Ah nee.... dat meen je nietquote:Op woensdag 19 juli 2017 07:43 schreef MaJo het volgende:
Hier helaas een omo witte testhet kan zijn dat ik iets te vroeg ben geweest maar ik ga me maar voorbereiden op een aankomende menstruatie.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:20 schreef Philomijn het volgende:
Donna!!!! Woeiiii!!!!!'
Hey hey pics or it didn't happen![]()
![]()
![]()
En nu blijf je in Z&G ja?!
quote:
Maandag mag ik pas testen van het ziekenhuisquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:34 schreef DorothyGale het volgende:
Ah, okeeGa je nu wachten tot de afspraak in het ziekenhuis (dat 'moet' toch officieel?) of is dat weer veel te ver weg qua datum? Hoop zo dat je te vroeg was!
Kutbollen
quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:50 schreef MaJo het volgende:
[..]als je ivf/icsi doet moet je vanaf de punctie progesteron pillen vaginaal inbrengen. Hilz heeft ze charmant hernoemd naar wat ze zijn, kutbollen dus
Maandag is nog heel ver wegquote:[..]
Maandag mag ik pas testen van het ziekenhuisik ga proberen tot die tijd op mijn handen te zitten
Maar verder met Donna want dus heeft strepen gepiest
quote:Op woensdag 19 juli 2017 07:18 schreef DonnaRush het volgende:
I couldn't resist!DonnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Hoerbij extra veel jompels
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je heel lang wegblijft hier
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik hoop dat je idd te vroeg bent en maandag positief testquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:30 schreef MaJo het volgende:
Ik hou nog wel een beetje hoop. Vorige keer ook negatief getest en toen bleek ik achteraf toch zwanger. Misschien bouwt het bij mij gewoon langzaam op. Zolang er geen bloedverlies is ga ik door met die kutbollen en dan zien we het wel als ik daarmee stop
Ze was nogal benauwd vanwege een luchtweginfectie, dat doen baby's soms, soort van astma-klachten zonder dat ze astma hebben. Ze liet alleen niks merken, ze zou echt lachend ten onder gegaan zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ze was nogal benauwd vanwege een luchtweginfectie, dat doen baby's soms, soort van astma-klachten zonder dat ze astma hebben. Ze liet alleen niks merken, ze zou echt lachend ten onder gegaan zijn.![]()
![]()
Donna wat goed, gefeliciteerd!!
Je bent ook wel vroeg met testen daardoor krijg ik nu ook drang om te testenquote:Op woensdag 19 juli 2017 08:30 schreef MaJo het volgende:
Ik hou nog wel een beetje hoop. Vorige keer ook negatief getest en toen bleek ik achteraf toch zwanger. Misschien bouwt het bij mij gewoon langzaam op. Zolang er geen bloedverlies is ga ik door met die kutbollen en dan zien we het wel als ik daarmee stop
Jammer zeg dat het zo lang duurt zeg!quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:55 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
[..]Gelukkig gaat het goed nu
Mijn cyclus is laaaaangVorige maand hadden Donna en ik dezelfde NOD, nu moet ik nog minstens 2 weken wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |