abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juli 2017 @ 15:26:33 #26
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172319433
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
13 jaar leeftijdsverschil is zeker niet onoverkomelijk. Maar dat is niet alles wat van belang is......
Sterker nog, bij deze volwassen leeftijden is dat leeftijdsverschil van geen enkel belang, is al dat andere van belang.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172319997
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wel dus. Maghrebijnse wil gewoon wanhopig graag trouwen en ziet nu in dat haar pool kleiner is.

Wtf moet je als 28 jarige met een man van 41 wiens zaadcellen gewoon al slecht zijn.

Leer ajb van jezelf houden ipv je hopeloos vast te klampen aan elke man. Bij elke man heb je al trouwplannen.
Ik ben ook 40.. Heb nog de aandacht van de pubers tot de ouderen, dus weet niet hoe het werkt, maar zal wel aan mijn charme liggen dan :P Ik zou zelf eens iets minder oordelen over leeftijdsverschillen, laat mensen hun eigen geluk vinden.. En buiten dat kun je best gelijk hebben wat haar betreft, maar dat staat er los van.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172320203
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:51 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Ik ben ook 40.. Heb nog de aandacht van de pubers tot de ouderen, dus weet niet hoe het werkt, maar zal wel aan mijn charme liggen dan :P Ik zou zelf eens iets minder oordelen over leeftijdsverschillen, laat mensen hun eigen geluk vinden.. En buiten dat kun je best gelijk hebben wat haar betreft, maar dat staat er los van.
De
Stuur je foto ik wil ook oordelen
pi_172320232
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

De
Stuur je foto ik wil ook oordelen
Ik ben echt geen mooi boy als je dat denkt :P En toch is het waar.. Zelfs op het ongemakkelijk af in mijn geval.. :)
  maandag 10 juli 2017 @ 16:01:36 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172320304
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:59 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Ik ben echt geen mooi boy als je dat denkt :P En toch is het waar.. Zelfs op het ongemakkelijk af in mijn geval.. :)
Pubers die een volwassene interessant vinden is niet zo vreemd. Een volwassene die zich veel begeeft onder pubers wel, op wat situaties na zoals begeleider e.d. zijn na.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172320443
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Pubers die een volwassene interessant vinden is niet zo vreemd. Een volwassene die zich veel begeeft onder pubers wel, op wat situaties na zoals begeleider e.d. zijn na.
En waarom dan? Gaan we aan segregatie doen.. Wat we al veel teveel doen trouwens, die hele pedo hetze maakt dat geen mens elkaar nog aan durft te kijken tegenwoordig, daar zou eens over gepraat moeten worden als je dan toch iets aan wil snijden :P

Hoe meer mensen onder elkaar vertoeven hoe gewoner men met elkaar omgaat, nu is de situatie hopeloos aan het worden. Niet dat ik pubers opzoek want daar gaat het niet om voor je dat weer zou denken. Maar ik hoor graag eens jou reactie op dit verhaal.
pi_172320506
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:59 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Ik geloof je. Ik heb ook liever oudere mannen. Ze zijn volwassener en gaan je nooit vragen om in de auto te neuken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172320544
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:09 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik geloof je. Ik heb ook liever oudere mannen. Ze zijn volwassener en gaan je nooit vragen om in de auto te neuken.
haha, of juist wel.. :P
  maandag 10 juli 2017 @ 16:10:51 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172320548
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:07 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

En waarom dan? Gaan we aan segregatie doen.. Wat we al veel teveel doen trouwens, die hele pedo hetze maakt dat geen mens elkaar nog aan durft te kijken tegenwoordig, daar zou eens over gepraat moeten worden als je dan toch iets aan wil snijden :P

Hoe meer mensen onder elkaar vertoeven hoe gewoner men met elkaar omgaat, nu is de situatie hopeloos aan het worden. Niet dat ik pubers opzoek want daar gaat het niet om voor je dat weer zou denken. Maar ik hoor graag eens jou reactie op dit verhaal.
Omdat de wereld van pubers en de wereld van volwassenen ver uit elkaar staat. Als normale volwassene zijnde je onder pubers begeven helemaal niet zo leuk is. Dan rol je binnen 5 minuten al 10 keer met je ogen.
pi_172320558
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:09 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Ik val op jong. Nog nooit de vraag gehad of ik wil neuken in een auto.
pi_172320682
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Omdat de wereld van pubers en de wereld van volwassenen ver uit elkaar staat. Als normale volwassene zijnde je onder pubers begeven helemaal niet zo leuk is. Dan rol je binnen 5 minuten al 10 keer met je ogen.
Kan best, en toch heeft het ook voordelen weer, namelijk dat men sneller volwassen is door osmose, ik snap dat het lastig is, maar het hoeft zeker niet verkeerd te zijn. is ook de normaalste zaak van de wereld voor wij de wereld gingen indelen..

Maar mij ging het over de onderliggende hetze, die voornamelijk mannen tot slachtoffers maakt, en voor iedereen een ongemakkelijke situatie in stand houdt, die gemaakt is en niet echt.

Ik probeer tegenwoordig zeer bewust gewoon iedereen, inclusief kinderen, pubers, wie dan ook gewoon recht in de ogen aan te kijken in plaats van weg omdat ouders of de meute het zo wil zien. En ja dat geeft wel eens rare blikken, maar daar heb ik maling aan. Ik wil niet dat anderen bepalen wie ik wel en niet kan aankijken.

Laats bedankt een puber zelfs nog omdat ik hoi terug zei.. Hé, hij zei iets terug :P Bedankt meneer! En ik wist exact wat ze daarmee bedoelde :)
pi_172320712
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik val op jong. Nog nooit de vraag gehad of ik wil neuken in een auto.
Okay.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_172320867
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:18 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Lol, niet als vraag, wel als je een relatie hebt toch, je probeert alles wel een keer uit, niet dat ik er een fan van ben verder, maar zo'n vreemd verzoek is het niet..
Met iemand met wie je al een relatie hebt is het anders natuurlijk. Maar niet als je nog datet, het is goedkoop.
pi_172320900
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Met iemand met wie je al een relatie hebt is het anders natuurlijk. Maar niet als je nog datet, het is goedkoop.
Uiteraard, dat doe je niet.. Tenzij duidelijk is dat beiden zo zijn :P Het is maar net hoe de klik is en hoe mensen zijn. Geen peil op te trekken namelijk.
pi_172320951
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:24 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Uiteraard, dat doe je niet.. Tenzij duidelijk is dat beiden zo zijn :P Het is maar net hoe de klik is en hoe mensen zijn. Geen peil op te trekken namelijk.
Het is wel duidelijk dat ik niet zo ben. Een oudere man ziet dat wel meteen ;)

Edit
Een juiste oudere man! :D
pi_172321028
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Hoezo is dat goedkoop?
pi_172321349
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:27 schreef Spriet4 het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat ik niet zo ben. Een oudere man ziet dat wel meteen ;)

Edit
Een juiste oudere man! :D
Een juiste nogal liefst :P Na een paar dates komt mevrouw wel los, dat ziet de juiste ook vast!
pi_172321405
Ik ben tot nu toe alleen nog maar op jongens/mannen van rond mijn eigen leeftijd gevallen, de max was iets van 3 jaar ouder ofzo. In principe val ik echter wel eerder op ouder dan op jonger. Het standpunt dat mannen, in tegenstelling tot vrouwen, rijpen als wijn, heb ik altijd maar onzin gevonden, maar ik word gewoon wel warmer van iemand die zowel qua uiterlijk als qua gedrag eerder mijn vader zou kunnen zijn dan van iemand die in die opzichten eerder mijn zoon zou kunnen zijn.
Tails tell tales
pi_172322016
Als je bij het zoeken van een geschikte partner geen fuck geeft om liefde, en zoals zelf gezegd ook niets om status, geld en werk (riiiiiiight), dan zou ik als ik jou was ook niet zo'n punt maken over een leeftijdsverschil.

Mijn pa is 19 jaar ouder dan mijn moeder. Hoewel dat in het begin even lastig geweest scheen te zijn voor de ouders van mijn moeder (die zelf qua maar 9 jaar met mijn vader verschillen), was dat snel voorbij want hij was en is een toffe kerel. Ik en mijn zusje hebben nooit last van hun leeftijdsverschil gehad, en volgens mij mijn ouders zelf ook niet (ik heb het iig niet gemerkt).

Het enige wat ik er een beetje pijnlijk aan vind is dat de kans klein is dat mijn pa zijn kleinkinderen nog gaat zien (of ik en mijn zusje moeten nu haast gaan maken met onze partners).

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 10-07-2017 17:23:51 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_172322105
Zo zie je maar dat alles mogelijk is als er liefde in het spel is :P
pi_172322373
Ondanks wat in mijn post hierboven staat, vind ik leeftijd niet heel zo belangrijk. Nou ja, zo lang het om volwassenen gaat en toch wel binnen bepaalde -ruime- grenzen . Ik denk dat andere dingen veel belangrijker zijn om een relatie al dan niet te doen slagen. Sommige dingen daarvan kunnen mogelijk (indirect) leeftijdsafhankelijk zijn, maar de ene persoon met een bepaalde leeftijd is nou éénmaal niet per se de andere persoon met éénzelfde leeftijd...
Tails tell tales
pi_172322401
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 17:32 schreef Forbry het volgende:
Ondanks wat in mijn post hierboven staat, vind ik leeftijd niet heel zo belangrijk. Nou ja, zo lang het om volwassenen gaat en toch wel binnen bepaalde -ruime- grenzen . Ik denk dat andere dingen veel belangrijker zijn om een relatie al dan niet te doen slagen. Sommige dingen daarvan kunnen mogelijk (indirect) leeftijdsafhankelijk zijn, maar de ene persoon met een bepaalde leeftijd is nou éénmaal niet per se de andere persoon met éénzelfde leeftijd...
Waar heb je het dan precies over?
  maandag 10 juli 2017 @ 18:57:56 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172324362
Poging twee. Geen gebash, geen SC, geen getrol.

[ Bericht 66% gewijzigd door Samzz op 10-07-2017 19:09:24 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 10 juli 2017 @ 19:17:58 #49
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172324911
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gaat niet om geld. Begrijp ook niet waarom dat überhaupt gedacht wordt, serieus.
Je spreekt niet over liefde, alleen over leeftijd, geld en zijn relationele geschiedenis. Prima recept.

Voor een scheiding.
1 + 1 = blauw
  maandag 10 juli 2017 @ 19:19:31 #50
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_172324960
Leeftijdverschil hoeft geen probleem te zijn, wat je wel moet doen is de tijd nemen om elkaar te leren kennen voordat je je zelf verloofd en trouwt. Ookal heb je het gevoel dat de biologische klok tikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')