abonnement Unibet Coolblue
pi_172359941
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Nouja tijd voor een dieet dan maar, het is natuurlijk wel een dingetje dat je zo enorm zwaarlijvig bent. Voor een eventuele werkgever, die ziet je alweer in de ziektewet belanden als je hijgend en puffend een auto hebt uitgestofzuigd....
Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.

Maar wat ik al zei, in Amerika nemen ze voor fysiek werk politieagenten aan die vele malen zwaarder zijn dan ik zelf, dus waarom zou dit een reden moeten zijn om mij dit niet te laten doen?
  PR en moderator woensdag 12 juli 2017 @ 11:06:30 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172359950
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze zijn in elk geval eerlijk, maar vind het godverdomme kut om te horen.
En vind het nog KUTTER, dat ze hier dus m`n toekomst vanaf laten hangen. Sorry meneer, je bent te dik, je word het niet.

En in Amerika nemen ze politieagenten van 150-200kg aan.
Hoe fucking krom
'Ze' laten jouw toekomst er niet vanaf hangen. Jíj laat je toekomst er vanaf hangen.

In Amerika is 80% van de mensen obees dus dan heb je weinig keuze, hier nog geen 20%.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172359954
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.

Maar wat ik al zei, in Amerika nemen ze voor fysiek werk politieagenten aan die vele malen zwaarder zijn dan ik zelf, dus waarom zou dit een reden moeten zijn om mij dit niet te laten doen?
Bekijk het dan maar positief, ze hebben je geen 2 maanden aan het lijntje gehouden om je dat te melden. Nu dus maar aan jezelf werken.
pi_172359955
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Damn, probeer ik aardig te zijn.. :N

Go fuck yourself.
Het kwam niet echt over als aardig zijn, anders zeg je niet iets in de trant van "Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg" Zeg dan gewoon wat je wil zeggen of blijf weg, nu komt het op mij over alsof je puur sensatie zoekt..
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:07:03 #55
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172359957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Braddie het volgende:
Ja, godsetyfus, heftige realitycheck gekregen van degene die mij "op zich nam" Als het ware.
Was er om 5 voor 8, iets te vroeg maar dat vond die man prima, hij zei dat ik een goede positieve eerste indruk achter liet door op tijd te komen.

Vervolgens aan't werk, 2 auto's uitzuigen, 1 auto gewassen, 1 afgetankt, leuke sfeer op't werk, al meteen met wat collega's gerotzooid, hartstikke tof.

Was in de veronderstelling dat het van 8 tot 6 zou zijn. (Uurtje kennismaken, praten etc) Maar het was van 8 tot 10 en daarna werd ik meteen naast die andere kandidaat gezet en beoordeeld.

Andere kandidaat was ongemotiveerd en stond er bij als een zak veevoer, maar ze vonden hem wél goed genoeg voor het sjouw werk, hij had veel kracht in z`n fikken dus hij kreeg het voordeel van de twijfel.

Wat werd er over mij gemeld?

[..]

Met andere woorden, ik ben te dik voor die baan :') ;( Het huilen staat mij serieus nader dan het lachen in dit geval.

Dan kom ik werken, heb ik het leuk, VIND IK HET LEUK! En dan word het helemaal verneukt doordat ze mij fysiek incapabel achten
Rustaaagh. Dat doe je pas na 2 weken he
pi_172359965
Is ook zo Moira en Fokker.
Dit is een fucking belachelijke wake-up call.
Als ik dus ooit een beetje fatsoenlijk aan de slag wil gaan zonder dat gezeik over m`n gewicht is het enige wat ik er aan kan doen, afvallen.
pi_172359971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het kwam niet echt over als aardig zijn, anders zeg je niet iets in de trant van "Ik ga er niks van zeggen, Braddie voelt zich al kut genoeg" Zeg dan gewoon wat je wil zeggen of blijf weg, nu komt het op mij over alsof je puur sensatie zoekt..
Ik zoek geen sensatie, ik krijg het op deze manier op een serveerbordje voorgeschoteld.

Never mind, dan niet :W
pi_172359973
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:07 schreef Braddie het volgende:
Is ook zo Moira en Fokker.
Dit is een fucking belachelijke wake-up call.
Als ik dus ooit een beetje fatsoenlijk aan de slag wil gaan zonder dat gezeik over m`n gewicht is het enige wat ik er aan kan doen, afvallen.
als je nou gewoon was gaan juicen
pi_172359983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Braddie het volgende:
al meteen met wat collega's gerotzooid
Geil.
pi_172360003
Is de fiets eral?
pi_172360004
Gewoon een beetje geinen, laat al wel zien dat er een leuke sfeer hangt, maar helaas
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:10:13 #62
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_172360025
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus man ;(
Heel zuur. Moet je nu terug naar de jobcoach?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_172360028
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nouja, enorm zwaarlijvig vind ik niet, ja ik ben 50 kilo te zwaar, maar ik kan nog redelijk bewegen. Sure, het lopen is een probleem, de conditie speelt mij te parten, maar ik toonde goed inzet, en heb in die 2 uurtjes 4 klussen geklaard, jammer in elk geval is het wel.

Maar wat ik al zei, in Amerika nemen ze voor fysiek werk politieagenten aan die vele malen zwaarder zijn dan ik zelf, dus waarom zou dit een reden moeten zijn om mij dit niet te laten doen?
50 kilo is gewoon morbide obesitas man, en dit is Amerika niet. Je kunt zelfs ontslagen worden als je enorm zwaarlijvig bent geworden. Dus nadien. Je zegt net zelf dat dit een reality check is, ga dan afvallen man. Dat is eigenlijk het enige dat je volledig zelf in de hand hebt.
blablablabla
pi_172360042
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:09 schreef Leonos het volgende:
Is de fiets eral?
Nee maar dat gaat nu niet lang meer duren na dit stukje realiteitsbesef.
pi_172360046
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:10 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Heel zuur. Moet je nu terug naar de jobcoach?
Ik heb al telefonisch contact gehad. Hij vond het kloterig om te horen, maar begreep het wel van die dealer en vond het "al heel wat" Dat ik het geprobeerd heb.
pi_172360048
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

'Ze' laten hun toekomst er niet vanaf hangen. Jíj laat je toekomst er vanaf hangen.

In Amerika is 80% van de mensen obees dus dan heb je weinig keuze, hier nog geen 20%.
Misschien moeten we wachten tot morgen met hem proberen te motiveren het heft in eigen handen te nemen?

En dat er vandaag gewoon even getreurd en geklaagd mag worden.
pi_172360055
Ergens begrijp ik die gasten ook nog wel. Zouden jullie iemand aannemen die 50kg te zwaar is om fysiek werk te laten doen? Eerlijk.....
blablablabla
pi_172360058
pijnlijk :'( helaas zelf zover laten komen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:12:04 #69
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_172360066
Brad, ik vraag me toch wel serieus af hoe jij communiceert met je jobcoach. Iedere keer heb jij een andere verwachting dan het daadwerkelijk is. Ik heb het idee dat je jezelf op aannames baseert wanneer niet alles helder is voor je, waarom bel je niet even met je jobcoach als iets je niet van te voren helemaal duidelijk is?
(zoals hele dag werken of slechts paar uurtjes, etc, etc)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator woensdag 12 juli 2017 @ 11:12:09 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172360068
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien moeten we wachten tot morgen met hem proberen te motiveren het heft in eigen handen te nemen?

En dat er vandaag gewoon even getreurd en geklaagd mag worden.
Ik zou me sowieso al nergens meer mee bemoeien :9 :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 12 juli 2017 @ 11:12:42 #71
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_172360074
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:11 schreef Elan het volgende:
Ergens begrijp ik die gasten ook nog wel. Zouden jullie iemand aannemen die 50kg te zwaar is om fysiek werk te laten doen? Eerlijk.....
Als ie het kan wel. Help je meteen iemand afvallen.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_172360090
quote:
10s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik zou me sowieso al nergens meer mee bemoeien :9 :@
Jij moet gewoon met hem naar de sportschool, beetje spinning in een geil strak broekje doet het bloed ongetwijfeld weer pompen en hem activeren om fresh te worden.
blablablabla
pi_172360098
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef Sheffield het volgende:
Brad, ik vraag me toch wel serieus af hoe jij communiceert met je jobcoach. Iedere keer heb jij een andere verwachting dan het daadwerkelijk is. Ik heb het idee dat je jezelf dan maar op aannames baseert, waarom bel je niet even met je jobcoach als iets je niet van te voren helemaal duidelijk is?
(zoals hele dag werken of slechts paar uurtjes, etc, etc)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gebeld, we hebben het er gisteren nog over gehad, ik zou van alles gaan doen.
En ik heb ook van alles gedaan, alleen het probleem was meer dat het alsnog niet goed gecommuniceerd werd over de dag.

Ik dacht 8 tot 6.
Hij dacht 9 tot 6.
Blijkt 8 tot 10.
  PR en moderator woensdag 12 juli 2017 @ 11:14:20 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_172360107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij moet gewoon met hem naar de sportschool, beetje spinning in een geil strak broekje doet het bloed ongetwijfeld weer pompen en hem activeren om fresh te worden.
Ik moet gelukkig helemaal niets *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_172360109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Als ie het kan wel. Help je meteen iemand afvallen.
Is ook zo. Misschien is dat gewicht ook gewoon een kutsmoes dat ze hem stiekem niet mogen
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')