¤450quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He, inderdaad: https://www.autoscout24.n(...)0040af6c8?cldtidx=12
Deze tekstenquote:Ik bied mijn VW Polo 6N uit `97 aan in de kleur paars (Mystique Blue is het volgens de spuitbus)
Het gaat om een 1.4 met 60 hele paarden.
Er word nog dagelijks mee gereden.
De auto heeft een goed geluidssysteem van Pioneer aan boord (Heb een mooie composet er voor aangeschaft en die zit bij de prijs inbegrepen) Alleen de radio hou ik zelf.
Verder is de auto voorzien van een in hoogte verstelbaar stuur
Verder zijn de startmotor vervangen, de verdelerkap, de bougies, de bobine, heeft de auto nieuwe filters en heeft de auto rondom 4 nieuwe continental banden.
De auto is bij mij 2 maanden in bezit en ik heb er het volgende aan laten doen:
- Roest bij een dorpel was APK afkeur, nieuw deel dorpel er in.
- 2 nieuwe remslangen.
- Nieuwe handremkabel.
- Nieuwe thermostaat
- Nieuwe D.riem + Rollen + Waterpomp (Riem is nu net 5000 kilometer oud)
De auto heeft een keuring tot 30-05-2018.
Toch heeft de auto wel een paar kleine kilometerstand gerelateerde puntjes:
- Koppeling is niet super meer (Waarschijnlijk nog het eerste exemplaar) Valt nog gewoon mee te rijden, maar pedaal kraakt.
- Versnellingsbak maakt verschillende geluiden (Ratelen in z`n 1 / 2 / 5 / Vrij) En heeft veel speling op de pook, maar schakelt nog wel lekker soepel.
Verbruik valt mij heel erg mee, gemeten over 3 lange ritten zit ik gemiddeld op 1:16
Vraagprijs is (een misschien erg optimistische) 450 euro. Maar bieden mag logischerwijs ook. Inruil op een kleinere auto (Suzuki Alto/Fiat Seicento/Fiat Cinquecento) Is ook mogelijk.
Dat klinkt als een professionele overtreding.quote:
Legendarische quote van de maand wat mij betreft.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Ga maar iemand anders lopen kleven met je kut"
Prima zakelijke overeenkomst toch?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:50 schreef Moira. het volgende:
*Mensen geven geld om Brad domme shit te zien doen die hij had afgezworen*
*Brad doet domme shit die hij had afgezworen omdat hij daar geld voor krijgt*
dan stopt hij wel met vloggen op zijn hoogtepunt denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
gaan we live zien hoe Braddie iemand van het leven berooft?
Kinderen reed hij bijna aan in een bocht, ging fokkin 30 waar je 15 magquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
gaan we live zien hoe Braddie iemand van het leven berooft?
prostitutie is niet ver weg.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:50 schreef Moira. het volgende:
Tja, hij mag gewoon rijden toch.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker de kans vergroten om mensen dood te rijden voor 5 ekkies toch
altijd de ander zijn schuldquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:50 schreef Moira. het volgende:
Wedstrijd frikandellen broodjes eten!quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
Laten we geld inzamelen om hem frikandellen contest te laten doen ( 10 stuks)
zou nog eerder een briefje van 5 gewoon verbranden. heeft waarschijnlijk evenveel zinquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geef Braddie 5 euro, misschien stopt hij dan de aids.
Redt je nog eens levens mee juist.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zou nog eerder een briefje van 5 gewoon verbranden. heeft waarschijnlijk evenveel zin
Hoe moeten we ons hier eigenlijk aan houden?quote:
alsof hij ooit stopt met die onzinquote:
Hij maakt zichzelf er nog het meest schuldig aan dusjaquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe moeten we ons hier eigenlijk aan houden?
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.
Kom op hey dit is haast niet te doen...
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoe moeten we ons hier eigenlijk aan houden?
Mensen die hier komen om De Braad belachelijk te maken mogen wegblijven. Zo niet... Helpen we daar graag een handje aan mee.
Kom op hey dit is haast niet te doen...
Wou net zeggen als ik een dartbord op mijn blote buik schilder en dan ga lopen in blote buik en er boven staat mik hier benden homo's kan ik niet raar kijken als mensen dat gaan doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf er nog het meest schuldig aan dusja
nee dieetquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:54 schreef Moira. het volgende:
Braddie zou eens 'nee' moeten leren zeggen. Komt 'ie nog eens ergens.
Nee, tuurlijk niet. Hij kon hem al niet aan toen hij 125 woogquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:55 schreef Chai het volgende:
Zou hij naar zijn werk wel een spijkerbroek hebben gedragen?
I see what you did there.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Echt klote dat ik niet kan kijken naar dit spektakel
Hij heeft onlangs nog beweerd dat hij meerdere spijkerbroeken had die hij pastte.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Hij kon hem al niet aan toen hij 125 woog
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Hey Leonos gaan we samen darten dan met Braddie hij heeft er de bouw voor.
als een juweeltje dat van een 10km hoge trap flikkert misschienquote:
Dat is de oudijzer prijsquote:
heb hem al meermaals naar zijn telefoon zien kijken tijdens het rijdenquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Moira. het volgende:
Zal wel met het excuus komen "ja maar ik kijk nu niet meer naar de comments tijdens het rijden".
Nee moet zo koken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:57 schreef Moira. het volgende:
Wachten op Chai die alle quotes erbij pakt waar Brad zweert nooit meer te gaan livestreamen in de auto omdat hij nu écht écht wel doorheeft hoe gevaarlijk dat eigenlijk is.
Zal wel met het excuus komen "ja maar ik kijk nu niet meer naar de comments tijdens het rijden".
En hij is gewoon stil gaan staan op de stoep om comments te lezenquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb hem al meermaals naar zijn telefoon zien kijken tijdens het rijden
Wil je soms dat Brad een hartaanval krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:58 schreef Argo het volgende:
Kan iemand doneren zodat hij Mac Donalds of Burger King gaat?
Dat niet, maar gewoon dat dit zijn laatste dag is dat hij kan snacken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je soms dat Brad een hartaanval krijgt.
Wat een onzin, braddie kan snacken wanneer hij wil. die hoeft echt niet naar jou, of naar mij, of naar wie dan ook te luisteren.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat niet, maar gewoon dat dit zijn laatste dag is dat hij kan snacken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |