quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa en ik zijn op dreef vandaag
nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
en het record is 4045![]()
Hoe heeft hij dat gedaan...
Hij stopte precies bij 4045quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
volgens mij was het iets van 20 uur
4045?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Is dat Michelle Obama?quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Uiteraard, anders is het toch identiteitsfraude?
Nee die is echt, het is lang bekend dat onze Koning een account op Fok! heeft.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Anders kan ik hier ook wel als Wimlex gaan posten, zou een mooie janboel worden.
Hij is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee die is echt, het is lang bekend dat onze Koning een account op Fok! heeft.
Vandaag is gehaktbaldagquote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Flikker die frikandel gewoon in de microgolf, veel sneller.
Het is iedere dag gehaktbaldag onder het Monopoly bewind.quote:
je laten leiden door die gastquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is iedere dag gehaktbaldag onder het Monopoly bewind.
Onder het juk van blauw val ik liever welwillig, je weet maar nooit in deze gepolariseerde tijden.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
volgens een andere telling waren het minder idd. Omdat er een aantal verwijderd waren geloof ik.quote:
met post per dag?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:13 schreef Stien_Struis het volgende:
Achter de schermen telt ook niet mee, dan stond Yvonne bovenaan.
Klopt. Al heb ik dat sinds een aantal maand wel aangepast. Er wordt nu vaker geïndexeerd vanaf de AT lijst, zodra er nieuwe berichten worden gepost dan pakt het script dat binnen max 5 min. op. Het kan maar de kans ik klein dat ze zo snel verwijderd worden. Het zou nu dus accurater moeten zijn, FOK! telt verwijderde posts immers ook gewoon mee in het postaantal.quote:
nicequote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik dat sinds een aantal maand wel aangepast. Er wordt nu vaker geïndexeerd vanaf de AT lijst, zodra er nieuwe berichten worden gepost dan pakt het script dat binnen max 5 min. op. Het kan maar de kans ik klein dat ze zo snel verwijderd worden. Het zou nu dus accurater moeten zijn, FOK! telt verwijderde posts immers ook gewoon mee in het postaantal.
welke moet ik officieel aanhouden voor mijn record straks?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:38 schreef bondage het volgende:
Verwijderde posts worden overigens niet in Mycroft weergegeven. Ze worden namelijk gemarkeerd als zijnde verwijderd en genegeerd door het script. Bij de stats tellen ze uiteraard wel mee.
Arcee telt als het goed is alle verwijderde posts mee, zijn stats zijn over het algemeen erg betrouwbaar. Ondanks dat ik zo vaak indexeer zal er vast wel een keer een post worden gemist. Mocht je bijvoorbeeld ook in besloten fora posten tellen ze ook niet mee, alleen ABO wordt meegenomen en telt wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welke moet ik officieel aanhouden voor mijn record straks?
het record van 100K posts in 1 jaar uit 2013 gaat er dit jaar aan. En hard ookquote:
okayquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Arcee telt als het goed is alle verwijderde posts mee, zijn stats zijn over het algemeen erg betrouwbaar. Ondanks dat ik zo vaak indexeer zal er vast wel een keer een post worden gemist. Mocht je bijvoorbeeld ook in besloten fora posten tellen ze ook niet mee, alleen ABO wordt meegenomen en telt wel.
Ja zeker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:43 schreef Stien_Struis het volgende:
Is nog bijna half jaar, kan van alles gebeuren.
Dus toch een kloon account van een verzuurde ex-modquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Neuh, met de Crew was ff leuk maar record halen ze toch nooit meer in.
Als je VR1 klein maakt en misschien nog een beetje speelt met de R1/R2 ratio, dan heb je alleen maar rood op je meter M1quote:
Wil je mij geen kloon noemen?quote:
Sorry maar soms worden je kinderen anders dan je voor ogen had?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:27 schreef CarltonBanks het volgende:
Dood?
[..]
Wil je mij geen kloon noemen?
Ik ben een volgroeid persoon in jouw sychozofrene wereld. Iets meer respect graag
Meh, alleen maar rood is ook zo saaiquote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je VR1 klein maakt en misschien nog een beetje speelt met de R1/R2 ratio, dan heb je alleen maar rood op je meter M1
Geen harde gevoelens Carlton. Kusjequote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:32 schreef CarltonBanks het volgende:
dan ben ik niet boos maar wel verdrietig dat je me niet accepteert zoals ik ben.
kusje er op?
Zie ik je daar, regel ik de bitches.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:12 schreef KoningPils het volgende:
[..]
In mijn garage
Eikenhorst, Wassenaar
Nee jouw moeder dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:14 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Als het niet je moeder is vind ik het prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |