Ik zie het verschil tussen tuig en anders denken.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zit een bias bij je tussen de gedachte en de realiteit.
Oh die zullen er vast zijn. Maar die heb je ook bij de VVD. In welke partij niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Behalve als je een discussie probeert aan te gaan. Fanatiek op het agressieve af worden ze dan opeens.
Ogenschijnlijk vriendelijke mensen gaan dan in de rede vallen, stemverheffen, framen, wijzen. Ga je daar verder tegen in, wordt het allemaal nog erger... Schijnbaar zit het diep ofso.
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat die mensen zelf er voor uit komen dat ze gl hebben gestemd.
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee met wat voor figuren jij je omringt, maar dat zijn niet de GL-stemmers die ik ken.
Ken wel PVV-stemmers die heel bedreven zijn om de gezelligheid op verjaardagen de nek om te draaien met hun eeuwige negatieve gezeik.
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaat dan om met rare mensen. Maar ik geloof je verhaal niet.
Wat is de zin? Jij begrijpt het ook niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sterk staaltje duimzuigerij om zijn stelling te ondersteunen.
Je moet eens kijken hier wie er daadwerkelijk framed. Ik ken het niet met GL stemmers. En inderdaad niet alle standpunten bevallen mij als het om GL gaat. Maar als een PvdA compleet verzaakt is GL wat mij betreft de betere optie.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ken dat dus met gl stemmers. Ogenschijnlijk goede sfeer draaien ze vakkundig de nek om door alles en iedereen te framen die niet gl heeft gestemd. Zodra het over politiek gaat.
Maar dat zal denk ik aan de 2 extremen liggen van het 'hoefijzer'.
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. jij zet het op lijn van wat er mis ging in Hamburg.
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef StaceySinger het volgende:
In een pand van GroenLinks-jongerenorganisatie Dwars in Utrecht zijn vanmiddag grondstoffen gevonden om een bom mee te maken. Er was geen gevaar voor de omgeving, maar uit voorzorg zijn wel twee aangrenzende panden ontruimd. Een deel van de Oudegracht in het centrum van de stad is enige tijd afgesloten geweest.
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. Gezien de Anne fleurtjes. Welliswaar er uit getrapt, maar dwars was ze.
Maargoed, blijf maar volharden in je bias. Sprookjes en utopie zijn belangrijker dan de realiteit. Feit blijft dst gl gelieerd blijft aan afa, antifa, rara overblijfselen, greenpeace en ander soort linkstuig.
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'quote:Op zondag 9 juli 2017 11:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jij framed mensen als groep. Dat is gevaarlijk.
Dat zeg ik nergens, Ik stem ook geen Groen Links.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
'ik praat niet meer met jou soort' als je een wat rechtsere mening uit.
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is. Dat is ook maar een deel dat daadwerkelijk tuig is.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'pvv-tokkies, extreem rechts fascisten'
'ik praat niet meer met jou soort' als je een wat rechtsere mening uit.
Ach, ja.. Dan ben ik gevaarlijk.
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..quote:Op zondag 9 juli 2017 11:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Man man Anne. Gelukkig zet ik niet iedere PVV er weg als dom tokkie volk. Want dat zijn ze zeker niet allemaal.
Dat heb ik er genoeg zien zeggen hier.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik niet. Ik zeg juist dat een groot deel PVV stemmers geen tuig en dom tokkie volk is.
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?
Magicquote:Op zondag 9 juli 2017 11:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/home(...)odigdheden~a480f985/
Fijn. Wat doet dat in dit topic dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat het voor veel mensen een belachelijke partij is die je niet begrijpt.
Om aan te geven dat het niet zwart wit is. Je kunt niet iedere GL stemmer als hoogopgeleid werkschuw links tuig wegzetten. Zo kun je dus ook niet alle PVVers als volidioot wegzetten.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vanwaar die fixatie toch op de pvv? Ik snap die niet helemaal..
Dit waren toch geen extreem rechtse demonstraties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |