abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172351127
Deze serie kwam in het Netflix-topic al even ter sprake:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:52 schreef Rijst het volgende:
sense8 lijkt me wel tof. Komen de afleveringen in 1x uit?
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alles op 5 juni.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 08:37 schreef Breuls het volgende:

[..]

De eerste paar afleveringen van Sense8 zijn veelbelovend. Hier mag je best een binge-weekendje voor opzij zetten. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:23 schreef Blik het volgende:
Sense8 lijkt mee idd leuk, een beetje Heroes-achtig
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 09:24 schreef Breuls het volgende:
Hm, zo had ik het nog niet bekeken. Dat zou inderdaad wel passen. Natuurlijk niet qua superkrachten, want die hebben ze hier niet, maar dat verbonden zijn enzo, dat lijkt er wel op.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:34 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Wij gaan er in ieder geval lekker voor zitten :)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:45 schreef Blik het volgende:

[..]

Denk dan idd aan de paranormale krachten die sommige hebben
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef Breuls het volgende:
Oh, jij bedoelt wel de krachten? De sensates hebben alleen en telepatische connectie, voor zover ik nu heb gezien. Ik zie meer overeenkomsten in hoe wereldwijd mensen met elkaar verbonden zijn, wat toch is waar Heroes voor een groot deel ook over ging.
De serie komt dus morgenochtend rond 9 uur beschikbaar. Netflix heeft ook wat beschrijvingen vrijgegeven, waar ik een stukje van zal quoten:

quote:
In juni maken we het debuut mee van Sense 8, een grensverleggende en genredoorbrekende dramatische thriller die gaat over identiteit, verbondenheid en menselijkheid. Van de hand van de briljante en geliefde makers, de Wachowski’s, samen met J. Michael Straczynski, is dit de eerste serie voor het tweetal – en een van de meest ambitieuze aanbiedingen van Netflix ooit.

Alle 12 afleveringen van het eerste seizoen van Sense8 zullen op vrijdag 5 juni a.s. om 12:01 a.m. PT exclusief beschikbaar zijn voor Netflix-leden.

De serie heeft een globale reikwijdte omdat Sense8 het verhaal is van acht mensen in de wereld die elkaar niet kennen maar die een gewelddadig visioen hebben, gevolgd door het vermogen om met elkaar in contact te komen door middel van gedachten, acties en emoties. Opeens moeten deze acht mensen uit zien te vinden hoe en waarom dit is gebeurd, voordat een mysterieuze organisatie hen op de hielen zit om hen te vernietigen.

De spannende en emotionele scènes van Sense8 zijn wereldwijd op locatie gefilmd: in San Francisco, Chicago, Londen, Reykjavik, Seoul, Mumbai, Berlijn, Nairobi en Mexico City. Levendige achtergronden worden ondersteund door een gestroomlijnd verhaal dat spannend, sexy, scherp en dramatisch is.

‘Sense8 is als een puzzel in elke zin van het woord,’ zegt Straczynski. ‘Als ik zou moeten vertellen waarom mensen de serie moeten gaan kijken dan is het antwoord: omdat je dingen in deze serie ziet die je echt nog nooit eerder hebt gezien.’

De internationale cast van Sense8 bestaat uit bekende gezichten en nieuw talent. Lana Wachowski, Andy Wachowski, J. Michael Straczynski en Grant Hill zijn de uitvoerende producenten.

‘Toen we mensen vertelden wat we wilden doen met dit verhaal – de enorme omvang, de overlappende elementen van het verhaal en de locaties – reageerde iedereen met het commentaar dat het onmogelijk was en dat we erop zouden stuklopen,’ zegt Straczynski. ‘Dus we spraken onszelf moed in, en gaven toe, met z’n allen, dat het waarschijnlijk onmogelijk was… maar dat we het toch moesten doen.’

Daar voegt Hill aan toe: ‘Ik denk dat er niemand is die zal zeggen dat het niet origineel is. En dat trekt je naar binnen: als kijker moet je het over je heen laten komen maar je weet nooit helemaal waar je terechtkomt.’
De trailer:


Netflix heeft pers al de eerste afleveringen laten zien, dus we kunnen ook wat zeggen over de serie zelf, in de FOK!review:
quote:
De Netflix Original-serie Sense8 vertelt over acht personages uit verschillende culturen, die meer met elkaar gemeen hebben dan ze in eerste instantie dachten. Het is een interessant concept, omdat het ruimte geeft aan een rijke diversiteit van verhalen, en na het zien van de eerste drie afleveringen lijkt het erop dat die ruimte origineel wordt ingevuld.
Sense8: multiculturele sci-fi van de Wachowski's

Ik ga in ieder geval verder kijken, want ik ben erg geïnteresseerd in de rest van de afleveringen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin dinsdag 11 juli 2017 @ 21:26:42 #2
35723 crew  GGMM
pi_172351290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Net seizoen 2 afgekeken en gelukkig dat er nog een twee uur durend slit komt volgend jaar want dit was gewoon nog niet af

Wolfgang en Sun _O_

Heerlijke serie, ongelofelijk dat Netflix hier de stekker uittrekt :N
slit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172351320
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

slit
Slot :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:58:11 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172352207
Is seizoen twee ook zo LGBTQASFDSOFHU+?
pi_172352673
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:58 schreef hugecooll het volgende:
Is seizoen twee ook zo LGBTQASFDSOFHU+?
Het zit er wel echt in verweven ja, vooral in de verhaallijnen van Lito en Nomi... maar het voert zeker niet de boventoon ten opzichte van de verhaallijnen van de anderen...

Het enige karakter wat ik maar niet echt uit de verf vind komen is Kala, al is dat wel een bloedmooie vrouw
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 juli 2017 @ 13:31:51 #6
163650 Greys
pi_172482416
Ik ben zo blij dat ik deze serie ben gaan kijken!

Wolfgang-crush! En ik ben pas halverwege seizoen 1.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2017 @ 03:08:25 #7
368283 ato
pi_172590005
Heerlijke serie, 1 van de beste series op Net flix.
Jammer dat er geen derde seizoen komt. :'(
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2018 @ 19:37:43 #9
368283 ato
pi_179093341
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 11 mei 2018 @ 19:45:15 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179093448
quote:
Mooi dat er nu ook een datum bekend is. Jammer dat het slechts een aflevering is (zal waarschijnlijk wel een dubbele zijn of daar iets in de buurt). Maar wel heel mooi dat de makers nog de mogelijkheid krijgen om de huidige verhaallijn te kunnen afronden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179678899
De laatste aflevering staat online :)
pi_179682164
Wow :o
Wat een mooie afsluiting.
Sense8 keek ik meer voor de sfeer en plaatjes dan voor het verhaal, maar de laatste 2,5 uur geven dat helemaal, wederom. Uiteraard zit er ook weer een orgie-achtige scene in, die wordt heel mooi in beeld gebracht. Waardige afsluiter.


O+
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2018 @ 22:13:18 #14
368283 ato
pi_179682632
Ik ga weer opnieuw de serie kijken en op het laatst de slotaflevering.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179690830
Dat was best een lange zit
pi_179690893
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:13 schreef ato het volgende:
Ik ga weer opnieuw de serie kijken en op het laatst de slotaflevering.
idem hier, het is zo lang geleden dat ik gekeken heb.
Puike serie ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 9 juni 2018 @ 16:14:49 #17
368283 ato
pi_179693263
Helaas seizoen 1 staat niet meer op Netflix, of ik heb verkeerd gekeken -O-

Seizoen 2 wel. Maar daar had ik geen zin meer in.
Ik heb de finale aflevering gezien en het is geweldig. Prachtig beeld, actie en erotiek.
Prachtige afsluiter. *O*
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:33:49 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179695760
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef ato het volgende:
Helaas seizoen 1 staat niet meer op Netflix, of ik heb verkeerd gekeken -O-

Seizoen 2 wel. Maar daar had ik geen zin meer in.
Ik heb de finale aflevering gezien en het is geweldig. Prachtig beeld, actie en erotiek.
Prachtige afsluiter. *O*
Seizoen 1 staat er nog gewoon op. Dat moet ook wel, want het is een serie die door Neflix is 'gemaakt' (gefinancierd).

Vanavond het slot maar eens kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 22:01:14 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179699951
Net de slotaflevering (film eigenlijk met 2,5 uur) gekeken en weer met veel plezier gekeken. Toch maar even onderstaande in een spoiler, omdat het op zich wel weggeeft hoe het eindigt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 22:03:41 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179700000
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:36 schreef Chewie het volgende:
Dat was best een lange zit
Kwam vooral door het eerste uur, dat had best wat bondiger gekund en ook wat beter gemonteerd :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 22:05:08 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179700030
Het rondvliegende bloed vond ik er deze keer meer uitzien of ik naar een opname van Lito's film zat te kijken dan dat het echt was (en dan bedoel ik dus dat het bloed in Lito's films nep zijn binnen de wereld van Sense8). Leek nu meer rondvliegend ketchup dan wat anders.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 10 juni 2018 @ 00:32:04 #22
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179702583
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179779052
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 22:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Kwam vooral door het eerste uur, dat had best wat bondiger gekund en ook wat beter gemonteerd :+
Het laatste half uur had ook wel korter gekund, leuke fan service daar niet van.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:43:25 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179780181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het laatste half uur had ook wel korter gekund, leuke fan service daar niet van.
Klopt wel. Waarbij vooral de seks scènes daar wat als een verplichting aan voelde (dat moet er in). Daar waar dat daarvoor nog wat beter paste dan nu zo aan het eind gepropt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 13:44:32 #25
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_179782098
Vond het een tof einde van de serie, alhoewel die seks orgie op het eind nou echt helemaal niets toevoegde :') :')
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:37:06 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179889972
Gisteren gezien..... wat een janboel was dat zeg :D
En de meest ongeloofwaardige hilarische actiescenes ook.
De bodycount was niet meer om bij te houden, en dat in een verder best vredelievende serie.

Niet eens met de post boven me dat de orgie niets toevoegde, aangezien dat echt de enige manier was om de serie te eindigen :D Dat waren altijd de meest besproken scenes door fans. Die sloeg dan tenminste nog ergens op. Maar zaken als ....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leken elementen voor een langer seizoen 3 waar ze toch nog iets mee wilde doen, maar daardoor werd t erg rommelig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:37:27 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_179889979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 22:05 schreef Redefine het volgende:
Het rondvliegende bloed vond ik er deze keer meer uitzien of ik naar een opname van Lito's film zat te kijken dan dat het echt was (en dan bedoel ik dus dat het bloed in Lito's films nep zijn binnen de wereld van Sense8). Leek nu meer rondvliegend ketchup dan wat anders.
Echt he :') Alsof ze aan t paintballen waren.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')