Geen flauw ideequote:
Nee Kip Joppie Salade danquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
oude kaas salade, dat vind ik nu echt totaal overbodig
Gewoon gevraagd op Twitter, wie weet.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Naja, misschien heet het ook wel helemaal anders, bij De Tank is alles mogelijk.
Gat in de markt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon gevraagd op Twitter, wie weet.
Brand zo'n Filemon als Kittel zijnde dan ook een keer helemaal af en zeg dat die Dylan er geen kut van kan.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:32 schreef heywoodu het volgende:
in b4 mensen die zeuren over het praten met Kittel over Groenewegen
Jammer dat ze tegenwoordig dat dwergwerpen niet meer uitzenden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je die andere programma's van RTL7 ziet, dan schaam ik me wel eens dat ik naar deze zender kijk.
Het staat toch wel vrij ruim boven SBS, RTL4, RTL5, NET5 etc lijkt me.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je die andere programma's van RTL7 ziet, dan schaam ik me wel eens dat ik naar deze zender kijk.
subtiel ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Even naar het seksleven van Marianne vragen
'Als Kittel' of 'Kittel zijnde', even voor de goede orde.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Brand zo'n Filemon als Kittel zijnde dan ook een keer helemaal af en zeg dat die Dylan er geen kut van kan.
Darten is wel mensonterend jaquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vindt Wilfriet ook altijd leuk als ze dat bij hem doen @VI.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:55 schreef heywoodu het volgende:
Even naar het seksleven van Marianne vragen
Die zenders staan hier allemaal nooit op. Nouja RTL 4 nog wel eens, Miljoenenjacht genot.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het staat toch wel vrij ruim boven SBS, RTL4, RTL5, NET5 etc lijkt me.
zat erop te wachten jaquote:
Dubbeltje op zijn kant is ook genieten, jammer dat er al 5 jaar herhalingen worden uitgezonden.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenders staan hier allemaal nooit op. Nouja RTL 4 nog wel eens, Miljoenenjacht genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |