Ik zeg koolhydraten stapelen, zodat hij morgen als superman door het magazijn gaatquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Braad ligt al op bed; morgen grote dag. Kan natuurlijk niet te last komen.
Zou hij al genoeg brandstof hebben verzameld om er te geraken?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef Vliegbaard het volgende:
Braad ligt al op bed; morgen grote dag. Kan natuurlijk niet te last komen.
wb bradquote:
Mogguhquote:
www.unibet.comquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
we weten natuurlijk allemaal al dat het hem niet gaat worden
doe alles op je gemak voorbereiden zo/morgenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik lig rond 10 uur in m`n nestNog ff half uurtje 9gaggen en dan HOPPAKEE.
10 uur tyfus zeg dan ben ik pas klaar met werken en moet ik nog naar huis + eten allesquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Ik lig rond 10 uur in m`n nestNog ff half uurtje 9gaggen en dan HOPPAKEE.
Hoe laat begin je dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 uur tyfus zeg dan ben ik pas klaar met werken en moet ik nog naar huis + eten alles
Kan je gewoon alles 's ochtends fixen..ipv meteen weer uren vrij nemen voor ieder wissewasje.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:30 schreef Kerplunk het volgende:
13:00 tot 22:00 damn.. wat een rottijden
Ja sowieso, ik wil morgenochtend rustig ff kunnen douchen en ontbijten, rustig aan wakker worden. En dan misschien een tikje uitgerust in de auto stappenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe alles op je gemak voorbereiden zo/morgen
Mijn middagdiensten zijn van 15:00 tot 23:00. Ok je bent een uurtje later klaar, maar je hebt veel meer aan je ochtend/middag.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan je gewoon alles 's ochtends fixen..ipv meteen weer uren vrij nemen voor ieder wissewasje.
doenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja sowieso, ik wil morgenochtend rustig ff kunnen douchen en ontbijten, rustig aan wakker worden. En dan misschien een tikje uitgerust in de auto stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |