Misschien wel. Ik zie jou ook niet als onaardig. We hebben gewoon even een verschil van mening.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:55 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel shit gezien in mijn leven, zie de shit alleen maar toenemen.
Zijn we het deels met elkaar eens in ieder geval.
Wat moeten die linksgekkies dan wel niet van soros denken...quote:
Je moet dit zien zoals het is. Mensen die zich abnormaal gedragen.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat moeten die linksgekkies dan wel niet van soros denken...
...ow wacht.
Door die kapitalist worden ze deels betaald om te rellen dus daar hebben de linksgekkies het verder niet over.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat moeten die linksgekkies dan wel niet van soros denken...
...ow wacht.
Met een bepaald motief. Dat vergeet je even. Selectief. Toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je moet dit zien zoals het is. Mensen die zich abnormaal gedragen.
Waar de discussie begon was het alles neerleggen bij links en o.a. Groen links. Daar was en ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met een bepaald motief. Dat vergeet je even. Selectief. Toch?
Exactquote:Op zondag 9 juli 2017 16:00 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Door die kapitalist worden ze deels betaald om te rellen dus daar hebben de linksgekkies het verder niet over.
Die zitten er altijd wel tussen of gewoon mensen van jong tot oud die hun zorgen uiten over een bepaald vraagstuk in de maatschappij of het niet eens zijn met een bepaald beleid van één of meerdere leiders / mensenrechten / bedrijven / globalisering, klimaatprobleem of wat dan ook. Daar valt altijd over te twisten en hoef je ook niet mee eens te zijn. Het is gewoon hun goedrecht om te demonstreren, zolang het maar op een vreedzame manier verloopt.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als er een degelijk verhaal is achter de demonstratie, dan kan ik er nog begrip voor opbrengen.
Nu gaat het niet verder dan 'het moet anders' #hoe dan?
Vooral de aankondigingen ook
Dan moet je even je bril afzetten. Dit zijn extreemlinkse terroristen die hamburg de afgelopen dagen verbouwd hebben. Afa, antifa.. Ze komen er nog voor uit ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar de discussie begon was het alles neerleggen bij links en o.a. Groen links. Daar was en ben ik het niet mee eens.
Ik ontken het niet. Waar heb je het over? Maar dit zijn geen Groen Links mensen.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet je even je bril afzetten. Dit zijn extreemlinkse terroristen die hamburg de afgelopen dagen verbouwd hebben. Afa, antifa.. Ze komen er nog voor uit ook.
Ontken je dat, ben je gewoon onrealistisch. Ze komen er nota bene nog voor uit ook.
Stop maar met die uitleg. Dat heeft geen zin meer. Ik stop er ook mee. Iedere keer word muts Anne en Antifa erbij gehaald. En ondanks dat je meerdere malen roept om dat extreem tuig op te pakken die compleet over de grens zijn gegaan etc. schijnt dat nog niet door te dringen.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:03 schreef Rattataki het volgende:
[..]
Die zitten er altijd wel tussen of gewoon mensen van jong tot oud die hun zorgen uiten over een bepaald vraagstuk in de maatschappij of het niet eens zijn met een bepaald beleid van één of meerdere leiders / mensenrechten / bedrijven / globalisering, klimaatprobleem of wat dan ook. Daar valt altijd over te twisten en hoef je ook niet mee eens te zijn. Het is gewoon hun goedrecht om te demonstreren, zolang het maar op een vreedzame manier verloopt.
Zo vreedzaam verliep het dus niet en was ook niet de intentie.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:03 schreef Rattataki het volgende:
[..]
het maar op een vreedzame manier verloopt.
Nou, leg even uit dan, waar ging deze demonstratie over en wat wil men bereiken?quote:Op zondag 9 juli 2017 16:11 schreef Cherna het volgende:
[..]
Stop maar met die uitleg. Dat heeft geen zin meer. Ik stop er ook mee. Iedere keer word muts Anne en Antifa erbij gehaald. En ondanks dat je meerdere malen roept om dat extreem tuig op te pakken die compleet over de grens zijn gegaan etc. schijnt dat nog niet door te dringen.
En nog erger zijn de personen die het allemaal verafschuwen maar schreeuwen om streams en nog klagen ook dat er niets gebeurt. Pfff wat heeft het dan nog voor een zin.
Eerlijkere verdeling van de welvaart etc etc nou ik denk dat de wereldleiders van de G20 het nu wel begrepen hebben,wat jij?quote:Op zondag 9 juli 2017 16:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou, leg even uit dan, waar ging deze demonstratie over en wat wil men bereiken?
Eerlijk gezegd....nee, ik denk niet dat ze het begrepen hebben, en ook nooit gaan begrijpen ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:17 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Eerlijkere verdeling van de welvaart etc etc nou ik denk dat de wereldleiders van de G20 het nu wel begrepen hebben,wat jij?
Dus wat heeft dat auto's van onschuldige burgers in brand steken,winkels plunderen en agenten het ziekenhuis intrappen dat vieze linkse tuig nu opgeleverd?quote:Op zondag 9 juli 2017 16:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd....nee, ik denk niet dat ze het begrepen hebben, en ook nooit gaan begrijpen ook.
Tegen de g20 en het huidige beleid. Het uit de voegen gebarsten kapitalisme, neoliberalisme, klimaat, financiële sector, globalisatie etc. Wat is daar mis mee maar daartegen te demonstreren. Waar inderdaad iedere groep zijn mening over heeft. En kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld tegen een neoliberaal beleid bent maar niet perse tegen globalisatie. Enfin een mengeling van over het algemeen wat linkse idealen.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:15 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou, leg even uit dan, waar ging deze demonstratie over en wat wil men bereiken?
Helemaal niks, alleen een hoop ellende voor de mensen die daar in de omgeving wonen. Een Poetin, Trump, of welke leider dan ook, zal hier geen minuut minder door slapen. Klassiek gevalletje van zinloos geweld.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:22 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dus wat heeft dat auto's van onschuldige burgers in brand steken,winkels plunderen en agenten het ziekenhuis intrappen dat vieze linkse tuig nu opgeleverd?
quote:Op zondag 9 juli 2017 16:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tegen de g20 en het huidige beleid. Het uit de voegen gebarsten kapitalisme, neoliberalisme, klimaat, financiële sector, globalisatie etc. Wat is daar mis mee maar daartegen te demonstreren. Waar inderdaad iedere groep zijn mening over heeft. En kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld tegen een neoliberaal beleid bent maar niet perse tegen globalisatie. Enfin een mengeling van over het algemeen wat linkse idealen.
Het is al vreemd dat ik je dat nog moet uitleggen.
Maar je wilt horen dat het natuurlijk allemaal communisten zijn en Antifa tuig. Oké dan is dat maar zo in jou beleving. Dat verander ik toch niet.
*jouw.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Tegen de g20 en het huidige beleid. Het uit de voegen gebarsten kapitalisme, neoliberalisme, klimaat, financiële sector, globalisatie etc. Wat is daar mis mee maar daartegen te demonstreren. Waar inderdaad iedere groep zijn mening over heeft. En kan het zo zijn dat je bijvoorbeeld tegen een neoliberaal beleid bent maar niet perse tegen globalisatie. Enfin een mengeling van over het algemeen wat linkse idealen.
Maar je wilt horen dat het natuurlijk allemaal communisten zijn en Antifa tuig. Oké dan is dat maar zo in jou beleving. Dat verander ik toch niet.
Dat ben ik dan ook geheel met je eens.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*jouw.
Maar ok, fair enough. Schattig dat ze willen demonstreren. Moeten ze ook vooral doen. Voortaan wel graag de stad heel laten en met je poten van andermans spullen afblijven. Dank.
Dat moet je niet vreemd vinden, je moet je juist afvragen waarom men dan met aankondigingen als 'welcome to hell' komt, G20 top onmogelijk maken, dan is er van normaal demonstreren al geen sprake meer natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je moet eens weten. Wat denk je. Ik zie molest genoeg en ellende genoeg en ja ook van buitenlands tuig uit alle windstreken. We zijn inderdaad zover afgegleden. Dat is waar. Maar ik laat mij niet uit het veld slaan door een groep idioten die de massa binnen de EU niet vertegenwoordigd.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:33 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat moet je niet vreemd vinden, je moet je juist afvragen waarom men dan met aankondigingen als 'welcome to hell' komt, G20 top onmogelijk maken, dan is er van normaal demonstreren al geen sprake meer natuurlijk.
Zijn we zo ver afgegleden dat het allemaal maar op een gewelddadige manier moet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |