Heel de dag volgekankerd worden en aangemoedigd worden om de zee in te springen met een betonblok om je nek.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou wel een succes kunnen worden. Slechtste cruise ter wereld
quote:Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag volgekankerd worden en aangemoedigd worden om de zee in te springen met een betonblok om je nek.
Wel lekker eten waar de Heart Attack Grill nog van zou schrikkenquote:Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag volgekankerd worden en aangemoedigd worden om de zee in te springen met een betonblok om je nek.
Wel gelijk afrekenen graag.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel lekker eten waar de Heart Attack Grill nog van zou schrikken
Teringquote:Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tim Cruise zou wel een goede naam zijn voor een maatschappij
Wij maken nét wat andere cocktailsquote:Op maandag 17 juli 2017 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Een xxl pizza peperoni met een kilo gefrituurde speklapjes zeker.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel lekker eten waar de Heart Attack Grill nog van zou schrikken
En extra champignonsquote:Op maandag 17 juli 2017 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een xxl pizza peperoni met een kilo gefrituurde speklapjes zeker.
Was dat nog lekker?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:14 schreef SuperHartje het volgende:
Wij hadden vandaag Burger King besteld! Echt super dat ze bezorgen zeg.
Echt warm en lekker! Ze krijgen dan ook altijd goede feedback van mij via die site. Tot nu toe nog geen koud eten gehad gelukkig.quote:
Pizza Calzone fried in baconquote:Op maandag 17 juli 2017 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een xxl pizza peperoni met een kilo gefrituurde speklapjes zeker.
Ah, de uitkeringssnol uit Mozambique is er ook gewoon nog.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Het was mij bijna gelukt om een dag niet te roven. Morgen weer proberen.
Matador?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:21 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Ah, de uitkeringssnol uit Mozambique is er ook gewoon nog.
Mijn cover is gevallen.quote:
Is het vandaag volle maan?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Mijn cover is gevallen.
Dat was eigenlijk al heel lang duidelijk.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Mijn cover is gevallen.
Nee, wel nog steeds daglicht in de hoofdstad, da's ff wennen.quote:
Joh?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk al heel lang duidelijk.
Alles goed?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:25 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nee, wel nog steeds daglicht in de hoofdstad, da's ff wennen.
Zeer zeker. Getrouwd, paleis gekocht, net huwelijksreis achter de rug en afpilsen in Europa, dus zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |