http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.htmlquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet ook wel "koekoek" zijn om zo'n plot te verzinnen.
Volgens mij heeft hij vanmiddag weer van die pilletjes zitten smikkelen.quote:
Of zou het door de cola komen die hij aan het begin van de stream nog even snel naar binnen klokt?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij vanmiddag weer van die pilletjes zitten smikkelen.
24:50, Poes zit ook in de vlog.quote:
Ik dacht dat hij een wake-up call had vanochtendquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of zou het door de cola komen die hij aan het begin van de stream nog even snel naar binnen klokt?
Komt goed !!quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
Brad, ik snap dit niet zo goed:
(Vanaf ongeveer 25:22)
Hoezo stuur je je stuurwiel helemaal van links, helemaal naar rechts, weer helemaal naar links, en weer helemaal naar rechts, als je maar een heel klein bochtje hoeft te maken?
Natuurlijk is het sturen dan zwaar omdat je je wielen in een praktisch stilstaande auto onnodig ver wil draaien, dat geeft wrijving tussen wiel en straat.
Al rijdend een kwartslag of een halve slag draaien is voldoende voor zo'n kleine draai.
Van de wekker ?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een wake-up call had vanochtend
Ja, ik wilde ook net een opmerking gaan plaatsen over precies dit moment, ziet er niet al te best uit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
Hoezo stuur je je stuurwiel helemaal van links, helemaal naar rechts, weer helemaal naar links, en weer helemaal naar rechts, als je maar een heel klein bochtje hoeft te maken?
Natuurlijk is het sturen dan zwaar omdat je je wielen in een praktisch stilstaande auto onnodig ver wil draaien, dat geeft wrijving tussen wiel en straat.
Al rijdend een kwartslag of een halve slag draaien is voldoende voor zo'n kleine draai.
Vandaar ook de term koekoek.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)t_voor_dumpert_.html
Het definitieve bewijs.
Zou het door een gebrek aan stuurbekrachtiging kunnen komen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
Natuurlijk is het sturen dan zwaar omdat je je wielen in een stilstaande auto onnodig ver wil draaien, dat geeft wrijving tussen wiel en straat.
Al rijdend (!) een kwartslag of een halve slag draaien is voldoende voor zo'n kleine draai.
Ik snap dat echt niet. Dat is toch ook iets dat al die rijinstructeurs er gelijk de eerste les inrammen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook net een opmerking gaan plaatsen over precies dit moment, ziet er niet al te best uit.
Bepaalt 'ie zelf wel of de wielen slijten of niet!quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Dat is toch ook iets dat al die rijinstructeurs er gelijk de eerste les inrammen?
Niet onnodig ver sturen, klein beetje is genoeg, en altijd rijdend doen om slijtage aan de wielen (en onnodig zwaar stuurwerk) te voorkomen.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Bepaalt 'ie zelf wel of de wielen slijten of niet!
Brad en autorijden, daar moet je niets van begrijpen, echt niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
Natuurlijk is het sturen dan zwaar omdat je je wielen in een stilstaande auto onnodig ver wil draaien, dat geeft wrijving tussen wiel en straat.
Al rijdend (!) een kwartslag of een halve slag draaien is voldoende voor zo'n kleine draai.
Maar lekker door blijven streamen in de auto zodat de kritiek op z'n rijstijl binnen kan blijven stromenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Brad en autorijden, daar moet je niets van begrijpen, echt niet.
Ik heb ook geleerd dat je niet moet droogsturenquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
Ach ja, laat het maar gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar lekker door blijven streamen in de auto zodat de kritiek op z'n rijstijl binnen kan blijven stromen
Zit overduidelijk aan de medicatie. Elke keer superblij vanaf een uur of 19:00quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Prrrr![]()
Stukje gekeken, hij komt wat manisch over.
Ik vind het maar sneu allemaal. Die gaat zo z'n vernedering van vanmorgen weer wegvreten met junkfood (en cola). Vicieuze cirkel dit dat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit overduidelijk aan de medicatie. Elke keer superblij vanaf een uur of 19:00
En dat in z'n 5 wegrijden snap ik ook echt nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb ook geleerd dat je niet moet droogsturen
okequote:
quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat in z'n 5 wegrijden snap ik ook echt nietWat heeft dat te maken met iemand die achter je rijdt? Rip auto
[..]
oke
Die vicieuze cirkel gaat natuurlijk nooit doorbroken worden en dat weet iedereen hier. Niet als niemand hem helpt in ieder geval.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het maar sneu allemaal. Die gaat zo z'n vernedering van vanmorgen weer wegvreten met junkfood (en cola). Vicieuze cirkel dit dat.
Als dat het geval is dan zou ik graag willen weten waar ik die cola kan kopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Of zou het door de cola komen die hij aan het begin van de stream nog even snel naar binnen klokt?
Ja, ik weet ook echt niet waar hij mee bezig is. Hij geeft ook weer meerdere malen aan dat hij niet optrekt in zijn 1, maar in zijn 2 of hoger.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Dat is toch ook iets dat al die rijinstructeurs er gelijk de eerste les inrammen?
Niet onnodig ver sturen, klein beetje is genoeg, en altijd rijdend doen om slijtage aan de wielen (en onnodig zwaar stuurwerk) te voorkomen.
Zou ook wel bizar zijn als hij meteen aan een of ander dieet zou beginnen op basis van een incidentje.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het maar sneu allemaal. Die gaat zo z'n vernedering van vanmorgen weer wegvreten met junkfood (en cola). Vicieuze cirkel dit dat.
Niet gelezenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
Omdat je per se een pizza wilt rijden terwijl je je dit niet kan veroorloven en je deze niet echt nodig hebt. Dat je domme pizza op domme pizza maakt door je pizza te houden, vervolgens je pizza moet verkopen om pizza te kunnen kopen, pizza blijft bestellen, vraagt om pizzas op het pizza voor een nieuw pizza maar je pizza vervolgens zo slecht op pizza hebben dat je dit ook uitgeeft aan pizza (in de duurste pizza die je kunt verzinnen), je enorme pizzas krijgt door je niet te gedragen op de pizza.
Alle pizzas die jij maakt op financiele pizza zijn een pizza in het pizza van de werkende en belastingbetalende pizza. Er zijn pizzas die fulltime werken die niet zoveel pizza kunnen betalen als jij doet, die geen pizza kunnen permitteren, terwijl jij dit allemaal wel doet van pizza dat WIJ voor jou verdienen.
Maar goed, dit weet je allemaal en ik vind het heel goed dat je wel gaat proberen te werken. Maar er moet écht iets gebeuren wat betreft je pizza en de pizzas die je hierin maakt. Als je het zelf niet kunt (wat blijkt) dan met een ander. Als je er echt niet toe in staat bent dit zelf te organiseren vind ik dat heel sneu en dan ben je wellicht pizza van jezelf, maar het is tijd om er iets aan te gaan doen.
En je kunt het, daar ben ik van overtuigd.
Flesje Braad-cola op?quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
Omdat je per se een pizza wilt rijden terwijl je je dit niet kan veroorloven en je deze niet echt nodig hebt. Dat je domme pizza op domme pizza maakt door je pizza te houden, vervolgens je pizza moet verkopen om pizza te kunnen kopen, pizza blijft bestellen, vraagt om pizzas op het pizza voor een nieuw pizza maar je pizza vervolgens zo slecht op pizza hebben dat je dit ook uitgeeft aan pizza (in de duurste pizza die je kunt verzinnen), je enorme pizzas krijgt door je niet te gedragen op de pizza.
Alle pizzas die jij maakt op financiele pizza zijn een pizza in het pizza van de werkende en belastingbetalende pizza. Er zijn pizzas die fulltime werken die niet zoveel pizza kunnen betalen als jij doet, die geen pizza kunnen permitteren, terwijl jij dit allemaal wel doet van pizza dat WIJ voor jou verdienen.
Maar goed, dit weet je allemaal en ik vind het heel goed dat je wel gaat proberen te werken. Maar er moet écht iets gebeuren wat betreft je pizza en de pizzas die je hierin maakt. Als je het zelf niet kunt (wat blijkt) dan met een ander. Als je er echt niet toe in staat bent dit zelf te organiseren vind ik dat heel sneu en dan ben je wellicht pizza van jezelf, maar het is tijd om er iets aan te gaan doen.
Nog steeds van toepassing op Braddie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
Blijf van die pilletjes af, Braddie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
Op 23:20? Dat was toch om ons te demonstreren dat het kan? Wat overigens nog niet betekent dat het echt lekker is voor de koppeling...quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat in z'n 5 wegrijden snap ik ook echt nietWat heeft dat te maken met iemand die achter je rijdt? Rip auto
EERDER OPSTAAN NIET EERDER SLAPEN.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:13 schreef Poes. het volgende:
Maar ik ga richting bed, aan m'n ritme werken![]()
Lees morgenochtend de volgende drie topics wel bij.
Hele blok nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Op 23:20? Dat was toch om ons te demonstreren dat het kan? Wat overigens nog niet betekent dat het echt lekker is voor de koppeling...
NU ALquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:13 schreef Poes. het volgende:
Maar ik ga richting bed, aan m'n ritme werken![]()
Lees morgenochtend de volgende drie topics wel bij.
ey wat ga je anderen schat noemenquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schat, ik sta elke ochtend al om 06.30 op!
waarom?quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Schat, ik sta elke ochtend al om 06.30 op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |