Daar moeten we ook meer naar kijken. Leuke mensen met een aardig idee.quote:
Is je Duits zo slecht?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat is de boodschap waar jij het mee eens bent?
Het meer selectieve / meer roze bril nieuws bedoel je?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar moeten we ook meer naar kijken. Leuke mensen met een aardig idee.
Ik klik hier geen links aan. Wat er staat is voor mij iets. Dat gaat over een A8 rijden.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:47 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Het meer selectieve / meer roze bril nieuws bedoel je?
Mijn Duits is inderdaad zeer slecht. Leg het dan even uit.quote:
Als er een degelijk verhaal is achter de demonstratie, dan kan ik er nog begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:43 schreef Rattataki het volgende:
[..]
Uiteraard. Een wolf in schaapskleren :3 Maar ben je het niet tenminste met me eens dat er een meerderheid is die wel gewoon vreedzaam loopt te demonstreren ? Die overigens uit alle lagen van de bevolking kunnen komen.
Oké dan.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik klik hier geen links aan. Wat er staat is voor mij iets. Dat gaat over een A8 rijden.
Een echte luiaard dus.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat doe ik uit principe niet omdat je niet weet wat je gaat zien. Tekst is belangrijker.
Ik heb zoveel shit gezien in mijn leven dat ik het online niet verder wil zien. Die keus heb je. Ik weet niet wat een link mij brengt.quote:
😁 Ik vraag me af wat er nu zo belangrijk is waar men een leus roept en dat er geroepen word uit de weg te gaan en van de straat te gaan. Dat doen ze niet dus het gas erop. Wat is er nu uit de Duitse tekst te halen. Leg mij dat maar uit.quote:
Jij hebt het gezien. Wat is de uitleg dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 15:53 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Je gaat / wilt een filmpje niet bekijken en dan moet ik je iets uitleggen?
Ik heb ook heel veel shit gezien in mijn leven, zie de shit alleen maar toenemen.quote:Op zondag 9 juli 2017 15:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb zoveel shit gezien in mijn leven dat ik het online niet verder wil zien. Die keus heb je. Ik weet niet wat een link mij brengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |