Waarom zet je niet gewoon een contactadvertentie ? Je lijkt expliciet een man te zoeken voor "het hebben van een man"; waarbij spontane gevoelens e.d. je weinig lijken uit te maken. Zet je eisenpakket erbij en wacht.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik overweeg nog niks, maar vroeg het me gewoon af aangezien hij dus wel snel wil trouwen. Ik ga zeker geen grote stappen nemen aangezien ik binnenkort op vakantie ga en daar altijd wel verschillende mannen ontmoet van meer mijn leeftijd.
Nee hoor. Wil wel een beetje goed gevoel bij hebben en een klik.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom zet je niet gewoon een contactadvertentie ? Je lijkt expliciet een man te zoeken voor "het hebben van een man"; waarbij spontane gevoelens e.d. je weinig lijken uit te maken. Zet je eisenpakket erbij en wacht.
Oh lijkt me vreselijk inderdaad. Verder nog dingen waar je tegenaan loopt? Of is het goed te doen?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Simpel voorbeeld;
Hij is dus ouder (en heeft veel meer levenservaring; door zowel zijn leeftijd, als de dingen die hij heeft meegemaakt) en vindt daarom wel eens dat ík wat vaker moet luisteren.
Terwijl ik vind dat ik de dingen zelf moet leren, ook al gaat dat wel eens gepaard met vallen en opstaan.
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:01 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Niet alleen gaat het nu rap omlaag met jou qua fysieke aantrekkelijkheid, ook biologisch begint de klok te tikken.
Wie wil er nu een relatie met een tijdbom?Tijdbom heeft inderdaad ook vaak te maken met deze cultuur..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten waarom hij nog niet bezet is en nu voor een veel jongere dame wil gaan lijkt mij wel een redelijke wens. Verborgen gebreken zijn zo jammer als je al getrouwd bent.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Las ook dat de kwaliteit van sperma achteruitgaat na 35e levensjaar. Anderzijds, hij is hoogopgeleid (postdoctoraal), heeft een goede baan... en is echt hemel netjes. Wat wil je nog meer?
Dat is Alexander Pechtold ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Anderzijds, hij is hoogopgeleid, heeft een goede baan... en is echt hemel netjes. Wat wil je nog meer?
Gewoon geen geluk en ook niet hele extravert. Dat zijn de redenen. Oh en hij is veeleisend.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Weten waarom hij nog niet bezet is en nu voor een veel jongere dame wil gaan lijkt mij wel een redelijke wens. Verborgen gebreken zijn zo jammer als je al getrouwd bent.
Je zou zijn eerste vriendin zijn ? Zoja klinkt het "snel trouwen" alsof hij bang is dat je vlucht. Claimerig en Eng.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Gewoon geen geluk en ook niet hele extravert. Dat zijn de redenen. Oh en hij is veeleisend.
Met "goed te doen" klinkt het alsnog of mijn relatie hard werken isquote:Op zondag 9 juli 2017 21:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh lijkt me vreselijk inderdaad. Verder nog dingen waar je tegenaan loopt? Of is het goed te doen?
Dat noem je voorkeuren? Uiteraard kun je voorkeuren hebben, bijvoorbeeld voor bepaalde uiterlijke kenmerken of karaktereigenschappen.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik mag voorkeuren hebben of niet? Wat is jouw probleem?
Hij heeft inderdaad nooit een vriendin gehad, wel contacten, maar dat ging nooit verder dan eenmalig daten. Dat snel trouwen vind ik niet erg. Sterker nog, dat is ook wat ik verwacht van een man.... alleen de leeftijd. Grrrrr, er is altijd wel iets op af te dingen he.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:10 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je zou zijn eerste vriendin zijn ? Zoja klinkt het "snel trouwen" alsof hij bang is dat je vlucht. Claimerig en Eng.
Maar dat kan ook cultuurverschil zijn. Misschien is het in de Marokkaanse cultuur volkomen normaal - dat kan jij beter beoordelen dan vreemde niet-Marokkanen op FOK!
Wat is er mis met hem?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nooit een vriendin gehad, wel contacten, maar dat ging nooit verder dan eenmalig daten. Dat snel trouwen vind ik niet erg. sterker nog, dat is ook wat ik verwacht van een man.... alleen de leeftijd. Grrrrr, er is altijd wel iets op af te dingen he.
Klopt. Maar niet bang alleen te blijven? De vrouw leeft gemiddeld langer dan de man en dan heb je ook nog eens een man die stukken ouder is. Statistisch gezien zou een vrouw eigenlijk een man moeten huwen/hebben die 3 à 5 jaar jonger is.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Met "goed te doen" klinkt het alsnog of mijn relatie hard werken isen dat is niet zo.
We hebben het kei leuk samen![]()
.
Je valt op een persoon, niet op zijn leeftijd.
Voor hem is het IDEAAL!!!!quote:Op zondag 9 juli 2017 20:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een heuse leeftijdsverschil van 13 jaar. Zou het wat uitmaken? Ter illustratie: ik 28 en hij 41 jaar.
Tja dat soort dingen weet je toch nooit van te voren.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet bang alleen te blijven? De vrouw leeft gemiddeld langer dan de man en dan heb je ook nog eens een man die stukken ouder is. Statistisch gezien zou een vrouw eigenlijk een man moeten huwen/hebben die 3 à 5 jaar jonger is.
Maar wat boeit me hem? Ik moet kijken naar MIJN belangen en wat voor mij ideaal is.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:15 schreef hoechst het volgende:
[..]
Voor hem is het IDEAAL!!!!
de vuistregel is de helft plus 7!! maar volgend jaar klopt dat dan niet meer dus weet niet of er toekomst in zit.
In dat geval zou ik je zoekfilters wat bijstellenquote:Op zondag 9 juli 2017 21:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Statistisch gezien zou een vrouw eigenlijk een man moeten huwen/hebben die 3 à 5 jaar jonger is.
Echt???quote:Op zondag 9 juli 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar wat boeit me hem? Ik moet kijken naar MIJN belangen en wat voor mij ideaal is.
...quote:Op zondag 9 juli 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar wat boeit me hem? Ik moet kijken naar MIJN belangen en wat voor mij ideaal is.
in dat geval is zo'n leeftijdsverschil vaak een goede optie!! want hij heeft vast een vaste goed betaalde baan? eigenhuis???quote:Op zondag 9 juli 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me normaal? Elk mens kijkt naar zijn of haar eigen belangen. En dan pas naar het gezamenlijk belang.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:17 schreef hoechst het volgende:
[..]
in dat geval is zo'n leeftijdsverschil vaak een goede optie!! want hij heeft vast een vaste goed betaalde baan? eigenhuis???
dus leegzuigen die hap, zowel financieel als sexueel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, maar dat heb ik ook. Het is wel een grote voordeel inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:17 schreef hoechst het volgende:
[..]
in dat geval is zo'n leeftijdsverschil vaak een goede optie!! want hij heeft vast een vaste goed betaalde baan? eigenhuis???
dus leegzuigen die hap, zowel financieel als sexueel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me een uitstekende basis voor een huwelijk met deze manquote:Op zondag 9 juli 2017 21:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me normaal? Elk mens kijkt naar zijn of haar eigen belangen. En dan pas naar het gezamenlijk belang.
Heb niks met hem hoor. Vroeg slechts naar de meningen.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:16 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik je zoekfilters wat bijstellen
Neequote:Op zondag 9 juli 2017 21:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lijkt me normaal? Elk mens kijkt naar zijn of haar eigen belangen. En dan pas naar het gezamenlijk belang.
is het dan niet juist kut?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik ook. Het is wel een grote voordeel inderdaad.
Jij beschuldigd iedereen van obsessief zijn, terwijl je zelf ontzettend obsessief bezig bent met daten en je verhalen rondstrooien hier.quote:Op zondag 9 juli 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen.
Oh nee niet in Nederland.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:21 schreef hoechst het volgende:
[..]
is het dan niet juist kut?
dan moet er 1 op termijn zijn huisje verkopen anders geef je de verkeerde signalen af?
Ah hebben we Krollie weer. Bepaal jij nu ook al over hoeveel mannen ik mag daten? Al date ik er duizend per dag.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:22 schreef Krollie het volgende:
[..]
Jij beschuldigd iedereen van obsessief zijn, terwijl je zelf ontzettend obsessief bezig bent met daten en je verhalen rondstrooien hier.
je verdient nu je geld door ZZP handelingen?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh nee niet in Nederland.Maar wel een goedbetaalde baan gehad. Sinds twee weken vrijwillig werkloos...
Nopes. Tijdelijk werkloos nu.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:23 schreef hoechst het volgende:
[..]
je verdient nu je geld door ZZP handelingen?
Als het maar uitsluitend Marokkanen zijn. Toch?!quote:Op zondag 9 juli 2017 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah hebben we Krollie weer. Bepaal jij nu ook al over hoeveel mannen ik mag daten? Al date ik er duizend per dag.
Ach, wie houd je voor de gek? Elk mens denkt bij een relatie what's in it voor mij. Heel normaal hoor.quote:
Klopt! Algerijn mag ook nog wel.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als het maar uitsluitend Marokkanen zijn. Toch?!
Database UWV?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als het maar uitsluitend Marokkanen zijn. Toch?!
Trouw maar.niet met hem.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, ken hem al twee jaar. Een half jaar contact gehad waar hij me ten huwelijk wou vragen, maar ik voelde het niet. Toen kwam mijn -nu ex- vriend op mijn pad en heb ik gezegd dat ik een andere man heb ontmoet waar ik verliefd op ben. Dat was namelijk liefde op eerste gezicht. Tijd geleden mailde de vent van 41 dus en vroeg of ik inmiddels al getrouwd was( daar ging hij vanuit). Toen nummers uitgewisseld en contact gehad. Gewoon heel normaal contact, maar hij wou het graag weer proberen als in gelijk handvragen. Ik heb hem ook gezien. Was wel gezellig. Maar verliefd? Nee. Maar dat word ik toch nooit meer.
Nope.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, wie houd je voor de gek? Elk mens denkt bij een relatie what's in it voor mij. Heel normaal hoor.
Omdat ik toe ben aan wat nieuws.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:25 schreef hoechst het volgende:
[..]
okeej.
ik vind het wel raar dat je er zelf zo voor hebt gekozen terwijl het goed betaald was.
Nee, meestal wordt ik eerst verliefd. Ik kijk niet naar wat er voor mij inzit.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ach, wie houd je voor de gek? Elk mens denkt bij een relatie that's in it voor mij. Heel normaal hoor.
Ik kan mij een post van je heugen waarin je Algerijnen en Tunesiërs uitsloot, maar ik kan er naast zitten.quote:
Nee, lieve Spanky. Word ik niet. Vraag me soms ook af wat er mis is met mij, maar ben gewoon ijskoud. Mijn hart lijkt wel van steen. Dat heb ik gemerkt na de breuk met mijn ex met wie ik een intensieve relatie had, inclusief trouwplannen. Was er echt heel makkelijk klaar mee en ik schrok zelf van die gevoelens en houding.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:25 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Trouw maar.niet met hem.
En verliefd. Dat word je wel.maar dan moet je ook wel openstaan voor liefde. En dus niet bij voorbaat 100 eisen hebben. Volgens mij staan al die eisen je geluk nogal in de weg. Je eindigt op deze manier straks met een op papier goede Marokkaanse man. Met wie jij knetterongelukkig gaat worden. Die jou nooit de liefde kan geven die je stiekem wel verlangt.
Je zit hier niet voor niets 100 topics met Nederlanders te praten over mannen. Je weet zelf ook wel dat je stiekem Nederlandser bent dan je misschien zou willen zijn.
Wat dacht je van een happy single te blijven??quote:Op zondag 9 juli 2017 21:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nee, lieve Spanky. Word ik niet. Vraag me soms ook af wat er mis is met mij, maar ben gewoon ijskoud. Mijn hart lijkt wel van steen. Dat heb ik gemerkt na de breuk met mijn ex met wie ik een intensieve relatie had, inclusief trouwplannen. Was er echt heel makkelijk klaar mee en ik schrok zelf van die gevoelens en houding.
P.S. Tuurlijk ben ik naast Marokkaanse ook gewoon Nederlandse. Wat heeft dat te maken met mannen?
Ik noemde dan ook geen Tunesiërs.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij een post van je heugen waarin je Algerijnen en Tunesiërs uitsloot, maar ik kan er naast zitten.
Hoe dan ook is selecteren op etniciteit racistisch, precies hetgeen waar jij zo tegen propageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |