Die wachten totdat het sein brandmeester is gegeven, dan komt de haat wel weerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zelfs op Feyenoord netwerk alleen maar positieve berichten. Zelfs op FN. Al zullen de grapjes nog wel komen.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die wachten totdat het sein brandmeester is gegeven, dan komt de haat wel weer
Maar ja, dat werkt beide kanten op.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
En anders wel weer een "ludiek" liedje bij de volgende Klassieker.
Werd er door iemand hier op forum al op een bericht met deze inhoudquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die wachten totdat het sein brandmeester is gegeven, dan komt de haat wel weer
Dus ze zijn er wel hoorquote:Iets in de trant van 'en die hebben ze dus bij FC Utrecht proberen te slijten in de deal met Amrabat, want zo zijn ze in 020'
Leeftijd heeft er in ieder geval niets mee te maken: ik heb het op mijn 18e wel eens gehad. Weliswaar vanuit een aangeboren hartafwijking en in een vorm waar ik zelf niets van merkte (het was alleen op een ECG waarneembaar) maar in geval van onontdekte mankementen of niet goed behandelde ziekten kan iedereen er last van krijgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK vind het alleen buitengewoon vreemd dat een 20 jarige topsporter met zoiets te maken krijgt.
Was wel aardig opzich.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:43 schreef franklop het volgende:
Nu we voorlopig even geen verdere info krijgen en ik niks heb gezien; hoe ging de wedstrijd eigenlijk?
Totaal niet relevant natuurlijk, maar toch
Is een coma normaal bij hartritmestoornissen? En zegt dat iets over de schade?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gij is geen arts, ondergetekende wel.
Zo vreemd is dit helaas echt niet hoor.
twitter:werderbremen twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 18:37:27#Baumann: Unsere Gedanken & allerbesten Wünsche sind bei #Nouri, seinen Angehörigen, den Spielern, Fans und beim @AFCAjax! #Werder #ajasvw reageer retweet
Na een reanimatie wordt (afhankelijk van ziekenhuis) iemand actief gekoeld danwel kunstmatig in coma gehouden. Lichaamsmetabolisme is dan lager en derhalve de schade minder. Althans dat is de gedachtequote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is een coma normaal bij hartritmestoornissen? En zegt dat iets over de schade?
Kunstmatige coma is relatief normaal ja. Om zijn lichaam in bescherming te nemen ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ze hebben het in de tweet niet over coma maar over "in slaap gehouden". Kan ook een soort verdoving of narcose zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Er wordt een kunstmatige coma bedoeld, daar mag je wel vanuit gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze hebben het in de tweet niet over coma maar over "in slaap gehouden". Kan ook een soort verdoving of narcose zijn.
Klopt, alleen sommige bronnen vermijden het woord coma omdat het negatieve associatie heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er wordt een kunstmatige coma bedoeld, daar mag je wel vanuit gaan.
Dat snap ik ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, alleen sommige bronnen vermijden het woord coma omdat het negatieve associatie heeft.
Dit. Ze zeggen slaap omdat het minder eng klinkt dan kunstmatige coma.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kunstmatige coma is relatief normaal ja. Om zijn lichaam in bescherming te nemen ook.
En nee, niet per se. Een normale coma zou beroerder zijn over het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |