ppv tijd is op, dus ik weet het nietquote:Op zondag 9 juli 2017 06:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Odds nu we bij ronde 5 zijn aanbeland?
Dit wel inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2017 07:08 schreef Geo4kant het volgende:
Slecht ook van Romero en corner dat ze het niet gezien hebben en/of op dat been verder gingen.
Hij gaat het afleggen tegen Whittaker.quote:Op zondag 9 juli 2017 07:09 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man... is hij eerst netjes gaat hij daarna zo'n slecht WWE stukje opvoeren
Jepquote:Op zondag 9 juli 2017 07:10 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hij gaat het afleggen tegen Whittaker.
Andere stad? Wat dacht je van ander land!quote:Op zondag 9 juli 2017 06:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je er dan 200dollar voor neer hebt gelegd dan is het echt ontzettend kut. Je kan je ticketprijs terug krijgen maar als je vanuit een andere stad komt zit je nog met je hotel en alles
zijn optreden was om te huilen, en komt ook nog weg met een steal. hij krijgt ook nooit mer een titleshot.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:50 schreef E-Dubble het volgende:
Betekent dit een nieuwe title shot voor overeem of had ie hier met een finish moeten winnen?
Dat klopt, maar alleen cain staat boven hem en die zie ik voorlopig nog niet terugkomen. Dus zou zomaar kunnen dat hij gelijk een stipe rematch krijgt.quote:Op zondag 9 juli 2017 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn optreden was om te huilen, en komt ook nog weg met een steal. hij krijgt ook nooit mer een titleshot.
stipe moet idd regelmatig vechten als champ, maar in normale omstandigheden zie ik dana red, het cees niet gunnen. dana haat ook stipe, want ze promoten hem niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alleen cain staat boven hem en die zie ik voorlopig nog niet terugkomen. Dus zou zomaar kunnen dat hij gelijk een stipe rematch krijgt.
Ligt er denk ik aan of Ngannou JDS verslaat. Zo niet zal Cees wel weer een titeshot krijgen aangezien we voorlopig toch niks meer van Cain vernemen.quote:Op zondag 9 juli 2017 16:50 schreef E-Dubble het volgende:
Betekent dit een nieuwe title shot voor overeem of had ie hier met een finish moeten winnen?
als ie uitvalt tegen whittakerquote:Op zondag 9 juli 2017 19:53 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer pakken ze de belt van Bisping eens af?
quote:Op zondag 9 juli 2017 19:53 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer pakken ze de belt van Bisping eens af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |