Sterker nog, bij deze volwassen leeftijden is dat leeftijdsverschil van geen enkel belang, is al dat andere van belang.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:18 schreef Villas__Rubin het volgende:
13 jaar leeftijdsverschil is zeker niet onoverkomelijk. Maar dat is niet alles wat van belang is......
Ik ben ook 40.. Heb nog de aandacht van de pubers tot de ouderen, dus weet niet hoe het werkt, maar zal wel aan mijn charme liggen danquote:Op maandag 10 juli 2017 11:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Maghrebijnse wil gewoon wanhopig graag trouwen en ziet nu in dat haar pool kleiner is.
Wtf moet je als 28 jarige met een man van 41 wiens zaadcellen gewoon al slecht zijn.
Leer ajb van jezelf houden ipv je hopeloos vast te klampen aan elke man. Bij elke man heb je al trouwplannen.
Dequote:Op maandag 10 juli 2017 15:51 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Ik ben ook 40.. Heb nog de aandacht van de pubers tot de ouderen, dus weet niet hoe het werkt, maar zal wel aan mijn charme liggen danIk zou zelf eens iets minder oordelen over leeftijdsverschillen, laat mensen hun eigen geluk vinden.. En buiten dat kun je best gelijk hebben wat haar betreft, maar dat staat er los van.
Ik ben echt geen mooi boy als je dat denktquote:Op maandag 10 juli 2017 15:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De
Stuur je foto ik wil ook oordelen
Pubers die een volwassene interessant vinden is niet zo vreemd. Een volwassene die zich veel begeeft onder pubers wel, op wat situaties na zoals begeleider e.d. zijn na.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:59 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Ik ben echt geen mooi boy als je dat denktEn toch is het waar.. Zelfs op het ongemakkelijk af in mijn geval..
En waarom dan? Gaan we aan segregatie doen.. Wat we al veel teveel doen trouwens, die hele pedo hetze maakt dat geen mens elkaar nog aan durft te kijken tegenwoordig, daar zou eens over gepraat moeten worden als je dan toch iets aan wil snijdenquote:Op maandag 10 juli 2017 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Pubers die een volwassene interessant vinden is niet zo vreemd. Een volwassene die zich veel begeeft onder pubers wel, op wat situaties na zoals begeleider e.d. zijn na.
Ik geloof je. Ik heb ook liever oudere mannen. Ze zijn volwassener en gaan je nooit vragen om in de auto te neuken.quote:Op maandag 10 juli 2017 15:59 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Ik ben echt geen mooi boy als je dat denktEn toch is het waar.. Zelfs op het ongemakkelijk af in mijn geval..
haha, of juist wel..quote:Op maandag 10 juli 2017 16:09 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb ook liever oudere mannen. Ze zijn volwassener en gaan je nooit vragen om in de auto te neuken.
Omdat de wereld van pubers en de wereld van volwassenen ver uit elkaar staat. Als normale volwassene zijnde je onder pubers begeven helemaal niet zo leuk is. Dan rol je binnen 5 minuten al 10 keer met je ogen.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:07 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
En waarom dan? Gaan we aan segregatie doen.. Wat we al veel teveel doen trouwens, die hele pedo hetze maakt dat geen mens elkaar nog aan durft te kijken tegenwoordig, daar zou eens over gepraat moeten worden als je dan toch iets aan wil snijden![]()
Hoe meer mensen onder elkaar vertoeven hoe gewoner men met elkaar omgaat, nu is de situatie hopeloos aan het worden. Niet dat ik pubers opzoek want daar gaat het niet om voor je dat weer zou denken. Maar ik hoor graag eens jou reactie op dit verhaal.
Ik val op jong. Nog nooit de vraag gehad of ik wil neuken in een auto.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:09 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb ook liever oudere mannen. Ze zijn volwassener en gaan je nooit vragen om in de auto te neuken.
Kan best, en toch heeft het ook voordelen weer, namelijk dat men sneller volwassen is door osmose, ik snap dat het lastig is, maar het hoeft zeker niet verkeerd te zijn. is ook de normaalste zaak van de wereld voor wij de wereld gingen indelen..quote:Op maandag 10 juli 2017 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Omdat de wereld van pubers en de wereld van volwassenen ver uit elkaar staat. Als normale volwassene zijnde je onder pubers begeven helemaal niet zo leuk is. Dan rol je binnen 5 minuten al 10 keer met je ogen.
Okay.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val op jong. Nog nooit de vraag gehad of ik wil neuken in een auto.
Met iemand met wie je al een relatie hebt is het anders natuurlijk. Maar niet als je nog datet, het is goedkoop.quote:Op maandag 10 juli 2017 16:18 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Lol, niet als vraag, wel als je een relatie hebt toch, je probeert alles wel een keer uit, niet dat ik er een fan van ben verder, maar zo'n vreemd verzoek is het niet..
Uiteraard, dat doe je niet.. Tenzij duidelijk is dat beiden zo zijnquote:Op maandag 10 juli 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Met iemand met wie je al een relatie hebt is het anders natuurlijk. Maar niet als je nog datet, het is goedkoop.
Het is wel duidelijk dat ik niet zo ben. Een oudere man ziet dat wel meteenquote:Op maandag 10 juli 2017 16:24 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Uiteraard, dat doe je niet.. Tenzij duidelijk is dat beiden zo zijnHet is maar net hoe de klik is en hoe mensen zijn. Geen peil op te trekken namelijk.
Hoezo is dat goedkoop?quote:Op maandag 10 juli 2017 16:23 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Met iemand met wie je al een relatie hebt is het anders natuurlijk. Maar niet als je nog datet, het is goedkoop.
Een juiste nogal liefstquote:Op maandag 10 juli 2017 16:27 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ik niet zo ben. Een oudere man ziet dat wel meteen
Edit
Een juiste oudere man!
Waar heb je het dan precies over?quote:Op maandag 10 juli 2017 17:32 schreef Forbry het volgende:
Ondanks wat in mijn post hierboven staat, vind ik leeftijd niet heel zo belangrijk. Nou ja, zo lang het om volwassenen gaat en toch wel binnen bepaalde -ruime- grenzen . Ik denk dat andere dingen veel belangrijker zijn om een relatie al dan niet te doen slagen. Sommige dingen daarvan kunnen mogelijk (indirect) leeftijdsafhankelijk zijn, maar de ene persoon met een bepaalde leeftijd is nou éénmaal niet per se de andere persoon met éénzelfde leeftijd...
Je spreekt niet over liefde, alleen over leeftijd, geld en zijn relationele geschiedenis. Prima recept.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gaat niet om geld. Begrijp ook niet waarom dat überhaupt gedacht wordt, serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |