per mail en telefoonquote:Op zondag 9 juli 2017 21:36 schreef Waterdruppel het volgende:
Ingee gefeliciteerdmet de geboorte van je zoon. Geniet ervan en ook al zo'n snelle bevalling.
Ik heb nog even een vraag. Ik twijfel of ik me zou inschrijven voor de babydozen (zoals de blije doos) Komen er nog steeds mensen langs als je er voor aanmeld of gaat het nu alleen maar via het internet?
Goeie tip Littledrummergirl 😀quote:Op zondag 9 juli 2017 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
per mail en telefoonEn soms n foldertje per post. Ik heb een vals telefoonnummer ingevuld
en de mails weer allemaal geunsubscribed
Ik stond ook op het punt om zo'n box te bestellen, tot ik de kleine lettertjes ging lezen over wat ze allemaal met je persoonsgegevens doen. Toen had ik er geen zin meer in. Je kan ook al je gegevens faken misschien maar dat was me teveel moeite.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:36 schreef Waterdruppel het volgende:
Ingee gefeliciteerdmet de geboorte van je zoon. Geniet ervan en ook al zo'n snelle bevalling.
Ik heb nog even een vraag. Ik twijfel of ik me zou inschrijven voor de babydozen (zoals de blije doos) Komen er nog steeds mensen langs als je er voor aanmeld of gaat het nu alleen maar via het internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |