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:12 schreef potjecreme het volgende:
Wat goed dat HAM even bijtankt. Hij was erg teleurstellend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |