quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 15:57:01 ]
quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hey, die zus ken ik! Leuk, ga d'r eens appen en beterschap wensen..
Ik hoop dat je een geintje maakt. Als je haar echt kent moet je dat niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Je kan namen beter niet posten, Hermanquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een geintje maakt. Als je haar echt kent moet je dat niet doen.
Ik heb al genoeg aan mezelfquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Contact blijven houden met de laatste dan! Kan nooit kwaad toch? Of is ze al bezet tong?!
Je hebt hem gelijk. Haal hem weg.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan namen beter niet posten, Herman
Wat liefde en knuffels zijn nooit verkeerd. En misschien kan ze thee voor je zetten tijdens Ajaxquote:
Zijn geen namen genoemdquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
internet en privacy gaan niet zo goed samen
quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hey, die zus ken ik! Leuk, ga d'r eens appen en beterschap wensen..
Wil je de quote weghalen Befbekje. Te privé. Heb het zelf al veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laters.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Wil jij de quote ook weghalen ?quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Contact blijven houden met de laatste dan! Kan nooit kwaad toch? Of is ze al bezet tong?!
Dus ook aan jou het verzoek.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom JANCEESquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:58 schreef Befbekje het volgende:
Dit forum heeft moderators die er nooit zijn..
Alleen als er gebanned moet worden om niksquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:58 schreef Befbekje het volgende:
Wordt ook altijd gebanned als er geen mods "aanwezig" zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:58 schreef Befbekje het volgende:
Daarover gesproken. Hoorde dit vandaag op de radio:quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom bellen via whatsapp, de Amerikanen verstaan toch geen nederlandsquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Hoorde dit vandaag op de radio:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-aftapwet~a4505808/
En dan direct reactie van de DJ's en luisteraars dat ze toch niks te verbergen hebben. Dat soort mensen zijn echt te stom voor deze wereld.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom bellen via whatsapp, de Amerikanen verstaan toch geen nederlands
Die niet encrypted waren?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Dat bedrijf dat encrypted phones verkocht hebben ze ook helemaal compleet van de aardbodem geveegd he.
Inbreuk van privacy biedt alleen scheinveiligheid.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Privacy en veiligheid. Lastig lastig lastig.
Politie kon ze niet afluisteren, was gewoon een legitiem bedrijf geloof ik. Verdiende wel goud geld aan al die criminelen, hele wagenpark namen ze toen in beslag, alles dicht etcquote:
Niet altijd.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Inbreuk van privacy biedt alleen scheinveiligheid.
Is dus niet zo lastig.
Dat stond allemaal opgeslagen op een server in Canada ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Politie kon ze niet afluisteren, was gewoon een legitiem bedrijf geloof ik. Verdiende wel goud geld aan al die criminelen, hele wagenpark namen ze toen in beslag, alles dicht etc
Te lastig voor de Nederlandse politie blijkbaarquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat stond allemaal opgeslagen op een server in Canada ja.
Erg veilig wel.
die waren dus helemaal niet PGP encryptedquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:05 schreef Doublepain het volgende:
Dat bedrijf dat encrypted phones verkocht hebben ze ook helemaal compleet van de aardbodem geveegd he.
ze hebben het nu toch opgerold?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Te lastig voor de Nederlandse politie blijkbaar
Maar de AIVD welquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom bellen via whatsapp, de Amerikanen verstaan toch geen nederlands
wat mochtquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat die shit al jaren mocht
Of dat het toch iig niet heel erg moeilijk was
quote:AIVD-baas: we gaan door nieuwe wet meer terroristen oppakken
De AIVD mag vanaf 1 januari het internet op grote schaal aftappen om naar terroristen te speuren. "Ik ben ervan overtuigd dat we meer terroristen gaan oppakken met deze nieuwe wet", zegt AIVD-baas Rob Bertholee tegen RTL Nieuws.
Gisterenavond nam de Eerste Kamer een omstreden wet aan waarmee de geheime diensten het internet op grote schaal mogen aftappen. De verzamelde gegevens, zoals mails, appjes en bezochte websites, mogen drie jaar worden bewaard, ook als ze niet relevant zijn voor het onderzoek.
'Heel blij' met aangenomen wet
Bertholee is 'heel blij' dat de nieuwe wet is aangenomen. "Heimelijke politieke beïnvloeding, spionage en terrorisme komen allemaal samen in cyberspace." Volgens hem geeft de aftapwet de AIVD ook de mogelijkheden om alle data die daarmee gepaard gaat te onderzoeken.
Door de internetkabel af te tappen wil de AIVD 'patronen en netwerken' zichtbaar maken. "We zijn vooral op zoek naar de mensen die we nog niet kennen", zegt Bertholee. "Dan gaat het ook om de lone wolf die de auto of een mes pakt. Deze wet helpt ons hen te zoeken."
Inbreuk op de privacy
Vanuit de maatschappij is veel kritiek op de aftapwet omdat er een te grote inbreuk op de privacy van Nederlandse burgers zou worden gemaakt. Daar is Bertholee het niet mee eens: soms moet er inbreuk op de privacy van mensen worden gemaakt om de veiligheid van Nederlanders te garanderen.
"Ik vergelijk de situatie met een huis waar terroristische activiteiten plaatsvinden", vertelt Bertholee. "Dan zetten we ook een observatiepost op aan de andere kant van de straat. Iedereen die in de straat loopt wordt opgemerkt, maar we doen daar verder niets mee. Dat is met de nieuwe wet net zo."
Waarom niet, satelliet telefoons mogen ook toch?quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:13 schreef Saind het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat die shit al jaren mocht
Of dat het toch iig niet heel erg moeilijk was
puur voor de buhne. We zijn immers kampioen aftappenquote:
Ligt eraan, maar onder de noemer terroristisch misdrijf mag heel veel.quote:
Pfff tien jaar geleden tapten ze m'n telefoon en internet al af voor wat rotjesquote:Op woensdag 12 juli 2017 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan, maar onder de noemer terroristisch misdrijf mag heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |