Schandalig.quote:
Ik was er toch echtquote:Op zondag 9 juli 2017 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Braad had toch ook 7x ketchup gekregen?
KetchupFTW
Ik zie een complot
Ik ben die beide dagen ook de hele dag weg, slaap er alleen evenquote:
Als users hem niet boos hadden gemaakt, had ie het niet weggegooid.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neemaar wtf eten weggooien. Dat vind ik zo vreselijk triest.
Afvallen en gezond leven gebeurt toch niet dus dat is geen excuus. Dan kun je het dus altijd nog beter gewoon in de koelkast zetten en morgen opwarmen eten ipv weggooien. Wtf
Lekker hoorquote:Op maandag 10 juli 2017 00:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben die beide dagen ook de hele dag weg, slaap er alleen even
Denk dat 'ie nu aan het flossen is.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:04 schreef Toto69 het volgende:
Zou onze grote vriendelijke reus al slapen?
Was ook de bedoeling. :S Snap het ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dan kun je het dus altijd nog beter gewoon in de koelkast zetten en morgen opwarmen eten ipv weggooien.
Wat gehakt al niet bij een mens teweeg kan brengen.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling. :S Snap het ook niet.
Dan zou zijn koelkast binnen 2 weken volgestampt zitten met louter fastfood.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling. :S Snap het ook niet.
Als hier morgen 5 pizza's bezorgd worden mik ik er ook minimaal 3 de kliko in.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neemaar wtf eten weggooien. Dat vind ik zo vreselijk triest.
Afvallen en gezond leven gebeurt toch niet dus dat is geen excuus. Dan kun je het dus altijd nog beter gewoon in de koelkast zetten en morgen opwarmen eten ipv weggooien. Wtf
Ik zou er 3 naar Adolf sturen.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als hier morgen 5 pizza's bezorgd worden mik ik er ook minimaal 3 de kliko in.
Neuh why? Dan geef ik ze wel aan vrienden, of nodig wat mensen uit voor een pils en wat pizza. Eentje koud voor de dag erna. Be creative.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De vraag is of jij ze er later ook weer uit haalt en opvreet.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg nooit spontaan 3 pizzaliefhebbers bij elkaar in korte tijd. Toen ik nog student was was dit uiteraard geen issuequote:Op maandag 10 juli 2017 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neuh why? Dan geef ik ze wel aan vrienden, of nodig wat mensen uit voor een pils en wat pizza. Eentje koud voor de dag erna. Be creative.
Nu is 5 ook wel wat veel van het goede dat geef ik toe.
(Br)adolfquote:
quote:
Ja tuurlijk lekker manquote:Op maandag 10 juli 2017 00:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
De vraag is of jij ze er later ook weer uit haalt en opvreet.
Anders eten de honden het op.quote:
Nope.quote:
En terecht. Gehaktballen zijn lekker.quote:Op maandag 10 juli 2017 00:29 schreef Geelman het volgende:
Die youtuber die niet genoemd mag worden eet anders wel heel graag gehaktballen!
Gestapo is weer lekker aan het censureren...quote:
Nee, maar het gaat 99% van de tijd wel over hem.quote:
Ik zou ook wel eens drie ballen willen hebben...quote:
Daarmee spuit je waarschijnlijk heel wat jusquote:Op maandag 10 juli 2017 00:38 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens drie ballen willen hebben...
Ben je single? Zie kansenquote:Op maandag 10 juli 2017 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel lichtelijk erotisch.
Wat een balletje is dat he. Hahahaquote:
Zie DMquote:Op maandag 10 juli 2017 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wacht nog steeds op Mono's keyboard pic
Lijkt niet mechanicalquote:
Braddie niet.quote:
Je reinste leeftijdsdiscriminatie, tot in de rechtszaal.quote:
Dit soort uitspraken doen met mij wat een vers voorgeschotelde pizza of burrito wanneer de camera niet draait met een bepaalde vlogger doet.quote:Op maandag 10 juli 2017 01:25 schreef praadje het volgende:
Ja heerlijk, ik hou van dominantie, suit me.
Wat ben je nu aan het doen brad?quote:
Echt geen ideequote:Op maandag 10 juli 2017 07:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee maar wat ga je nu de hele ochtend doen dan?
goed gek dat je zo vroeg opstaat dan. Kijk ik moet wel, ik moet over 10 min richting het werk. Geen zin in mja vroeg opstaan is dan iig logischquote:
Ik doe het zodat ik een beetje kan wennen aan het vroege opstaan, want moet over een paar dagen ook naar m`n werkquote:Op maandag 10 juli 2017 07:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
goed gek dat je zo vroeg opstaat dan. Kijk ik moet wel, ik moet over 10 min richting het werk. Geen zin in mja vroeg opstaan is dan iig logisch
Ik was in m'n nest blijven liggen, dus goed bezig brad!quote:
Heb ook echt geen ideequote:Op maandag 10 juli 2017 07:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Ga een stukje wandelen ofzo. Ik zou het anders ook niet weten
Ik vind het zelf heerlijk om een goed ritme te hebben. Ben vandaag vrij, maar als ik me nog een keer om zou draaien lig ik zo tot 1 of 2 uur in bed, om vervolgens 's avonds niet in slaap te kunnen komen.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:20 schreef Toto69 het volgende:
Nou ja, wel goed voor je ritme zo inderdaad.
Maar toch, ik had 't wel geweten, als ik geen fuck te doen heb ga ik ook slapen.
Da's wel weer zo ja.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:30 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik vind het zelf heerlijk om een goed ritme te hebben. Ben vandaag vrij, maar als ik me nog een keer om zou draaien lig ik zo tot 1 of 2 uur in bed, om vervolgens 's avonds niet in slaap te kunnen komen.
Nog niet gedaan, is inderdaad wel een goede.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:19 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge all.
Brad, heb je je al een beetje verdiept in het bedrijf waar je gaat werken? Anders zou je dat mooi kunnen doen.
Over een paar uur gaat hij weer even een dutje doen en is hij weer een paar uur verder in de dag. Hopelijk kan hij straks in het magazijn ook een middagdutje doen anders kan hij het nooit volhouden om voor 12 uur op te staanquote:Op maandag 10 juli 2017 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Om een werkritme te ontwikkelen is Braddie idd goed bezig.
Ach ventquote:Op maandag 10 juli 2017 09:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Over een paar uur gaat hij weer even een dutje doen en is hij weer een paar uur verder in de dag. Hopelijk kan hij straks in het magazijn ook een middagdutje doen anders kan hij het nooit volhouden om voor 12 uur op te staan
Ja, want ik heb gewoon lang genoeg geslapen man.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ga je wederom zeggen dat het onzin is?![]()
Hahahahahahahquote:Op maandag 10 juli 2017 09:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb gewoon lang genoeg geslapen man.
👍quote:Op maandag 10 juli 2017 08:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, is inderdaad wel een goede.
Weet wel wat van de auto's af, maar verder niet echt, dus ik ga ff googlen
Dat zal naarmate de gewenning groter wordt, ook minder worden.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Over een paar uur gaat hij weer even een dutje doen en is hij weer een paar uur verder in de dag. Hopelijk kan hij straks in het magazijn ook een middagdutje doen anders kan hij het nooit volhouden om voor 12 uur op te staan
Mogguhquote:Op maandag 10 juli 2017 09:05 schreef houdjemond het volgende:
Niveautje weer op de vroege ochtend hoor
Morguh! Hoe beviel de wekker om 7 uur?quote:
Beetje onwennig, maar tot nu toe heb ik nog niks te klagen.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Morguh! Hoe beviel de wekker om 7 uur?
Went vanzelf als je het structureel blijft doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Beetje onwennig, maar tot nu toe heb ik nog niks te klagen.
Denk dat het wel los loopt, ik ga er sowieso die dag nog ff wat eerder uit.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Went vanzelf als je het structureel blijft doen.
Hoe zit je trouwens met files als je gaat beginnen, anders kan je nog een half uur eerder eruit bedenk ik me net
Het is al zo goed als vakantie natuurlijk, dat scheelt ook!quote:Op maandag 10 juli 2017 09:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Denk dat het wel los loopt, ik ga er sowieso die dag nog ff wat eerder uit.
Even los van het feit dat het nooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zal naarmate de gewenning groter wordt, ook minder worden.
Of de proefdag motiveert hem, en hij gaat gewoon als een malle aan de slag.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Even los van het feit dat het nooit gaat gebeuren.
Als je maar 3 dagen werkt en de rest van de dagen blijft verslonzen dan kan je nauwelijks spreken van een ritme opbouwen. Bradley had er meer aan gehad als hij zou gaan werken aan zijn lichaam/conditie dan zijn slaapritme. Zie jij hem de hele dag waggelen door het magazijn, auto's poetsen en de boel opruimen? Binnen 30 minuten is hij bekaf en dat is een veel groter probleem dan dat je gewend bent om tot 12 uur te slapen.
Wedje leggen?quote:Op maandag 10 juli 2017 09:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of de proefdag motiveert hem, en hij gaat gewoon als een malle aan de slag.
Val je ook af en bouw je ook conditie op.
Dat is lastig want Brad heeft eerst een proefdag en als kandidaat 2 meer ervaring oid heeft is het maar van korte duur, buiten Braad zn schuld om.quote:
Toeval?quote:Op maandag 10 juli 2017 09:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is lastig want Brad heeft eerst een proefdag en als kandidaat 2 meer ervaring oid heeft is het maar van korte duur, buiten Braad zn schuld om.
Woensdag zullen we het weten.quote:Op maandag 10 juli 2017 09:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was puur speculeren, time will tell.
Of ligt hij er alweer in?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:19 schreef houdjemond het volgende:
Gaan we trouwens nog live vandaag? Moet je eerste werkdag/sollicitatie-tips, iets?
Tuurlijk niet. Die jongen blijft nou tot 11 vanavond uur overeind zonder een schoonheidsslaapje tussendoorquote:
Komkommertijd en plaatsvervangend zenuwachtigquote:Op maandag 10 juli 2017 10:26 schreef Braddie het volgende:
Waar maakt iedereen zich druk om.
Je ziet vanzelf wel hoe en wat
Nja, ik draag iedere maand een deel van mijn salaris af zodat figuren zoals jij kunnen blijven bestaan. Dan is het wel leuk om een keer te volgen wat ermee gedaan wordtquote:Op maandag 10 juli 2017 10:26 schreef Braddie het volgende:
Waar maakt iedereen zich druk om.
Je ziet vanzelf wel hoe en wat
Je krijgt nog een kans, verneuk je die, is't doei.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan je me gelijk ff unbannen ouwe dibbes
Ja dat zal sowieso wel rustig zijn na gisterquote:Op maandag 10 juli 2017 10:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan je me gelijk ff unbannen ouwe dibbes
Mijn account ging al naar het hiernamaals na 1 berichtquote:Op maandag 10 juli 2017 10:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat zal sowieso wel rustig zijn na gister
Surequote:Op maandag 10 juli 2017 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Moira, krijg ik wel een knuffel de 22e?
Mijne ook.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn account ging al naar het hiernamaals na 1 bericht
rip
Van mij was: 'nu weten we zeker dat je een keer burrito hebt gegeten deze week'quote:Op maandag 10 juli 2017 10:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijne ook.
Mijn bericht was: "Gehakt."
Ik ben aanwezig jaquote:Op maandag 10 juli 2017 10:45 schreef Geelman het volgende:
Zo, is iedereen weer lekker aan het werk mensen?
quote:Op maandag 10 juli 2017 10:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat geen stormloop worden op de ochtend van een normale werkdag
Fysiek aanwezig.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:45 schreef Geelman het volgende:
Morgen pas weer.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:45 schreef Geelman het volgende:
Is 'ie daar überhaupt nog welkom dan?quote:Op maandag 10 juli 2017 10:49 schreef Geelman het volgende:
Haha, en ik dacht dat ik de ambtenaar was...
Wel jammer dat Brad niet meer terugkomt op AW...
Blijkbaar niet meer.quote:
Ja, dat hebben we wel gezien in KLB toen.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:55 schreef Moira. het volgende:
Nja, zonder Bradge ook geen gezeik rondom Bradge toch.
Gezien hij een compleet nieuw profiel heeft aangemaakt, vermoed ik dat hij op eigen houtje heeft besloten weer te gaan posten (wss omdat hij hier gebanned is), en weer geblokt wordt zodra mods erachter komen.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:53 schreef Braddie het volgende:
dat kwam door Diqui-Long, die daar nu wel weer post
Hij verveelt zich dus de moeder...quote:Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gezien hij een compleet nieuw profiel heeft aangemaakt, vermoed ik dat hij op eigen houtje heeft besloten weer te gaan posten (wss omdat hij hier gebanned is), en weer geblokt wordt zodra mods erachter komen.
Zo`n "luchtig" tanktopic jaquote:Op maandag 10 juli 2017 10:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hij verveelt zich dus de moeder...
Mja, misschien komt er nog een leuk tanktopic uit of zo.
Met alle respect, de schuld buiten jezelf leggen is juist een van de grootste redenen dat iedereen zo los gaat. Ook Piemeltje Lang krijgt het niet voor elkaar de bende te laten ontsporen zonder dat jij daar (onbewust) aan meewerkt.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:53 schreef Braddie het volgende:
Nog steeds een ban.
Ze vonden het vervelend worden dat elk topic wat ik opende steeds uitliep in gedoe, deels door mijn schuld, terwijl de laatste 2 topics buiten mijn schuld drama werden, dat kwam door Diqui-Long, die daar nu wel weer post
Wel werd mij nog succes gewenst met de auto, dat is dan wel weer sympathiek (____! )
Nee hoor, was gewoon omdat je gebanned was.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezekenToen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
Je bent toch niet echt in staat om jezelf te verdedigen of je er nou bij bent of niet. Want verder dan wat scheldwoorden kom je doorgaans niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ach Moira, zelfs toen ik gebanned was op FOK! werd er nog over mij gezekenToen had ik niks in te brengen.
Daardoor ging toen ook dat topic in WEB dicht en in KLB (Mede doordat er niet over een gebanned iemand gepraat mag worden, maar ook omdat er ook weer gebashed werd zonder dat ik mij kon verdedigen)
rustig chiichquote:Op maandag 10 juli 2017 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt in staat om jezelf te verdedigen of je er nou bij bent of niet. Want verder dan wat scheldwoorden kom je doorgaans niet.
Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Met alle respect, de schuld buiten jezelf leggen is juist een van de grootste redenen dat iedereen zo los gaat. Ook Piemeltje Lang krijgt het niet voor elkaar de bende te laten ontsporen zonder dat jij daar (onbewust) aan meewerkt.
Nee, dat was omdat jij mee bleef lezen en via andere kanalen toch bleef reageren en vreemd gedrag vertoonde.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:56 schreef Braddie het volgende:
Ja, maar dan doe ik afstand van FOK! en dan?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat jij mee bleef lezen en via andere kanalen toch bleef reageren en vreemd gedrag vertoonde.
Als het je eens zou lukken écht afstand te doen van FOK! is het snel genoeg niet meer leuk.
Hahahaha, als je zelf iedereen kanker toewenst ben je wel ongeveer de laatste die daar een woord over mag reppenquote:Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.
Maar het is niet altijd mijn schuld.
Tuurlijk doe ik de grootste duit in het zakje met een bepaalde stream, of opmerking, of gewoon onhandige actie.
Maar dan worden er een paar opmerkingen gemaakt en gaat dat van kwaad tot erger, kijk maar naar de laatste paar topics in WEB van mijn reeks, dat was niet wat kritiek of "een beetje gebash" Maar dat waren gewoon doodsverwensingen en dat liep op een gegeven moment echt behoorlijk uit de hand.
wat jammer is, want ik bedoel het helemaal niet verkeerd, en ik vind het juist kut als het elke keer zo loopt. Maar actie > reactie natuurlijk.
Het is alleen jammer dat het constant moet omslaan in bashen, geef gewoon kritiek, vind ik helemaal niet erg, maar gelijk dat soort dingen roepen en oeverloos bashen (Mongool, zwakzinnig, etc) Is niet nodig.
Praadje was gisteren nog een stinksnol die wel onder een bus mocht komen.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hahahaha, als je zelf iedereen kanker toewenst ben je wel ongeveer de laatste die daar een woord over mag reppen
Koud29 heeft ook menig dreigement mogen ontvangen van onze goedlachse reus. Mijn moeder is ook eens van alles toegewenst evenals ik zelf. Terwijl ik zelf nooit scheld omdat ik een beleefde jongeman benquote:Op maandag 10 juli 2017 11:04 schreef Rectum het volgende:
[..]
Praadje was gisteren nog een stinksnol die wel onder een bus mocht komen.
Dus stop je ook met YouTube.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik afstand van FOK! en dan?
Dat YouTuben gaat toch wel door, dus dan gaat het hier toch óók gewoon door of niet dan?
Het 'probleem' is dat je niet inziet dat het niet gaat om 'die ene stream' of 'die ene opmerking'. Elke stream die je doet geeft genoeg voer om te lachen en ouwehoeren. Dat zie je niet in. Er zijn geen normale Braadstreams, het is altijd raak. Of je flipt de pan uit, óf het is geen reet aan.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh, ik zeg nergens dat het niet mijn schuld is.
Maar het is niet altijd mijn schuld.
Tuurlijk doe ik de grootste duit in het zakje met een bepaalde stream, of opmerking, of gewoon onhandige actie.
Maar dan worden er een paar opmerkingen gemaakt en gaat dat van kwaad tot erger, kijk maar naar de laatste paar topics in WEB van mijn reeks, dat was niet wat kritiek of "een beetje gebash" Maar dat waren gewoon doodsverwensingen en dat liep op een gegeven moment echt behoorlijk uit de hand.
wat jammer is, want ik bedoel het helemaal niet verkeerd, en ik vind het juist kut als het elke keer zo loopt. Maar actie > reactie natuurlijk.
Het is alleen jammer dat het constant moet omslaan in bashen, geef gewoon kritiek, vind ik helemaal niet erg, maar gelijk dat soort dingen roepen en oeverloos bashen (Mongool, zwakzinnig, etc) Is niet nodig.
Neuh.quote:
Plus over 2 dagen ga je natuurlijk aan de slag voor Peugeot dus dan heb je sowieso geen tijd meer voor FOK!, toch?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neuh.
Dat is natuurlijk voornamelijk wat jullie willen zien, dat ik stop met YouTube én dat ik weer eens een ragequit krijg.
Ramptoerisme/leedvermaak.
Maar dat is einde verhaal vanaf vandaag, want ik ga vrij hard optreden tegen trolls/stokers in de YouTube streams, en ik ben ook wel klaar met het constante f5en in dit topic.
Als jij gewoon keyboardfilmpjes maakt en niet stiekem meeleest (dat kan je niet verbergen want je bent een slechte leugenaar) en geen rare fratsen uithaalt en mensen de kanker wenst, word je ook niet meer op FOK! besproken. En heb je geen viewers meer, trouwens.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik afstand van FOK! en dan?
Dat YouTuben gaat toch wel door, dus dan gaat het hier toch óók gewoon door of niet dan?
Geen viewers meer ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:09 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als jij gewoon keyboardfilmpjes maakt en niet stiekem meeleest (dat kan je niet verbergen want je bent een slechte leugenaar) en geen rare fratsen uithaalt en mensen de kanker wenst, word je ook niet meer op FOK! besproken. En heb je geen viewers meer, trouwens.
Jongeh, niemand wil dat je stopt met Youtube juist omdát ze zitten te wachten op die ragequits.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Neuh.
Dat is natuurlijk voornamelijk wat jullie willen zien, dat ik stop met YouTube én dat ik weer eens een ragequit krijg.
Ramptoerisme/leedvermaak.
Maar dat is einde verhaal vanaf vandaag, want ik ga vrij hard optreden tegen trolls/stokers in de YouTube streams, en ik ben ook wel klaar met het constante f5en in dit topic.
Braad, dit is de 6e keer dat ik jou dit heb zien zeggen, en je hebt dit ook al minimaal 8 keer geroepen dat ik het hoorde. En ik kijk niet eens vaak mee.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ga sowieso door met YouTuben, komt binnenkort hopelijk een vaste baan aan (Eerst dat maar ff afwachten natuurlijk) Dan zal dat ook echt wel flink gaan schelen.
Kanaal niet meer verwijderen, niet meer ragen op streams, hebben mensen ook minder om mij op uit te lachen/aan te vallen, en dan is't gauw klaar
Dit werkt dus niet zoquote:Op maandag 10 juli 2017 11:09 schreef Braddie het volgende:
Ik ga sowieso door met YouTuben, komt binnenkort hopelijk een vaste baan aan (Eerst dat maar ff afwachten natuurlijk) Dan zal dat ook echt wel flink gaan schelen.
Kanaal niet meer verwijderen, niet meer ragen op streams, hebben mensen ook minder om mij op uit te lachen/aan te vallen, en dan is't gauw klaar
Nou inderdaad! Tfoe.quote:
Nee man, echt niet ook.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:18 schreef Geelman het volgende:
Brad, je bent op het internet precies hetzelfde als in het echt.
Nee, Poes gaf gisteravond die diagnose aan MIJ. Samen met Praadje.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:17 schreef Stompzinnig het volgende:
Mensen mogen niet de PSYCHOLOOG spelen, maar Braddie geeft 5 minuten geleden nog de diagnose borderline aan Poes.
Nou.......quote:Op maandag 10 juli 2017 11:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Voszje zou het mij toch niet kwalijk nemen denk je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Tuurlijk wel. Je zit elke dag uren te streamen, je bent volledig open over alles en je kan je totaal niet anders voordoen dan je bent.quote:
Oh verkeerd begrepen dan. Maar je zegt nu dat je ook een mens van vlees en bloed bent, leef j dan ook eens in in de mensen die je kanker of een verkeersongeval toewenst.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Poes gaf gisteravond die diagnose aan MIJ. Samen met Praadje.
Veel vleesquote:Op maandag 10 juli 2017 11:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh verkeerd begrepen dan. Maar je zegt nu dat je ook een mens van vlees en bloed bent, leef j dan ook eens in in de mensen die je kanker of een verkeersongeval toewenst.
Toch kan je in werkelijkheid met brad wel gewone en gezellige gesprekken hebben. Maar goed, op zo'n moment wordt hij ook niet getriggerd natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je zit elke dag uren te streamen, je bent volledig open over alles en je kan je totaal niet anders voordoen dan je bent.
quote:Op maandag 10 juli 2017 11:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou.......
Ik zal het niet meer doen voszjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat jou verdrietig maakt dan maakt mij dat ook verdrietig
Ik ben alweer een beetje bijgekomen, komt goed.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen voszje
Als dat jou verdrietig maakt dan maakt mij dat ook verdrietig
Nee maar zelfs dan nog man, zelfs als ik in het echt getriggerd word weet ik veel beter de kalmte te bewaren dan online.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toch kan je in werkelijkheid met brad wel gewone en gezellige gesprekken hebben. Maar goed, op zo'n moment wordt hij ook niet getriggerd natuurlijk.
Ik vind Brad ook geen rotte kerel. Brads rage wordt uitgelokt, maar is alsnog onderdeel van z'n persoonlijkheid.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toch kan je in werkelijkheid met brad wel gewone en gezellige gesprekken hebben. Maar goed, op zo'n moment wordt hij ook niet getriggerd natuurlijk.
Zolang je het maar hebt over de Polo dan gaat het in de regel wel goed inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2017 11:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Misschien omdat mensen je in het echt anders benaderen, maar júist op internet is het simpel om het te negeren of ergens anders mee bezig te gaan.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee maar zelfs dan nog man, zelfs als ik in het echt getriggerd word weet ik veel beter de kalmte te bewaren dan online.
Onderwerpen om te vermijden:quote:Op maandag 10 juli 2017 11:30 schreef Stompzinnig het volgende:
Nee, een lijstje met onderwerpen neerleggen is te kinderachtig. Als Braad zich gewoon inhoudt wordt alles anders!
Puik lijstje.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Onderwerpen om te vermijden:
- alles omtrent werk
- gehakt/burrito's
- fiets
- uitkering
Onderwerpen die je mag aansnijden:
- alles omtrent de brolo
- daten
- eten
- muziek
Beginnen over Brolo en benzine -> banquote:Op maandag 10 juli 2017 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
- alles omtrent werk
- gehakt/burrito's
- fiets
- uitkering
- alles omtrent de brolo
- daten
- eten
- muziek
Ja, oke, maar dan trek je zijn geloofwaardigheid in twijfel en dat is natuurlijk ook een no-noquote:Op maandag 10 juli 2017 11:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Beginnen over Brolo en benzine -> ban
Vragen of de dates werkelijk zo zijn gegaan als hij beweert -> ban
Eerlijke opmerkingen ovr zijn eetpatroon -> ban
Dan blijft muziek over, daar kom ik niet voor!
Gehakt/burrito's valt toch onder eten?quote:Op maandag 10 juli 2017 11:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
- alles omtrent werk
- gehakt/burrito's
- fiets
- uitkering
- alles omtrent de brolo
- daten
- eten
- muziek
Natuurlijk!quote:Op maandag 10 juli 2017 11:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat we weer vriendjes zijn
Vallen wel onder dezelfde noemer, maar er zit toch wel een verschil in of je informeert naar de stamppot van ma of dat je vraagt of hij zijn burrito wel heeft opgegetenquote:Op maandag 10 juli 2017 11:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Gehakt/burrito's valt toch onder eten?
Om Braddies gewicht op peil te houden heb je al een shitload aan calorieën nodig, en hij komt zelfs aan.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:47 schreef Argo het volgende:
Ik ben zelf 3 kilo afgevallen door wat gezonder te eten.
Dat heb je als je vroeg uit de veren bent natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2017 11:47 schreef Stompzinnig het volgende:
Wordt hier nu de derde maaltijd van de dag bereid?
Ja dat is ook... Gewoon minder eten en gezonder.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Om Braddies gewicht op peil te houden heb je al een shitload aan calorieën nodig, en hij komt zelfs aan.
Je hebt wel te maken met De Tostikoning van Loosdrecht he.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:47 schreef Stompzinnig het volgende:
Wordt hier nu de derde maaltijd van de dag bereid?
Dat wordt fantastischquote:Op maandag 10 juli 2017 11:51 schreef Braddie het volgende:
Maar goed, ik heb net op stream Runkeeper geïnstalleerd, en ik ga straks dan ook de resultaten van m`n eerste wandeling hier posten.
's Nachts eten is killing, echt niet meer doen.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:51 schreef Braddie het volgende:
2e maaltijd van de dag, niet 3e.
En ik kom zelfs aan, omdat ik s'nachts vaak loop te vreten als een bezetene.. Én omdat thuisbezorgd helaas.
Maar goed, ik heb net op stream Runkeeper geïnstalleerd, en ik ga straks dan ook de resultaten van m`n eerste wandeling hier posten.
quote:Op maandag 10 juli 2017 11:53 schreef Rectum het volgende:
Een livestreampje waarin je andere voetgangers uitscheldt zou het ook goed doen bij de kijkers.
De zeurwandelaar o.i.d.
Klopt moet zeggen meestal eet ik na 6 uur niks meer.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
's Nachts eten is killing, echt niet meer doen.
Avondeten is voor mij meestal wat later, maar 's nachts eten absoluut niet. Ik drink wel veel water als ik trek heb.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt moet zeggen meestal eet ik na 6 uur niks meer.
Dat is wel onzin hoor. Tijdstip maakt niet zoveel uit wanneer je eet. Gaat erom wat je eet en hoeveel je eetquote:Op maandag 10 juli 2017 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja maar ik ben al zo ver gevorderd dat ik gewoon calorieën tel.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is wel onzin hoor. Tijdstip maakt niet zoveel uit wanneer je eet. Gaat erom wat je eet en hoeveel je eet
Daarbij heb je meer aan myfitnesspal dan runkeeper
Hmm ja soms is het avond eten hier al smorgens dan is het een boterham rond 7 of 6 of zo. Meestal eten we echter rond 6.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Avondeten is voor mij meestal wat later, maar 's nachts eten absoluut niet. Ik drink wel veel water als ik trek heb.
van de voordeur naar de auto gelopenquote:Op maandag 10 juli 2017 11:51 schreef Braddie het volgende:
2e maaltijd van de dag, niet 3e.
En ik kom zelfs aan, omdat ik s'nachts vaak loop te vreten als een bezetene.. Én omdat thuisbezorgd helaas.
Met liefde hoor! Ik werk graag mee aan een beter FOK!quote:Op maandag 10 juli 2017 12:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Dankjewel voor je gastvrijheid. Ik heb ervan genoten.
We weten toch nog niet eens welke dag en welke Peugot, en verder gewoon niet doen want dat is wel intens triest.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:16 schreef Stompzinnig het volgende:
Braad geeft net aan dat hij het niet erg vindt als er linkjes rondgemaild worden naar Peugeot. Ik zal het niet doen, maar dom, dom, dom...
Dan heb je ook geen recht meer om te zeiken, hè?
Is dat serieus een vraag die je moet stellen, gast?quote:
Zou ook intens triest zijn inderdaad, maar het is gewoon erg dom om te zeggen dat mensen hun gang maar moeten gaan en zich uit moeten leven.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We weten toch nog niet eens welke dag en welke Peugot, en verder gewoon niet doen want dat is wel intens triest.
Ach, je hebt ze er tussen zitten..quote:Op maandag 10 juli 2017 12:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We weten toch nog niet eens welke dag en welke Peugot, en verder gewoon niet doen want dat is wel intens triest.
Woensdag pas weer!quote:Op maandag 10 juli 2017 12:17 schreef Kerplunk het volgende:
Ja hallo.
Dit is toch verdomme de braadSC niet?
Iemand nog geneukt?
Ik hoop oprecht dat niemand daarmee gaat kloten, of het handig is zelf te vertellen laat ik in het midden, maar iedereen weet het antwoord wel.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zou ook intens triest zijn inderdaad, maar het is gewoon erg dom om te zeggen dat mensen hun gang maar moeten gaan en zich uit moeten leven.
Dan heb je de mensen die alleen door schuldgevoel worden tegengehouden een excuus gegeven om het toch te doen.
En de dag en locatie is gewoon bekend, heeft hij zelf verteld. Ja, nu ontkent hij dat dat de waarheid was, maar met een rode kop vol zweet.
quote:Op maandag 10 juli 2017 12:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met liefde hoor! Ik werk graag mee aan een beter FOK!
Neequote:Op maandag 10 juli 2017 12:17 schreef Kerplunk het volgende:
Ja hallo.
Dit is toch verdomme de braadSC niet?
Iemand nog geneukt?
Het is inderdaad killing om snachts of voor het slapen te eten. Ik eet ook bewust mijn avondeten pas om een uur of half 8, opdat ik later op de avond geen honger meer krijg. Je moet dan wel alles verschuiven. Goed ontbijt tussen 7 en half 8, lunch rond 2 a 3 pas, en avondeten rond half 8. Voor mij werkt het, want als ik rond 6 a half 7 eet, eet ik rond half 12 gewoon nog keurig een paar boterhammen tegen de honger.quote:Op maandag 10 juli 2017 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je allemaal doet op een dag. Ik neem niet aan dat jij voor elk loopje de auto pakt.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is inderdaad killing om snachts of voor het slapen te eten. Ik eet ook bewust mijn avondeten pas om een uur of half 8, opdat ik later op de avond geen honger meer krijg. Je moet dan wel alles verschuiven. Goed ontbijt tussen 7 en half 8, lunch rond 2 a 3 pas, en avondeten rond half 8. Voor mij werkt het, want als ik rond 6 a half 7 eet, eet ik rond half 12 gewoon nog keurig een paar boterhammen tegen de honger.
Klopt inderdaad. Fiets en loop regelmatig, ook naar werk, en doe ook veel dingen in en om huis. Niet meer snachts eten, minder bier drinken, gewoon boterhammen vreten en stoppen met frisdrank hebben bij mij al 9 kilo gescheeld zonder uberhaupt meer te gaan bewegen.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat je allemaal doet op een dag. Ik neem niet aan dat jij voor elk loopje de auto pakt.
Ja hier ook, gewoon gestopt met bier... Of nouja 1 liter per week of zo.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Fiets en loop regelmatig, ook naar werk, en doe ook veel dingen in en om huis. Niet meer snachts eten, minder bier drinken, gewoon boterhammen vreten en stoppen met frisdrank hebben bij mij al 9 kilo gescheeld zonder uberhaupt meer te gaan bewegen.
Echt? Nou ja, ik wacht wel. Heb geen haast.quote:Op maandag 10 juli 2017 12:35 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Jij wacht nog steeds op die 50+ man. Veel te moeilijk
Over 15 jaar voldoe ik aan je criteriaquote:Op maandag 10 juli 2017 13:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Nou ja, ik wacht wel. Heb geen haast.
Beter begint hij daar wel mee!quote:Op maandag 10 juli 2017 13:10 schreef Geelman het volgende:
Bier drinkt Brad alvast niet, dus da's alvast goed!
Liep je achteruit of zo?quote:Op maandag 10 juli 2017 13:19 schreef Braddie het volgende:
Vandaag was niet spectaculair. 1,73km gewandeld, 21 minuten
Ik ben vorige week nog gaan wandelen in de ardennen. Wel heftig want daar is het niet zo plat als hier natuurlijk. Maar omgeving Hilversum heeft best wel mooie natuur en bossen dus zeker goed idee om daar af en toe een stuk te gaan hiken!quote:Op maandag 10 juli 2017 13:19 schreef Braddie het volgende:
Vandaag was niet spectaculair. 1,73km gewandeld, 21 minuten
Zag dat vlogje al ja, tof gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2017 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben vorige week nog gaan wandelen in de ardennen. Wel heftig want daar is het niet zo plat als hier natuurlijk. Maar omgeving Hilversum heeft best wel mooie natuur en bossen dus zeker goed idee om daar af en toe een stuk te gaan hiken!
Dus morgen moet dit beter!quote:Op maandag 10 juli 2017 13:21 schreef Braddie het volgende:
[..]Bijna wel maat. Liep ongeveer 4 kilometer per uur, hard zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |