Daarom is het goed als TS komende maanden veel contact met hem heeft.quote:Op maandag 10 juli 2017 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kortom, deze kerel staat onder grote druk van zijn familie om eindelijk eens te trouwen en probeert het bij elke vrouw die hij kent.
Toppertje. Doen!
Die kan ik je wel verklappen.. Vaak is het zo dat jongere dames veel ongecompliceerder in het leven staan nog, zijn vrolijker, opener, en minder verzuurd door het 'echte' leven. Dat ze uiteraard in verhouding ook nog mooier zijn is mooi meegenomen. De verborgen gebreken in vrouwen op leeftijd zijn vaak bovenstaande in reverse, en kan voor mannen ook gelden natuurlijk..quote:Op zondag 9 juli 2017 21:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Weten waarom hij nog niet bezet is en nu voor een veel jongere dame wil gaan lijkt mij wel een redelijke wens. Verborgen gebreken zijn zo jammer als je al getrouwd bent.
En jonge vrouwen kunnen nog kindjes krijgen.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:10 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Die kan ik je wel verklappen.. Vaak is het zo dat jongere dames veel ongecompliceerder in het leven staan nog, zijn vrolijker, opener, en minder verzuurd door het 'echte' leven. Dat ze uiteraard in verhouding ook nog mooier zijn is mooi meegenomen. De verborgen gebreken in vrouwen op leeftijd zijn vaak bovenstaande in reverse, en kan voor mannen ook gelden natuurlijk..
Dat ook.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:19 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
En jonge vrouwen kunnen nog kindjes krijgen.
Daarom, gelijke leeftijd is geen factor voor geluk. Ook vind ik het zelfs eerder tegenwerken omdat beiden gelijktijdig door levensfasen gaan waar men beide geen ervaringen in heeft.. En daarbij is het ook nog zo dat vrouwen en mannen van nature zoeken naar verschillen binnen ervaring/leeftijd. Geen idee waarom dat is, maar het schijnt hard wired te zijn in ons.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ach mijn kapster van "vroeger", voordat ik was verhuisd, was +/-26 en getrouwd met een man van in de 40 ook.
Zijn nog altijd dolgelukkig met elkaar.
En, hoe loopt jullie relatie?quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 10 juli 2017 09:31 schreef LittleLady het volgende:
Die verloopt heel goed, zijn bijna weer 5 jaar bij elkaar, weten wat we aan elkaar hebben, doen veel samen, maar hebben ook gewoon onze eigen dingen.
Jonge kippetjes zijn lekker.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:06 schreef Montelly het volgende:
Woow Maggie 41...Je bent wel een jong kippetje voor hem
Zijn nog strak en het hangt allemaal nog op de juiste plekquote:
Dat is echt niet leeftijdsgebonden. Punt is alleen dat veel vrouwen zich laten verslonzen.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn nog strak en het hangt allemaal nog op de juiste plek
Dan heeft de zwaartekracht nog niet toegeslagen.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zijn nog strak en het hangt allemaal nog op de juiste plek
Ben ik niet mee eens, is zeker deels leeftijdsgebonden(fysieke veroudering van lichaam) en er spelen ook andere factoren mee zoals levensstijl ed.quote:Op maandag 10 juli 2017 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is echt niet leeftijdsgebonden. Punt is alleen dat veel vrouwen zich laten verslonzen.
Uhu, dat was mijn ex zeg ik. Met zo iemand zou ik nu, met de huidige wetenschap, nooit meer een relatie willen of kunnen hebben.quote:Op maandag 10 juli 2017 07:03 schreef Rookierookie het volgende:
maar geen rode lippenstift, geen nagellak, geen hakken, geen opvallende kleding mogen dragen... om 8 uur in de avond thuis moeten zijn, als ik alleen op vakantie ging was het knallende ruzie, alles verantwoorden, zoek mijn iPhone wachtwoord die hij had, etc.
Met zon griezel wil je een relatie?
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op maandag 10 juli 2017 07:03 schreef Rookierookie het volgende:
maar geen rode lippenstift, geen nagellak, geen hakken, geen opvallende kleding mogen dragen... om 8 uur in de avond thuis moeten zijn, als ik alleen op vakantie ging was het knallende ruzie, alles verantwoorden, zoek mijn iPhone wachtwoord die hij had, etc.
Met zon griezel wil je een relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |