Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ik zou haar defensielinie diep penetreren met mijn paars-gehelmde massavernietigingswapen.quote:
De helm.quote:
Mattisquote:Op maandag 10 juli 2017 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze lui moet je gewoon ter plaatse liquideren. No way dat ze weer in de Nederlandse samenleving komen.
Jammer dat hij het hardop zegt, maar hij heeft wel 100% gelijk. Dat soort lui moet je hier echt niet willen hebben.quote:
Gewoon een paar Tsar Bomba's op die hele zone.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze lui moet je gewoon ter plaatse liquideren. No way dat ze weer in de Nederlandse samenleving komen.
Lijkt net een hockeypapa zo.quote:
Te weinig punten.quote:Op maandag 10 juli 2017 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onverzekerd niet weten waar ze is
Vuur spatte uit die Jelle Kquote:Op maandag 10 juli 2017 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dacht er na, kon ze niks meer zien.
Is nog best moeilijk als je een peuter bent...quote:Op maandag 10 juli 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen snoepjes van vreemde mannen aannemen, is mij altijd geleerd; blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer voldoende
quote:Op maandag 10 juli 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen snoepjes van vreemde mannen aannemen, is mij altijd geleerd; blijkbaar is dat tegenwoordig niet meer voldoende
Dit weekend nog gekeken.quote:
KRO-NCRV-VARA-BNN-AIDSquote:Op maandag 10 juli 2017 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Dino S zeggen en daarna gewoon in het filmpje de achternaam tig keer voorbij laten komen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |