Vandaag is de dag dat Braad een essentiële schakel zal gaan vormen in de organisatie van Peugeot.quote:
Pro-actieve teamplayer met hart voor de zaakquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:27 schreef Stratotanker het volgende:
✓ Dynamisch
✓ Geen 9 tot 5 mentaliteit
quote:
Egnie.quote:
Of misschien heeft hij zo hard gewerkt dat hij al klaar is.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:39 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Egnie.
Of zit ie op twitch op zn werk?![]()
"Uhh, Bradley, je hebt vandaag zo hard gewerkt, je hebt gewoon alles gedaan wat er gedaan kon worden. Je bent klaar voor vandaag! En voor de rest van de week ook trouwens, en het jaar. Uhh, eigenlijk hoef je gewoon helemaal niet meer terug te komen."quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Of misschien heeft hij zo hard gewerkt dat hij al klaar is.
leugensquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:48 schreef Azpilicueta het volgende:
BREAKING: de werkleef zit er alweer op voor Bradley
Hij was een minuutje geleden op Fok, dus het komt goed!quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik voel me echt verbonden met Bradge op dit moment, dat we alletwee aan het werk zijn.
Al ben ik dan aan het posten op Fok momenteel en is Braddie waarschijnlijk echt keihard aan het werk, maar dat is een detail.
Met andere woorden, ik ben te dik voor die baanquote:Je was erg gemotiveerd, toonde veel initiatief en inzet, stelde goede vragen en liet zien dat je het ook echt wilde doen, helaas hebben wij je na deze korte uurtjes ongeschikt bevonden,
je bent volgens mij en mijn collega niet fysiek geschikt om dit langdurig vol te houden
Godverdomme man.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:57 schreef Braddie het volgende:
Ja, godsetyfus, heftige realitycheck gekregen van degene die mij "op zich nam" Als het ware.
Was er om 5 voor 8, iets te vroeg maar dat vond die man prima, hij zei dat ik een goede positieve eerste indruk achter liet door op tijd te komen.
Vervolgens aan't werk, 2 auto's uitzuigen, 1 auto gewassen, 1 afgetankt, leuke sfeer op't werk, al meteen met wat collega's gerotzooid, hartstikke tof.
Was in de veronderstelling dat het van 8 tot 6 zou zijn. (Uurtje kennismaken, praten etc) Maar het was van 8 tot 10 en daarna werd ik meteen naast die andere kandidaat gezet en beoordeeld.
Andere kandidaat was ongemotiveerd en stond er bij als een zak veevoer, maar ze vonden hem wél goed genoeg voor het sjouw werk, hij had veel kracht in z`n fikken dus hij kreeg het voordeel van de twijfel.
Wat werd er over mij gemeld?
[..]
Met andere woorden, ik ben te dik voor die baan![]()
Het huilen staat mij serieus nader dan het lachen in dit geval.
Dan kom ik werken, heb ik het leuk, VIND IK HET LEUK! En dan word het helemaal verneukt doordat ze mij fysiek incapabel achten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |