Vandaag is de dag dat Braad een essentiële schakel zal gaan vormen in de organisatie van Peugeot.quote:
Pro-actieve teamplayer met hart voor de zaakquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:27 schreef Stratotanker het volgende:
✓ Dynamisch
✓ Geen 9 tot 5 mentaliteit
quote:
Egnie.quote:
Of misschien heeft hij zo hard gewerkt dat hij al klaar is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:39 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Egnie.
Of zit ie op twitch op zn werk?![]()
"Uhh, Bradley, je hebt vandaag zo hard gewerkt, je hebt gewoon alles gedaan wat er gedaan kon worden. Je bent klaar voor vandaag! En voor de rest van de week ook trouwens, en het jaar. Uhh, eigenlijk hoef je gewoon helemaal niet meer terug te komen."quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Of misschien heeft hij zo hard gewerkt dat hij al klaar is.
leugensquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
BREAKING: de werkleef zit er alweer op voor Bradley
Hij was een minuutje geleden op Fok, dus het komt goed!quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik voel me echt verbonden met Bradge op dit moment, dat we alletwee aan het werk zijn.
Al ben ik dan aan het posten op Fok momenteel en is Braddie waarschijnlijk echt keihard aan het werk, maar dat is een detail.
Met andere woorden, ik ben te dik voor die baanquote:Je was erg gemotiveerd, toonde veel initiatief en inzet, stelde goede vragen en liet zien dat je het ook echt wilde doen, helaas hebben wij je na deze korte uurtjes ongeschikt bevonden,
je bent volgens mij en mijn collega niet fysiek geschikt om dit langdurig vol te houden
Godverdomme man.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Braddie het volgende:
Ja, godsetyfus, heftige realitycheck gekregen van degene die mij "op zich nam" Als het ware.
Was er om 5 voor 8, iets te vroeg maar dat vond die man prima, hij zei dat ik een goede positieve eerste indruk achter liet door op tijd te komen.
Vervolgens aan't werk, 2 auto's uitzuigen, 1 auto gewassen, 1 afgetankt, leuke sfeer op't werk, al meteen met wat collega's gerotzooid, hartstikke tof.
Was in de veronderstelling dat het van 8 tot 6 zou zijn. (Uurtje kennismaken, praten etc) Maar het was van 8 tot 10 en daarna werd ik meteen naast die andere kandidaat gezet en beoordeeld.
Andere kandidaat was ongemotiveerd en stond er bij als een zak veevoer, maar ze vonden hem wél goed genoeg voor het sjouw werk, hij had veel kracht in z`n fikken dus hij kreeg het voordeel van de twijfel.
Wat werd er over mij gemeld?
[..]
Met andere woorden, ik ben te dik voor die baan![]()
Het huilen staat mij serieus nader dan het lachen in dit geval.
Dan kom ik werken, heb ik het leuk, VIND IK HET LEUK! En dan word het helemaal verneukt doordat ze mij fysiek incapabel achten
Ze zijn in elk geval eerlijk, maar vind het godverdomme kut om te horen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Godverdomme man.
Dit is gewoon discriminatie.
Die gasten hadden je toch al eerder gezien? Anderzijds ook lekker gecommuniceerd van het almachtige UWVquote:
Alleen m`n jobcoach had mij eerder gezien logischerwijs, maar bij Peugeot zelf niet..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gasten hadden je toch al eerder gezien? Anderzijds ook lekker gecommuniceerd van het almachtige UWV
Nouja tijd voor een dieet dan maar, het is natuurlijk wel een dingetje dat je zo enorm zwaarlijvig bent. Voor een eventuele werkgever, die ziet je alweer in de ziektewet belanden als je hijgend en puffend een auto hebt uitgestofzuigd....quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Alleen m`n jobcoach had mij eerder gezien logischerwijs, maar bij Peugeot zelf niet..
Beetje meelezen telkens en bij een plottwist weer postenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Poes. het volgende:
Wauw, plottwist
Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg
Zeg dan ook niet dat je er "niks van gaat zeggen" Lok je het een beetje over jezelf uit Poes..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:03 schreef Poes. het volgende:
Wauw, plottwist
Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg
Damn, probeer ik aardig te zijn..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat je er "niks van gaat zeggen" Lok je het een beetje over jezelf uit Poes..
Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja tijd voor een dieet dan maar, het is natuurlijk wel een dingetje dat je zo enorm zwaarlijvig bent. Voor een eventuele werkgever, die ziet je alweer in de ziektewet belanden als je hijgend en puffend een auto hebt uitgestofzuigd....
'Ze' laten jouw toekomst er niet vanaf hangen. Jíj laat je toekomst er vanaf hangen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zijn in elk geval eerlijk, maar vind het godverdomme kut om te horen.
En vind het nog KUTTER, dat ze hier dus m`n toekomst vanaf laten hangen. Sorry meneer, je bent te dik, je word het niet.
En in Amerika nemen ze politieagenten van 150-200kg aan.
Hoe fucking krom
Bekijk het dan maar positief, ze hebben je geen 2 maanden aan het lijntje gehouden om je dat te melden. Nu dus maar aan jezelf werken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.
Maar wat ik al zei, in Amerika nemen ze voor fysiek werk politieagenten aan die vele malen zwaarder zijn dan ik zelf, dus waarom zou dit een reden moeten zijn om mij dit niet te laten doen?
Het kwam niet echt over als aardig zijn, anders zeg je niet iets in de trant van "Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg" Zeg dan gewoon wat je wil zeggen of blijf weg, nu komt het op mij over alsof je puur sensatie zoekt..quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Damn, probeer ik aardig te zijn..
Go fuck yourself.
Rustaaagh. Dat doe je pas na 2 weken hequote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Braddie het volgende:
Ja, godsetyfus, heftige realitycheck gekregen van degene die mij "op zich nam" Als het ware.
Was er om 5 voor 8, iets te vroeg maar dat vond die man prima, hij zei dat ik een goede positieve eerste indruk achter liet door op tijd te komen.
Vervolgens aan't werk, 2 auto's uitzuigen, 1 auto gewassen, 1 afgetankt, leuke sfeer op't werk, al meteen met wat collega's gerotzooid, hartstikke tof.
Was in de veronderstelling dat het van 8 tot 6 zou zijn. (Uurtje kennismaken, praten etc) Maar het was van 8 tot 10 en daarna werd ik meteen naast die andere kandidaat gezet en beoordeeld.
Andere kandidaat was ongemotiveerd en stond er bij als een zak veevoer, maar ze vonden hem wél goed genoeg voor het sjouw werk, hij had veel kracht in z`n fikken dus hij kreeg het voordeel van de twijfel.
Wat werd er over mij gemeld?
[..]
Met andere woorden, ik ben te dik voor die baan![]()
Het huilen staat mij serieus nader dan het lachen in dit geval.
Dan kom ik werken, heb ik het leuk, VIND IK HET LEUK! En dan word het helemaal verneukt doordat ze mij fysiek incapabel achten
Ik zoek geen sensatie, ik krijg het op deze manier op een serveerbordje voorgeschoteld.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het kwam niet echt over als aardig zijn, anders zeg je niet iets in de trant van "Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg" Zeg dan gewoon wat je wil zeggen of blijf weg, nu komt het op mij over alsof je puur sensatie zoekt..
als je nou gewoon was gaan juicenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:07 schreef Braddie het volgende:
Is ook zo Moira en Fokker.
Dit is een fucking belachelijke wake-up call.
Als ik dus ooit een beetje fatsoenlijk aan de slag wil gaan zonder dat gezeik over m`n gewicht is het enige wat ik er aan kan doen, afvallen.
50 kilo is gewoon morbide obesitas man, en dit is Amerika niet. Je kunt zelfs ontslagen worden als je enorm zwaarlijvig bent geworden. Dus nadien. Je zegt net zelf dat dit een reality check is, ga dan afvallen man. Dat is eigenlijk het enige dat je volledig zelf in de hand hebt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.
Maar wat ik al zei, in Amerika nemen ze voor fysiek werk politieagenten aan die vele malen zwaarder zijn dan ik zelf, dus waarom zou dit een reden moeten zijn om mij dit niet te laten doen?
Ik heb al telefonisch contact gehad. Hij vond het kloterig om te horen, maar begreep het wel van die dealer en vond het "al heel wat" Dat ik het geprobeerd heb.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heel zuur. Moet je nu terug naar de jobcoach?
Misschien moeten we wachten tot morgen met hem proberen te motiveren het heft in eigen handen te nemen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
'Ze' laten hun toekomst er niet vanaf hangen. Jíj laat je toekomst er vanaf hangen.
In Amerika is 80% van de mensen obees dus dan heb je weinig keuze, hier nog geen 20%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou me sowieso al nergens meer mee bemoeienquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moeten we wachten tot morgen met hem proberen te motiveren het heft in eigen handen te nemen?
En dat er vandaag gewoon even getreurd en geklaagd mag worden.
Als ie het kan wel. Help je meteen iemand afvallen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
Ergens begrijp ik die gasten ook nog wel. Zouden jullie iemand aannemen die 50kg te zwaar is om fysiek werk te laten doen? Eerlijk.....
Jij moet gewoon met hem naar de sportschool, beetje spinning in een geil strak broekje doet het bloed ongetwijfeld weer pompen en hem activeren om fresh te worden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso al nergens meer mee bemoeien![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef Sheffield het volgende:
Brad, ik vraag me toch wel serieus af hoe jij communiceert met je jobcoach. Iedere keer heb jij een andere verwachting dan het daadwerkelijk is. Ik heb het idee dat je jezelf dan maar op aannames baseert, waarom bel je niet even met je jobcoach als iets je niet van te voren helemaal duidelijk is?
(zoals hele dag werken of slechts paar uurtjes, etc, etc)Ik heb gebeld, we hebben het er gisteren nog over gehad, ik zou van alles gaan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb ook van alles gedaan, alleen het probleem was meer dat het alsnog niet goed gecommuniceerd werd over de dag.
Ik dacht 8 tot 6.
Hij dacht 9 tot 6.
Blijkt 8 tot 10.
Ik moet gelukkig helemaal nietsquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met hem naar de sportschool, beetje spinning in een geil strak broekje doet het bloed ongetwijfeld weer pompen en hem activeren om fresh te worden.
Is ook zo. Misschien is dat gewicht ook gewoon een kutsmoes dat ze hem stiekem niet mogenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ie het kan wel. Help je meteen iemand afvallen.
Als er de mogelijkheid is om hem zichzelf te laten verbeteren wel, dus als iemand iets meer een bepaalde basisconditie en spieren heeft. Nu schatten ze denk ik de stap te groot in om het werk volwaardig te kunnen uitvoeren. En iemand die wel gemotiveerd is kan dan overbelast/geblesseerd raken.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
Ergens begrijp ik die gasten ook nog wel. Zouden jullie iemand aannemen die 50kg te zwaar is om fysiek werk te laten doen? Eerlijk.....
JONGEH JE LOOPT ACHTER FOPJE IS DE NIEUWE VERLOSSERquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel, je moet, je MOET, JE BENT DE VERLOSSER VAN BRADDIE SNAP DA DAN DOMME TAK
Ok.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, we hebben het er gisteren nog over gehad, ik zou van alles gaan doen.
En ik heb ook van alles gedaan, alleen het probleem was meer dat het alsnog niet goed gecommuniceerd werd over de dag.
Ik dacht 8 tot 6.
Hij dacht 9 tot 6.
Blijkt 8 tot 10.
Ja maar, Fopje willen we niet in een strak geil broekje zienquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
JONGEH JE LOOPT ACHTER FOPJE IS DE NIEUWE VERLOSSER
Andere kandidaat had te maken met hetzelfde tijdsbestek.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ok.
Misschien hadden ze het in die 2 uurtjes wel gezien
Maar dan schort er toch iets aan de manier waarop je jobcoach met zowel jou als de bedrijven communiceert? Ik meen dat er wel vaker van dit soort misverstandjes waren toch, of had je toen een andere?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, we hebben het er gisteren nog over gehad, ik zou van alles gaan doen.
Ik dacht 8 tot 6.
Hij dacht 9 tot 6.
Blijkt 8 tot 10.
Oké dan is hij MIJN verlosserquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja maar, Fopje willen we niet in een strak geil broekje zien
Kan ook nogquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook zo. Misschien is dat gewicht ook gewoon een kutsmoes dat ze hem stiekem niet mogen
Jouw edit haalt mijn hilarische post onderuitquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die ziet er ongetwijfeld ook geil uit in een strak fietsbroekje
WAT ZEG JIJ ALLEMAALquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die ziet er ongetwijfeld ook geil uit in een strak fietsbroekje
Niemand kan Fopje's bips in een strak fietsbroekje weerstaan. Niemand.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ ALLEMAAL
Braddie is toch geen homofiel jonge
Zelf Mono niet?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niemand kan Fopje's bips in een strak fietsbroekje weerstaan. Niemand.
Die jobcoach kan ook beter een andere baan gaan zoeken dus. Wat een knuppel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb al telefonisch contact gehad. Hij vond het kloterig om te horen, maar begreep het wel van die dealer en vond het "al heel wat" Dat ik het geprobeerd heb.
ohquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kak, ik las verslaan in plaats van weerstaan
Fopje is pro wielrenner hoor, die gebruikt gewoon keihard doping als iemand van hem dreigt te winnen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kak, ik las verslaan in plaats van weerstaan
Dat houdt onze Braad helaas niet vol. Als 2km wandelen je sloopt, ga je een volledige werkdag waar je fysiek werk verricht simpelweg niet volhouden. Jammer, maar helaas.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:20 schreef terrorsjaak het volgende:
Ey klote joh, wij hadden ook een monteur die echt 50Kg+ te dik was maar kon ook prima de hele dag staan en werkte keihard
Kun jij helemaal niet beoordelen vanaf je zolderkamer. Daarnaast is alles nieuw, heeft hij natuurlijk ook nog wat uitleg gekregen dit dat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:17 schreef Stompzinnig het volgende:
Sorry Brad, maar vier klussen in twee uur is niet geweldig veel. Dat zijn van die klusjes waar je vijf minuten voor krijgt, en dan hup, direct door naar de volgende. Een half uur doen over een auto stofzuigen is gewoon erg lang, als het werk is.
Niks asociaals aan man. Kan gewoon de waarheid zijn en daarnaast hoeven we niet te lief te zijn voor elkaar. En al zeker niet voor de concurrent of tegenstander.quote:En dat die andere persoon ongemotiveerd was en erbij zat als een zak zout of wat je ook zei, dat is je eigen bevinding? Of hebben ze dat gezegd? Natuurlijk asociaal om dat over iemand op een openbaar forum te zetten.
Dat is uiteraard wel waar, een beetje beter voorkomen zou de kans op een baan wel aanzienlijk vergroten.quote:Maar goed, volgende keer beter! Laat dit je met de neus op de feiten drukken. Het is hard, maar geen enkele baas wil graag iemand met jouw fysiek aannemen. Het is niet leuk om te horen, maar als je zo door gaat vrees ik dat je enorme ziektekosten gaat maken.
Ach, je kunt hier in ieder geval meer mee dan zo'n vage politiek correcte reden als "je past niet bij het profiel" ofzo. Hij weet nu in ieder geval heel duidelijk waardoor hij afgewezen is. Dus: wat kilootjes kwijtraken, of zoeken naar een baantje waar fysieke gesteldheid een minder grote rol speelt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:20 schreef LompeHork het volgende:
lekker lomp ook om dat zo mede te delen van die potentiële werkgever.
Nee, liever vanavond want dan kan ik kijkenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:26 schreef Elan het volgende:
Kun je niet ff een live-twitch er uit pleuren? Beetje vertellen hoe t was enz, of ben je niet in stemming?
Oh dát zeker ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ach, je kunt hier in ieder geval meer mee dan zo'n vage politiek correct reden als "je past niet bij het profiel" ofzo. Hij weet nu in ieder geval heel duidelijk waardoor hij afgewezen is. Dus: wat kilootjes kwijtraken, of zoeken naar een baantje waar fysieke gesteldheid een minder grote rol speelt.
Ja want we weten ook echt wie die knakker is.....quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Fok-it het volgende:
Vind het echt weer idioot dat zijn medecollega weggezet wordt als ongemotiveerde zak veevoer op een openbaar forum, erg jammer weer mods dat jullie dat negeren.
Wil het net opperen, is ook ansich geen verkeerd baantje om even te wennen aan werken en ritme.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Elan het volgende:
Wat na deze deceptie overblijft met jouw achtergrond en ervaring is eigenlijk alleen nog fulltime koerieren
Stel je niet aan! Stelletje watjesquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Fok-it het volgende:
Vind het echt weer idioot dat zijn medecollega weggezet wordt als ongemotiveerde zak veevoer op een openbaar forum, erg jammer weer mods dat jullie dat negeren.
Precies!quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:07 schreef Braddie het volgende:
Is ook zo Moira en Fokker.
Dit is een fucking belachelijke wake-up call.
Als ik dus ooit een beetje fatsoenlijk aan de slag wil gaan zonder dat gezeik over m`n gewicht is het enige wat ik er aan kan doen, afvallen.
Niemand weet toch wie hij is dus dat boeit toch nietquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Fok-it het volgende:
Gaat erom dat hij dit al eerder heeft gedaan met mensen die bekender zijn en je hem daardoor het gevoel geeft dat dat normaal gedrag isquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want we weten ook echt wie die knakker is.....
Alles wordt weer aangepakt om Bradge in een kwaad daglicht te kunnen stellenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niemand weet toch wie hij is dus dat boeit toch niet
Stel je niet aan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij dit al eerder heeft gedaan met mensen die bekender zijn en je hem daardoor het gevoel geeft dat dat normaal gedrag is
Het gaat er om dat Bradge erover praat alsof hij veel werk verzet heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun jij helemaal niet beoordelen vanaf je zolderkamer. Daarnaast is alles nieuw, heeft hij natuurlijk ook nog wat uitleg gekregen dit dat.
Ik vind het wel asociaal. Het is gelijk in de slachtofferrol kruipen en eventjes iemand neerhalen in het openbaar. Dit is wel een puntje waar Braad bekend om staat. Andere werknemers, vloggers, weggebruikers, wat dan ook, neerhalen terwijl ze het beter doen dan hij.quote:[..]
Niks asociaals aan man. Kan gewoon de waarheid zijn en daarnaast hoeven we niet te lief te zijn voor elkaar. En al zeker niet voor de concurrent of tegenstander.
Heeft bij hem weinig zin.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil het net opperen, is ook ansich geen verkeerd baantje om even te wennen aan werken en ritme.
piep piepquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat erom dat hij dit al eerder heeft gedaan met mensen die bekender zijn en je hem daardoor het gevoel geeft dat dat normaal gedrag is
Aldus elan die eerst discriminatie roept en een uur later toegeeft dat het toch wel logisch is.quote:
Kan toch prima zo zijn? Aan de hand van zijn info kun jij in ieder geval niet beoordelen hoe of wat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Bradge erover praat alsof hij veel werk verzet heeft.
Dat hij dat vaker doet wil niet zeggen dat hij nu ongelijk heeft. We waren er niet bij dus kunnen het niet beoordelen. En je moet je ook niet aanstellen, oeh wat erg een zoutzakquote:Ik vind het wel asociaal. Het is gelijk in de slachtofferrol kruipen en eventjes iemand neerhalen in het openbaar. Dit is wel een puntje waar Braad bekend om staat. Andere werknemers, vloggers, weggebruikers, wat dan ook, neerhalen terwijl ze het beter doen dan hij.
Discriminatie vanwege zijn gewicht ja. Wel even op blijven letten fikkie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus elan die eerst discriminatie roept en een uur later toegeeft dat het toch wel logisch is.
Gaat ook niet lukken als je een koelkast op de zevende verdieping moet bezorgen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:29 schreef Elan het volgende:
Wat na deze deceptie overblijft met jouw achtergrond en ervaring is eigenlijk alleen nog fulltime koerieren
Dat lukt jou ook niet in je eentje. Hij kan ook gewoon minder zware dingen bezorgen. Of hele zware dingen die met een pompwagen verplaats kunnen worden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat ook niet lukken als je een koelkast op de zevende verdieping moet bezorgen.
In theorie is alles mogelijk, praktijk ligt andersquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lukt jou ook niet in je eentje. Hij kan ook gewoon minder zware dingen bezorgen. Of hele zware dingen die met een pompwagen verplaats kunnen worden.
Nee, maar dat lijkt mij ook gewoon fysiek zwaar werk. Je moet wel met die steekkar over drempels, met kracht voorzichtig iets manoeuvreren door een huis en net alsof een pakketdienst rekening kan houden met een bepaalde lading. Nee, in deze bus kunnen vandaag geen grote of zware pakketten want de Braad zit achter het stuur. Komt nog bij dat je verantwoording hebt voor je lading en fatsoenlijk rijden is ook niet 1 van z'n kwaliteiten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lukt jou ook niet in je eentje. Hij kan ook gewoon minder zware dingen bezorgen. Of hele zware dingen die met een pompwagen verplaats kunnen worden.
Het gaat erom dat de B totaal geen zelfreflectie heeft, en daar gelijk mensen bij afzeikt. Of het nou waar is wat hij zegt of niet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan toch prima zo zijn? Aan de hand van zijn info kun jij in ieder geval niet beoordelen hoe of wat.
[..]
Dat hij dat vaker doet wil niet zeggen dat hij nu ongelijk heeft. We waren er niet bij dus kunnen het niet beoordelen. En je moet je ook niet aanstellen, oeh wat erg een zoutzak![]()
Nee iemand tegen je in het harnas jagen is handig.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:45 schreef Stompzinnig het volgende:
En laat die jobcoach maar weten dat ze waardeloos is. Áls jij in ieder geval open bent geweest tegen haar over jouw situatie.
Je hebt bij Coolblue en Bol.com verschillende bezorgdiensten, die met witgoed en zware dingen en die met kleinere pakketjes.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt mij ook gewoon fysiek zwaar werk. Je moet wel met die steekkar over drempels, met kracht voorzichtig iets manoeuvreren door een huis en net alsof een pakketdienst rekening kan houden met een bepaalde lading. Nee, in deze bus kunnen vandaag geen grote of zware pakketten want de Braad zit achter het stuur. Komt nog bij dat je verantwoording hebt voor je lading en fatsoenlijk rijden is ook niet 1 van z'n kwaliteiten.
Omdat agenten in Amerika niks te maken hebben met deze baan in Nederland, lijkt me.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:
Hmmm, blijft het verantwoordelijk rijden over.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt bij Coolblue en Bol.com verschillende bezorgdiensten, die met witgoed en zware dingen en die met kleinere pakketjes.
Volgens mij zijn dat toch echt 2 verschillende diensten.
Oh, ik bedoel natuurlijk op een rustige en vriendelijke manier zeggen dat dit nou niet echt een goed doordacht plan was. Nee, geen fittie maken met haar.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee iemand tegen je in het harnas jagen is handig.
Blijkbaar is het nu een man.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:45 schreef Stompzinnig het volgende:
En laat die jobcoach maar weten dat ze waardeloos is. Áls jij in ieder geval open bent geweest tegen haar over jouw situatie.
Mwah, conditie blijft nog gewoon van kracht want je bent de hele dag in de weer of je nou koelkasten bezorgd of usb sticks. Na dat kleine stukje lopen had hij al overal last van laat staan 40 uur per week pakketjes bezorgen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Hmmm, blijft het verantwoordelijk rijden over.
Wat ik laatst begreep heeft hij nog nooit een ongeluk veroorzaakt. Misschien vergroten we dat ook wat uit met z'n allen. Ja dat kruis, maar iedereen doet wel eens dingen in het verkeer die achteraf niet slim bleken te zijn, alleen Braddie legt ze vast op internet en zet ze op Youtubequote:Op woensdag 12 juli 2017 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Hmmm, blijft het verantwoordelijk rijden over.
True, maar hij vindt 50 kilo overgewicht nog wel meevallen. Ik zou mezelf met zoveel overgewicht echt uithongeren en 7x per week naar de sportschool gaanquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mwah, conditie blijft nog gewoon van kracht want je bent de hele dag in de weer of je nou koelkasten bezorgd of usb sticks. Na dat kleine stukje lopen had hij al overal last van laat staan 40 uur per week pakketjes bezorgen.
Hij had toch een auto total loss gereden?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik laatst begreep heeft hij nog nooit een ongeluk veroorzaakt. Misschien vergroten we dat ook wat uit met z'n allen. Ja dat kruis, maar iedereen doet wel eens dingen in het verkeer die achteraf niet slim bleken te zijn, alleen Braddie legt ze vast op internet en zet ze op YoutubeBraad
Is dat zo hij zei laatst in zijn livevlog dat hij nooit ongeluk had gehadquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij had toch een auto total loss gereden?
Zijn eerste auto sneuvelde inderdaad doordat hij ermee tegen een stoeprand gleed.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:52 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hij had toch een auto total loss gereden?
Ik hoop dat dit voor hem een startsein is om echt aan zijn lichaam te werken. Op dieet, naar de sportschool en voor een ommekeer zorgen. Het kan altijd erger, maar het is wel ernstig dat je voor een simpele baan wordt afgewezen omdat je te zwaar bent.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
True, maar hij vindt 50 kilo overgewicht nog wel meevallen. Ik zou mezelf met zoveel overgewicht echt uithongeren en 7x per week naar de sportschool gaan
Maar dat lag aan de gladde banden, achterwielaandrijving, weersomstandigheden en niet ik herhaal NIET aan zijn rijvaardigheid.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn eerste auto sneuvelde inderdaad doordat hij ermee tegen een stoeprand gleed.
Ik meen mij ook nog wel een keer te herinneren dat hij uit de bocht is gevlogen op een rotonde. Er zijn wellicht nooit mensen of andere voertuigen aangereden, maar helemaal vlekkeloos zijn die +- 2 jaar ook niet verlopenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo hij zei laatst in zijn livevlog dat hij nooit ongeluk had gehad
Een Escort met achterwielaandrijving?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:56 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar dat lag aan de gladde banden, achterwielaandrijving, weersomstandigheden en niet ik herhaal NIET aan zijn rijvaardigheid.
Ja boeiend, moet je daar iemand op afrekenen.?quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik meen mij ook nog wel een keer te herinneren dat hij uit de bocht is gevlogen op een rotonde. Er zijn wellicht nooit mensen of andere voertuigen aangereden, maar helemaal vlekkeloos zijn die +- 2 jaar ook niet verlopen
Voor 1981 wel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een Escort met achterwielaandrijving?
Lees eens terug...quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:06 schreef Najieto het volgende:
Hebben ze bij Renault geen pauze waarin braadslee even een update kan plaatsen?
O ja, was een jaartje eerder inderdaad. Hoe dan ook, model van Brad was in ieder geval fwd. Of 4wd, maar die zie je niet veel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin, de Mk3 had al gewoon voorwielaandrijving.Das vanaf 80
Peugot, en lees eens terug.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:06 schreef Najieto het volgende:
Hebben ze bij Renault geen pauze waarin braadslee even een update kan plaatsen?
Jep de Cosworth heeft 4x4 en de RS2000 ook misschien.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
O ja, was een jaartje eerder inderdaad. Hoe dan ook, model van Brad was in ieder geval fwd. Of 4wd, maar die zie je niet veel.
Nee, hij was überhaupt in staat tot het werk.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:20 schreef Elan het volgende:
Die andere gozer was dus gewoon fysiek veel beter in staat tot het werk, dat geeft brad eerlijk toe.
Wellicht ook dat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, hij was überhaupt in staat tot het werk.
Het enige waarbij het ze misschien was opgevallen dat ik het "fysiek" niet kon was m`n kop bij het uitzuigen van de 1e auto, was een 308SW en ik moest helemaal voorin de achterbak zuigen en toen schoot het in m`n rug, maar ik ging gewoon door.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht ook dat.
Weet niet of Braad dingen tegengekomen is die hij fysiek niet kon.
Daarom.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:26 schreef Toto69 het volgende:
Nou, je weet in elk geval dat je qua motivatie e.d. er wel komt. Tijd om het probleem aan te gaan pakken.
Maar dat is juist de pest als je af wil vallen, dan ga je eten omdat je verder toch niks te doen hebt.quote:
Ze hadden serieuze twijfels of hij het werk überhaupt langdurig vol kon houden, ze hadden (dit keer) geen dingen die hij helemaal niet kon door zijn gewicht.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht ook dat.
Weet niet of Braad dingen tegengekomen is die hij fysiek niet kon.
Beste is gewoon een abonnementje bij de basic fit nu en beginnen jaquote:
En dit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Eventueel ook eens overleggen met het UWV voor een vergoeding voor de diëtist, als het kennelijk je baankansen dusdanig in de weg zit is dat geen overbodige luxe.
Hij wil geen dietist meer, wordt trouwens gewoon vergoed uit de basis als je via je huisarts gaat.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste is gewoon een abonnementje bij de basic fit nu en beginnen ja
Eventueel ook eens overleggen met het UWV voor een vergoeding voor de diëtist, als het kennelijk je baankansen dusdanig in de weg zit is dat geen overbodige luxe.
ohquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij wil geen dietist meer, wordt trouwens gewoon vergoed uit de basis als je via je huisarts gaat.
Tsja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:32 schreef poker4lifee het volgende:
kan het uwv niet helpen bij een dietist ofzo?
[..]
oh
Ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Al die adviezen
Dit wordt toch niks.
Doe eens lief!quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
"Uhh, Bradley, je hebt vandaag zo hard gewerkt, je hebt gewoon alles gedaan wat er gedaan kon worden. Je bent klaar voor vandaag! En voor de rest van de week ook trouwens, en het jaar. Uhh, eigenlijk hoef je gewoon helemaal niet meer terug te komen."
50 kilo is een hele houdjemond.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor.
Als je spreekt over 'slechts' 50 kilo overgewicht en begint over dikke agenten in de VS nadat je net specifiek om die reden bent afgewezen leef je gewoon in een totaal verkeerde mindset.
Met alle tijd die besteed is aan het geven van goedbedoelde adviezen aan Braddie zou je heel Madudoram na kunnen bouwen van papier maché.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Al die adviezen
Dit wordt toch niks.
Ienieminie en ziekquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Tering, ben jij zo ieneminie dan? Of verkapte anorexia
Yellow Fever spotted.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weeg meer dan het dubbele dat mijn vriendin weegt
Racist! Ze kan ook gewoon blank zijn..quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet gewoon met hem naar de sportschool, beetje spinning in een geil strak broekje doet het bloed ongetwijfeld weer pompen en hem activeren om fresh te worden.
Dat is fucked up G.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ienieminie en ziekvreet me helemaal suf en vloeibare bijvoeding maar er blijft weinig hangen, omgekeerde wereld zeg maar.
Hoe kan dit nou weer? Jij bent toch expert in achterbakken klimmen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het enige waarbij het ze misschien was opgevallen dat ik het "fysiek" niet kon was m`n kop bij het uitzuigen van de 1e auto, was een 308SW en ik moest helemaal voorin de achterbak zuigen en toen schoot het in m`n rug, maar ik ging gewoon door.
Lurkjerot is homo?quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:49 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Mijn vriendje is een Europeaan hoor
Ja jonge petjestokkies ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja boeiend, moet je daar iemand op afrekenen.?
De eerste paar jaar dat je je rijbewijs hebt, vooral het eerste jaar doe je toch ook gewoon debiele dingen met de auto? Zelf ooit begonnen met een oude Mazda 323F, lekker dirften en shit. Dan gaan er wel eens dingetjes mis
. Maar nog nooit een ongeval veroorzaakt, 17 jaar schadevrij, alles.
Zolang het jezelf aan gaat mag je best wat aankloten. Je gaat niet met je werkgeversauto kloten lijkt me.
Bradge zijn hond is Bibi, ik zie een verbandquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Bi. Maar goed, dit is natuurlijk de reeks van Bretsj, en niet van mij.
#omgquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bradge zijn hond is Bibi, ik zie een verband
Je bent wel een harde baas, en ach ja... Al dat afval advies ben bang dat hij er minder mee gaat doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Bi. Maar goed, dit is natuurlijk de reeks van Bretsj, en niet van mij.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou weer? Jij bent toch expert in achterbakken klimmen?
God.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bradge zijn hond is Bibi, ik zie een verband
Wat is dit voor kerel danquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:59 schreef Elan het volgende:
Bradge is de toekomstige boogie2988 als hij zo door blijft vreten
[ afbeelding ]
Een Youtuber die 300 kilo weegt en een parodie op zichzelf is.quote:
Wat een tof filmpjequote:Op woensdag 12 juli 2017 12:57 schreef Argo het volgende:
Deze moet Braddie kijken en dat gewoon gaan doen.
Yoga mat 20 euro.quote:
mirin'quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Over een jaar van nu woont Bradley groter, 60'' schermpje op de muur en shredded as fuck. We are all gonna make it brahs
Ik hoop volgende zomer een strakke speedo aan te kunnen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:13 schreef Azpilicueta het volgende:
Over een jaar van nu woont Bradley groter, 60'' schermpje op de muur en shredded as fuck. We are all gonna make it brahs
quote:
Francis is een typetje, maar hij doet veel meer.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is een typetje.
Als braddie zo succesvol wordt als boogie hoeft hij in ieder geval nooit meer te werken!
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef Sheffield het volgende:
Brad, ik vraag me toch wel serieus af hoe jij communiceert met je jobcoach. Iedere keer heb jij een andere verwachting dan het daadwerkelijk is. Ik heb het idee dat je jezelf op aannames baseert wanneer niet alles helder is voor je, waarom bel je niet even met je jobcoach als iets je niet van te voren helemaal duidelijk is?
(zoals hele dag werken of slechts paar uurtjes, etc, etc)Vind dit ook heel raar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je het over? Glissando's ?quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:27 schreef Stompzinnig het volgende:
Jezus, ik word knettergek van al die glissando's.
Braddie kan sowieso een hoop afkijken bij boogie, denk dat hij van hem een hoop kan leren.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
Zou het niet gaaf zijn als BradgeTV een soort dagboek zou bijhouden waarin Braddie actief probeert af te vallen inclusief workouts, dingen over voeding en weegmomenten
Dat zou ik serieus best cool vinden, te zien dat hij er echt voor gaat en ook resultaat boekt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Francis is een typetje, maar hij doet veel meer.
Krijgt nu een maagband en medische zorg die hij zonder zijn Youtube-inkomsten nooit had kunnen krijgen.
Zou het niet gaaf zijn als BradgeTV een soort dagboek zou bijhouden waarin Braddie actief probeert af te vallen inclusief workouts, dingen over voeding en weegmomenten
Dit! Ik zeg doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat zou ik serieus best cool vinden, te zien dat hij er echt voor gaat en ook resultaat boekt.
Zal die wel weer niet willen . Geven we hem tips voor eeuwige fame doet hij er weer niks meequote:
Ah, hij komt thuis en gaat meteen weer met z'n dikke reet de hele dag live te gaan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:39 schreef Elan het volgende:
Oké Twitch is alleen voor keyboard, Youtube voor de rest aldus The Bradge.
Kom op he. Je weegt iets van 140 en zou met jouw lengte iets van 70 moeten wegen. Je tilt gewoon 24/7 een extra Braddie met je mee. Niet gek he dat ze je dan fysiek niet in staat achten om langdurig lichamelijk werk te verrichten. Begin (gewoon weer) met afvallen maar let dan vooral op je voeding. Geen thuisbezorgd en zoquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij anders een lekkere salade had klaar gemaakt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:44 schreef praadje het volgende:
Ik vind het best sneu voor je Braad. En ik hoop echt dat je al dat eten wat bezorgd wordt nu ook echt terugstuurt. Ook al is het betaald. Want momenten als dit zitten die gulle gevers op te wachten. En dat was wat me zo pissed maakte. Dat je het gewoon op at en iedereen weer om je kon lachen.
Je overdrijft een tikkie.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kom op he. Je weegt iets van 140 en zou met jouw lengte iets van 70 moeten wegen. Je tilt gewoon 24/7 een extra Braddie met je mee. Niet gek he dat ze je dan fysiek niet in staat achten om langdurig lichamelijk werk te verrichten. Begin (gewoon weer) met afvallen maar let dan vooral op je voeding. Geen thuisbezorgd en zo
Naja is allemaal niks nieuws dus ik ga er ook geen lang verhaal van maken magoed
Volgende TT: op naar de 150quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij anders een lekkere salade had klaar gemaakt.
Braddie is maar iets van 1.75 in de juiste belichting. Dan kom je met 90 niet weg vrees ik. Ja, of je moet veel naar de gym gaan, maar aan zijn armpjes te zien is dat niet het gevalquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Je overdrijft een tikkie.
Hij weegt 130 en moet tussen de 80 en de 90 wegen voor een gezonde BMI.
De eerste goeie corrigerende tik die ik jou zie uitdelen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kom op he. Je weegt iets van 140 en zou met jouw lengte iets van 70 moeten wegen. Je tilt gewoon 24/7 een extra Braddie met je mee. Niet gek he dat ze je dan fysiek niet in staat achten om langdurig lichamelijk werk te verrichten. Begin (gewoon weer) met afvallen maar let dan vooral op je voeding. Geen thuisbezorgd en zo
Naja is allemaal niks nieuws dus ik ga er ook geen lang verhaal van maken magoed
Meen je die?quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Braddie is maar iets van 1.75 in de juiste belichting.
Als je niet boven de 1.73 uit komt ben je met 85kg alsnog (te) dik hoor. Tenzij het in je spieren zit.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
80 en 85 misschien. Maar 90 lijkt me stug dan moet hij 1.90 of zo zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was fantastisch!quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
Ik heb gemist hoe het bij Peugeot ging Bradge. Korte reactie?
Hij kreeg de baan niet omdat hij te dik was en ze dachten dat hij het fysiek niet aankon. Daarna een externaliserende reactie dat zijn concurrent slechter dan hij was en dat hij het een vreemde reden van de werknemer vond.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
Fantastischquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:53 schreef JeMoeder het volgende:
Leonos ik vind jouw aanwezigheid hier fijn. Zullen we samen gaan roeien? We kunnen Braddie ook uitnodigen misschien is roeien wel iets voor hem.quote:
Ja dan is het tussen de 70 en 80 inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je niet boven de 1.73 uit komt ben je met 85kg alsnog (te) dik hoor. Tenzij het in je spieren zit.
Braddie is iets kleiner dan 175, dus 70 zou een goed gewicht zijn. Niet meer dan dat (gezien zijn geringe spiermassa).quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef Argo het volgende:
[..]
80 en 85 misschien. Maar 90 lijkt me stug dan moet hij 1.90 of zo zijn.
Dan moet er dus 60 kilo af.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Braddie is iets kleiner dan 175, dus 70 zou een goed gewicht zijn. Niet meer dan dat (gezien zijn geringe spiermassa).
Nee 80 is al overgewichtquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dan is het tussen de 70 en 80 inderdaad.
Geringe? Zijn beenspieren zijn zo sterk dat hij elke fiets aan gort trapt. Geloof me als je zoveel gewicht meezeult heb je echt wel een flink onderstel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Braddie is iets kleiner dan 175, dus 70 zou een goed gewicht zijn. Niet meer dan dat (gezien zijn geringe spiermassa).
Klinkt geweldig.... Dus nu de Polo de deur uit. Helaas...quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij kreeg de baan niet omdat hij te dik was en ze dachten dat hij het fysiek niet aankon. Daarna een externaliserende reactie dat zijn concurrent slechter dan hij was en dat hij het een vreemde reden van de werknemer vond.
Ik denk dat je schrikt hoe weinig massa erover blijft als al het vet weg is hoor. De laatste keer dat de man een stukje ging rennen of gewichten gebruiken was hij bekaf binnen 2 minuten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Geringe? Zijn beenspieren zijn zo sterk dat hij elke fiets aan gort trapt. Geloof me als je zoveel gewicht meezeult heb je echt wel een flink onderstel.
Inderdaad, deze 5 reacties zie ik ook altijd.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Braadje gaat reageren . Eigenlijk heb je 2 soorten reacties op een dergelijke afwijzing.
1 Mensen die dusdanig schrikken dat ze hun leven compleet omgooien en flink afvallen.
2 Mensen die depressief worden en NOG meer gaan eten.
3 Mensen die keyboard gaan spelen
Nope, pas na de zomer, want anders is het zonde, hij heeft nu net die auto opgeknapt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klinkt geweldig.... Dus nu de Polo de deur uit. Helaas...
Als je 1.80 bent is 80 kg overgewicht?quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee 80 is al overgewichtWaarom onderschatten mensen dit toch zoveel
Die blijft voorlopig nog.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klinkt geweldig.... Dus nu de Polo de deur uit. Helaas...
Ik heb Brad al diverse keren horen zeggen dat het 1 zou worden, eye opener, wake up, omslagpuntje enzovoorts. Laten we hopen dat het nu ook echt zo is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Braadje gaat reageren . Eigenlijk heb je 2 soorten reacties op een dergelijke afwijzing.
1 Mensen die dusdanig schrikken dat ze hun leven compleet omgooien en flink afvallen.
Haha ben jij het?!quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef BradgeTV2017 het volgende:
Ik ben een dikzak en te lui om te werken
vrouwen van 1.80 ♡quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, ik weeg 83 bij 1.80 en heb een BMI van 25.nogwat. Da's overgewicht.
Bradge is kort, en inmiddels aangekomen. Met 80 zit hij nog steeds op overgewicht, aangenomen dat het gewn spierbonk is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm maar niet heel erg dan toch? bedoel, ben 1.95 en weeg bijna 100 kilo maar ik ga wel sportschool 3-4x week.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, ik weeg 83 bij 1.80 en heb een BMI van 25.nogwat. Da's overgewicht.
Ach zolang die tosti's blijft eten, noodles blijft koken en al die shit zal het nooit omslaan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik heb Brad al diverse keren horen zeggen dat het 1 zou worden, eye opener, wake up, omslagpuntje enzovoorts. Laten we hopen dat het nu ook echt zo is.
Spieren!quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm maar niet heel erg dan toch? bedoel, ben 1.95 en weeg bijna 100 kilo maar ik ga wel sportschool 3-4x week.
Ja je hebt gelijk, dacht dat Bradge nog vrij lang was wel . Zal wel door zijn imponerende verschijning bij het tankstation komen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bradge is kort, en inmiddels aangekomen. Met 80 zit hij nog steeds op overgewicht, aangenomen dat het gewn spierbonk is.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
Nogal een open deur hè. Als je qua bf% gewoon gezond bent heb je geen overgewicht.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm maar niet heel erg dan toch? bedoel, ben 1.95 en weeg bijna 100 kilo maar ik ga wel sportschool 3-4x week.
Ik heb gisteren in de discord van hem gehoord dat hij hem direct de deur uit zou doen. Ik dacht dat mono (of iemand anders) het zelfs had opgenomen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 13:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Nope, pas na de zomer, want anders is het zonde, hij heeft nu net die auto opgeknapt.
Sporten is 1 ding maar voeding is veel belangrijker. Misschien kan Braadje het Marc v/d Linden dieet volgenquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Spieren!
Bij mij niet bepaaldMaar ben er mee bezig. Ga tegenwoordig 3x per week naar de sportschool.
Maagbandjesdieet?quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sporten is 1 ding maar voeding is veel belangrijker. Misschien kan Braadje het Marc v/d Linden dieet volgen
Moet zeggen dat ik hem ook langer ingeschat had.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, dacht dat Bradge nog vrij lang was wel . Zal wel door zijn imponerende verschijning bij het tankstation komen.
Heeft hij inderdaad vaker gemeld. Maar ja. Bradge will be Bradgequote:Op woensdag 12 juli 2017 14:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in de discord van hem gehoord dat hij hem direct de deur uit zou doen. Ik dacht dat mono (of iemand anders) het zelfs had opgenomen.
moet nog gebeurenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Braddie het volgende:
Auto gaat nog niet weg, de auto word als het droog is voorzien van 2 nieuwe stukken wielkast en er worden wat plekjes op de voor+achterbumper weggewerkt, dan rij ik er mee tot het eind van de zomer en dan gaat 'ie de deur uit. Anders is het ook zonde, heb ik die auto net 2 maanden en gaat 'ie weer weg, zeker als 'ie dan net deels is gespoten/bijgewerkt.
En het geheimzinnige gedoe over de methode.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen idee, ga in vanuit gezien het grote gewichtsverlies in zeer korte tijd.
Ja geen idee hoe je dat allemaal meet Chai . Je hebt ook nog zoiets als orgaanvet, wat kennelijk veel gevaarlijker is dan iemand met een dikke reet of dikke benen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nogal een open deur hè. Als je qua bf% gewoon gezond bent heb je geen overgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |