Ik heb geen idee wat de bedenkers van het internet dachten, maar nu in 2017, kun je simpelweg niet zeggen dat je niet weet dat je je informatie op straat gooit als je internet gebruikt. En ook al roepen mensen dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat is toch niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:42 schreef Beathoven het volgende:
Jup want het internet is zeker ooit ontworpen om één grote publieke plek van individuele privacy te worden.
nou ja, goed.. dan denken we daar 't zelfde over.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de bedenkers van het internet dachten, maar nu in 2017, kun je simpelweg niet zeggen dat je niet weet dat je je informatie op straat gooit als je internet gebruikt. En ook al roepen mensen dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat is toch niet helemaal waar.
Voorkomen is beter dan genezen en ook al mag het deels een illusie zijn volgens jou, als je alleen al moeite hebt gedaan om iets te voorkomen sta je iig later niet voor de camera als een holbewoner die net onder een steen vandaan kwam en niet weet in welke tijden we leven.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:56 schreef EP3 het volgende:
Mensen die de organisatie van een festival verwijten dat er mafkezen rondlopen die tot vanalles in staat zijn en zich door niets laten tegenhouden, kan ik maar moeilijk serieus nemen, Beathoven. - Maar goed; 38 potentiele aanslagen zijn blijkbaar tegengehouden, en Tomorrow Land is veilger dan ooit. - We drinken er een biertje op.
Belg gespotquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
Wat een tyfusmaatschappij is dit aan het worden.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit zinnetje zegt eigenlijk wel waarom een deel geweigerd is, want waarom staan die fysieke betonblokken er ook alweer?
Al zullen er natuurlijk ook gewoon een aantal tussen zitten die zich misschien op een vorige editie misdragen hebben en nu op een zwarte lijst staan.
http://www.ad.nl/show/cai(...)morrowland~a104053a/quote:Cain (39) mag plots niet meer naar Tomorrowland
Een waterpistool gevuld met gin-tonic. Dat is volgens Cain Ransbottyn (39) uit het Belgische Brasschaat de reden waarom hij niet welkom is op dancefestival Tomorrowland. Hij mag het festivalterrein zelfs de komende vijf jaar niet betreden. De politie heeft in totaal de tickets afgenomen van 38 festivalgangers.
Een kwajongensstreek, zo noemt Cain Ransbottyn zijn actie waarvoor hij vorig jaar hardhandig en geboeid van het festivalterrein werd gegooid. ,,Toegegeven, ik had het niet mogen doen, maar het was een ludiek grapje. Ik had wat drank van de vip in een waterpistool gegoten om mijn vrienden te 'trakteren'", vertelt Cain aan de Belgische krant Het Laatste Nieuws. ,,Gewoon even de Robin Hood van Tomorrowland uithangen, meer was het niet. Elk jaar koop ik voor mezelf en mijn vrouw zo'n ticket waarbij alle drank is inbegrepen en je in een ruimte apart mag gaan feesten. Dat kost 500 euro, dus ik ben steevast een goeie klant."
Hoewel Cain het afdoet als een ‘klein voorvalletje’, ziet de politie dat anders. Alle 400.000 mensen die een ticket hebben gekocht voor het dancefestival zijn preventie gescreend. Bij mensen die ‘sporen van radicalisering’ vertonen zijn de tickets ingetrokken. ,,De kans dat ik een radicaliserende mens ben, lijkt me redelijk klein”, zegt Cain lachend. ,,De specifieke reden waarom ons de toegang de komende vijf jaar ontzegd wordt, krijgen we niet. Mijn vraag wordt genegeerd.”
[..]
Dat denk ik ook, ja. Die hoeven binnen ook niks te verkopen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, alsof terroristen een ticket kopen van honderden euro's
Die gaan gewoon vrolijk bij een ingang staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |