abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172310728
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kortom, deze kerel staat onder grote druk van zijn familie om eindelijk eens te trouwen en probeert het bij elke vrouw die hij kent.

Toppertje. Doen! ^O^
Daarom is het goed als TS komende maanden veel contact met hem heeft.
Hij is niet alleen 41 en single, maar het is ook nooit verder gekomen dan één date.
Het lijkt me heel interessant, noodzakelijk voor jou eigenlijk te weten waar die dates op stuk liepen. Dat kan je vragen of ervaren. Ook kan je met meer gesprekken zien of hij groeit in het contact. TS, hoe fijn vind je het normaal om met introverte mensen om te gaan? En als er een probleem is?

Als ik zo lees over komende maand veel contact en al afspreken met zijn conservatieve ouders, vraag ik me af of je, met je trouw-drang, niet het gevoel krijgt of er een point of no return gaat zijn en dat je daaroverheen gaat om de omgeving te pleasen. Verwacht hij een ja of snapt hij dat je het echt niet zeker weet?
pi_172310873
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Weten waarom hij nog niet bezet is en nu voor een veel jongere dame wil gaan lijkt mij wel een redelijke wens. Verborgen gebreken zijn zo jammer als je al getrouwd bent.
Die kan ik je wel verklappen.. Vaak is het zo dat jongere dames veel ongecompliceerder in het leven staan nog, zijn vrolijker, opener, en minder verzuurd door het 'echte' leven. Dat ze uiteraard in verhouding ook nog mooier zijn is mooi meegenomen. De verborgen gebreken in vrouwen op leeftijd zijn vaak bovenstaande in reverse, en kan voor mannen ook gelden natuurlijk..
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172310947
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:10 schreef Satori-Amori het volgende:

[..]

Die kan ik je wel verklappen.. Vaak is het zo dat jongere dames veel ongecompliceerder in het leven staan nog, zijn vrolijker, opener, en minder verzuurd door het 'echte' leven. Dat ze uiteraard in verhouding ook nog mooier zijn is mooi meegenomen. De verborgen gebreken in vrouwen op leeftijd zijn vaak bovenstaande in reverse, en kan voor mannen ook gelden natuurlijk..
En jonge vrouwen kunnen nog kindjes krijgen.
pi_172310988
Ach mijn kapster van "vroeger", voordat ik was verhuisd, was +/-26 en getrouwd met een man van in de 40 ook.
Zijn nog altijd dolgelukkig met elkaar.
pi_172310993
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:19 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

En jonge vrouwen kunnen nog kindjes krijgen.
Dat ook.
pi_172311022
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach mijn kapster van "vroeger", voordat ik was verhuisd, was +/-26 en getrouwd met een man van in de 40 ook.
Zijn nog altijd dolgelukkig met elkaar.
Daarom, gelijke leeftijd is geen factor voor geluk. Ook vind ik het zelfs eerder tegenwerken omdat beiden gelijktijdig door levensfasen gaan waar men beide geen ervaringen in heeft.. En daarbij is het ook nog zo dat vrouwen en mannen van nature zoeken naar verschillen binnen ervaring/leeftijd. Geen idee waarom dat is, maar het schijnt hard wired te zijn in ons.
pi_172311451
Tussen mij en mijn vriend zit 18 jaar
pi_172311476
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:17 schreef LittleLady het volgende:
Dat is veel.
pi_172311569
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:17 schreef LittleLady het volgende:
En, hoe loopt jullie relatie?
pi_172311630
Die verloopt heel goed, zijn bijna weer 5 jaar bij elkaar, weten wat we aan elkaar hebben, doen veel samen, maar hebben ook gewoon onze eigen dingen.
pi_172311659
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:31 schreef LittleLady het volgende:
Die verloopt heel goed, zijn bijna weer 5 jaar bij elkaar, weten wat we aan elkaar hebben, doen veel samen, maar hebben ook gewoon onze eigen dingen.
Klinkt goed! :)
  maandag 10 juli 2017 @ 10:06:22 #262
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312240
Woow Maggie 41...Je bent wel een jong kippetje voor hem ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172312256
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:06 schreef Montelly het volgende:
Woow Maggie 41...Je bent wel een jong kippetje voor hem ;)
Jonge kippetjes zijn lekker.
  maandag 10 juli 2017 @ 10:10:01 #264
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312312
Maar even praktisch.

Als jullie evt. kinderen krijgen zal hij 42/43 zijn? Leuk met kids spelen, voetballen en actief bezig zijn zal hij +52 zijn?

Pubertijd en prille volwassenheid is hij rond de 60.

Hmmm...hoeft allemaal niks te betekenen en kan het een heel fris en actief iemand zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Montelly op 10-07-2017 10:25:58 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 10:10:58 #265
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312327
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:07 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Jonge kippetjes zijn lekker.
Zijn nog strak en het hangt allemaal nog op de juiste plek ;)
pi_172312371
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:10 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dat is echt niet leeftijdsgebonden. Punt is alleen dat veel vrouwen zich laten verslonzen.
pi_172312426
Mijn vriend en ik schelen ook ongeveer zoiets. Maar ik merk het leeftijdsverschil eigenlijk alleen op een positieve manier. O+
pi_172312431
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:10 schreef Montelly het volgende:

[..]

Dan heeft de zwaartekracht nog niet toegeslagen.
  maandag 10 juli 2017 @ 10:17:32 #269
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312450
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:13 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is echt niet leeftijdsgebonden. Punt is alleen dat veel vrouwen zich laten verslonzen.
Ben ik niet mee eens, is zeker deels leeftijdsgebonden(fysieke veroudering van lichaam) en er spelen ook andere factoren mee zoals levensstijl ed.
pi_172312524
Heeft hij wel een huis in Marokko en in Nederland voor je klaarstaan?
pi_172312576
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 07:03 schreef Rookierookie het volgende:
maar geen rode lippenstift, geen nagellak, geen hakken, geen opvallende kleding mogen dragen... om 8 uur in de avond thuis moeten zijn, als ik alleen op vakantie ging was het knallende ruzie, alles verantwoorden, zoek mijn iPhone wachtwoord die hij had, etc.

Met zon griezel wil je een relatie?
Uhu, dat was mijn ex zeg ik. Met zo iemand zou ik nu, met de huidige wetenschap, nooit meer een relatie willen of kunnen hebben.
  maandag 10 juli 2017 @ 10:27:10 #272
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312674
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Montelly op 10-07-2017 10:28:07 ]
  maandag 10 juli 2017 @ 10:28:44 #273
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172312706
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 07:03 schreef Rookierookie het volgende:
maar geen rode lippenstift, geen nagellak, geen hakken, geen opvallende kleding mogen dragen... om 8 uur in de avond thuis moeten zijn, als ik alleen op vakantie ging was het knallende ruzie, alles verantwoorden, zoek mijn iPhone wachtwoord die hij had, etc.

Met zon griezel wil je een relatie?
Ik zie alleen maar voordelen
7.gif
pi_172313255
Wanneer je jong bent, ben je flexibel. Je bent nog van alles aan het uitproberen en uittesten, je bent aan het experimenteren, je bent zoekende. Je staat meer open voor de ander, je bent eerder geneigd om je gedrag aan te passen.

Wanneer je ouder bent, heb je ervaring. Je weet meer wat je wil, en nog belangrijker: wat je niet wil. Je hebt een bepaalde kijk op zaken, je hebt je eigen ideeën en overtuigingen. Deze heb je zo je eigen gemaakt dat je er niet zo snel van zal afstappen. Bullshit van anderen accepteer je minder snel en je staat wat steviger in je schoenen.

Waar ik heen wil? Een 41-jarige is wie hij is, en hem moet je ook accepteren zoals-ie is. Je kan er niet meer aan sleutelen, het is 'take it or leave it'. Van naar elkaar toe groeien zal minder sprake zijn, hij is al 'gevormd'.

Als hij je bevalt zoals hij nu is, zou je moeten kijken hoe hij denkt over zaken die belangrijk voor je zijn. Er zijn vast een aantal zaken in het leven die zo belangrijk voor je zijn, dat de ander daar niet aan mag komen. Of zaken waar jullie eengezind over moeten zijn. 'Vrijheid' is iets dat je vanzelfsprekend zal moeten opofferen in een (monogame) relatie; is de mate waarin je dat zal doen acceptabel voor jou? Je kan namelijk niet meer zomaar alles doen, je zal rekening met hem moeten houden. En nog meer van dat soort zaken.

Wat verder belangrijk is... is eigenlijk achterhalen hoe hij is als dingen niet gaan zoals hij wil. Tijdens leuke momenten je vermaken en genieten van de ander is niet zo bijzonder... Hoe iemand echt is, merk je wanneer slecht gaat. Hoe reageert hij wanneer je *iets* tegen zijn zin in doet? Of een fout maakt? En hoe ben jij in zo'n situatie? Sommige mensen worden verbaal en/of fysiek agressief; zie daar maar eens op tijd achter te komen...
pi_172313259
Ik vermoed dat jullie niet bij elkaar passen. Kort samengevat: hij is conservatief/traditioneel (inc. zijn familie), jij niet; hij lijkt me rustig, jij bent dat niet; hij heeft 'amper' ervaring met vrouwen (in de zin van daten en relaties), jij hebt gezien je verhalen veel meer ervaring...

Leeftijd is het probleem niet (in eerste instantie), jullie persoonlijkheden wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')