Ben jij mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 08-07-2017 17:52:51 ]
Dit ja. Zooooo vaakquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1. Ik heb zelfs mn vriend letterlijk wakker geschopt omdat ik ervan overtuigd was dat hij op haar lag. Ze lag gewoon aan de andere kant naast me in de cosleeper
Ha, leuk als je dat leuk vindt!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik had vanmiddag ineens een babyshower van collega's aan mn fiets hangen. Gelukkig geen genante spelletjes over buikomtrekken en potjes proeven. Gewoon gezellig gehightea'd met cadeautjes. Zo lief dat ze aan me gedacht hebben
Nope, ik pies gewoon normaal!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een babyshower voor iemand die duidelijk had gecommuniceerd daar geen zin in te hebben, dus je weet wat je te doen staat
Gefeliciteerd trouwens! Hoop je op een december- of januaribaby?
Ik kan gelukkig nog steeds 6 uur slapen zonder te plassen. Als je steeds voor 3 druppels gaat zou ik maandag even met een potje langs de huisarts gaan.
ik heb al zovaak aan je gedacht of het al raak zou zijn, toen je meldde na T zn geboorte dat jullie ook gingen proberen...zo tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |