De goedkoopste accu perstang van Arsenius (kost je alsnog dik een rug)quote:Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef Sintesi1 het volgende:
Gewoon interesse hoor, maar wat voor perstang gebruik je (handmatig/accut) en merk koppelingen?
In eigen bezit of mogelijk via je werk oid?

Wat is dat voor een apparaat linksonderin?quote:
Ah, dat ga je volgens mij helemaal niet merken en/of zien toch?quote:De eindstand van gisteren. De bovenste latten zijn waterpas in alle richtingen. De vloer zelf verloopt 1 cm over een lengte van 2.6m. De wand aan de rechterkant verloopt 0.7cm op zo'n 50 cm. Maar dat houdt het allemaal interessant

Een multitool met het blad omhoog staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:44 schreef Atmoz het volgende:
Op woensdag 16 augustus 2017 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor een apparaat linksonderin?

Ahja, nu zie ik 't ook. Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:46 schreef Sintesi1 het volgende:
Een multitool met het blad omhoog staan.

Nou, met een beetje oog zie je dat best wel!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ah, dat ga je volgens mij helemaal niet merken en/of zien toch?

Fein Multimaster met het blad idd haaksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wat is dat voor een apparaat linksonderin?
Dat is wel het ideequote:[..]
Ah, dat ga je volgens mij helemaal niet merken en/of zien toch?
Thanksquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Sjoerdfoto het volgende:
[..]
Nou, met een beetje oog zie je dat best wel!
Goed bezig Frantic!

ziet er keurig uit!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fein Multimaster met het blad idd haaks
[..]
Dat is wel het idee
[..]
Thanks
Eindstand van vanmiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Licht leek een beetje kut op 't scherm van mn telefoon. Dus nog maar 1tje met de rolluik dicht en licht van de brennenstuhl erbij
Frezen blijft niet m'n sterkste kant, dus de chamfer is niet 100% strak. Maar dat werk ik wel bij met plamuur en schuurpapier. Het blad laat ik op maat maken, maar dat zal er niet meer op komen voor ik weer moet gaan werken. Dat wordt dus deze winter. Ik kan nu in ieder geval wel doorvoeringen boren voor de leidingen naar de radiator welke er voor komt. Dat is 't plan voor morgenM'n laatste benodigde koppelingen zijn binnen gekomen om 1 fuckup te herstellen en om leidingen naar de laatste radiator (in de hal) te leggen (had te weinig haakse bochtjes vanwege die mispersing
).
Edit: de foto's daadwerkelijk uploaden voor je linkjes maakt is wel zo handig

Thanks! Kan idd, maar ik heb voorlopig genoeg stopcontacten in de slaapkamerquote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:10 schreef akatar het volgende:
[..]
ziet er keurig uit!
mocht je daar nog stopcontacten nodig hebben, kan je die ook gelijk inbouwen

Lagersquote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:13 schreef z80 het volgende:
Je hebt ook de lagers en metalen beugels van de rolluiken uit de kasten geschroefd?
Als je de assen wil gaan hergebruiken voor iets dat draait heb je deze weer nodig.

Thanks voor de bevestigingquote:Op woensdag 16 augustus 2017 23:05 schreef junkiexp het volgende:
Die koppeling moest je inderdaad hebben, jij had een schroefbus en dat is er eigenlijk niet voor gemaakt.
Korter als dit ga je het niet krijgen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik hergebruik de radiatoren die er al hingenquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:09 schreef Gieliovd het volgende:
Goed bezig!! Zeg waarom heb je eigenlijk voor een type 11 gekozen en niet voor een 22 met roosters?-
Yep ik braam netjes afquote:En je braamt wel je leidingen netjes af hè!! Hoe knip je ze?
Is belangrijk dat je dit doet, anders sloop je je O-ringen en krijg je lekkage.
Ik gebruik kranenvetquote:Ik had overigens altijd een potje zuurvrije vaseline bij de hand, of een tube kranenvet. FF de vinger erin, buis inpappen en hij floept zo in de koppeling.

Voordeel van die ontbraamtool vind ik vooral dat, als je niet 100% recht hebt geknipt, je de boel wel recht/haaks krijgt door ff goed te ontbramen/kalibreren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:13 schreef akatar het volgende:
de zuurvrije vaseline is inderdaad een goed idee, het ontbramen gaan we het niet meer over hebben

Dat is een opluchting, zo vlak voor de nieuwe reis.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Alles is waterdichtmoet wel nog een paar keer goed ontluchten.

Zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een opluchting, zo vlak voor de nieuwe reis.![]()
# pun intended.

quote:Op donderdag 16 november 2017 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
Zo we gaan langzaamaan de draad weer op pakken

Thanks ^^quote:Op donderdag 16 november 2017 13:08 schreef CoolGuy het volgende:
Je gaat lekker Frantic! Mooie vorderingen hoor, en gewoon een mooi huis. Tof!
Nope. Werkquote:

Ah jah, tuurlijk je zat toch in de off-shore business ?quote:Op zondag 19 november 2017 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Thanks ^^
[..]
Nope. WerkBen pas net een paar dagen thuis

Zeevaartquote:Op zondag 19 november 2017 22:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah jah, tuurlijk je zat toch in de off-shore business ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |