En "boehoe prostaatkanker"-roepers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de voeding van kinderen wordt niet echt beter. Onze zuivelconsumptie stagneert. Dankjewel vegans.
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En "boehoe prostaatkanker"-roepers.
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
Nigel de Melkman.quote:
Owh verrek, je heet Nigel ja..quote:
Alles tegen, zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Ik help je:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
En vrouwen krijgen borstkanker van onregelmatige diensten en overmatige blootstelling aan kunstlicht, zo leerde ik van RTL Z.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waren sowieso maar rare randfiguren. Mij een beetje aankijken op mijn zuivelconsumptie en dan in het weekend op zo'n festival van de eerste de beste ongewassen dreadlockdrager een zegeltje chemische meuk naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
Zo mannelijk dat zijn lichaam het niet aankon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.
Hoge hakken vallen op, he?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?quote:
Ja, als je maar lang genoeg niet dood gaat aan andere dingen krijg je vanzelf een keer kanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
Kort gezegd, van leven krijg je kanker. Da's gewoon een feit dus stoppen met dat alarmistische gedoe.
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so muchquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Dacht dat het uitzag dat de benen dan mooier lijken, (wij) ,mannen worden voor het lapje gehouden waar we bijstaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |