SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Ik denk dat zowel senior als junior wel op hun tellen moeten gaan passen, want anders kan dat inderdaad zomaar ineens heel erg tegen ze gaan werken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het kan ook tegen hem gaan werken en dan is hij terug bij af
De gemoederen liepen nogal op bij Toro Rosso toen Max daar nog reed in 2016, hetzelfde is nu weer gaande.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel senior als junior wel op hun tellen moeten gaan passen, want anders kan dat inderdaad zomaar ineens heel erg tegen ze gaan werken.
Het weerberichtquote:Zaterdag - tijdens de laatste vrije training en de kwalificatie ronde’s - is er veel zonneschijn en bestaat er in de middag een kans van 40% op een bui. Het wordt erg warm met een maximumtemperatuur van 31 graden en waaien doet het nauwelijks. Er wordt zo’n 13 uur zon verwacht; de zon komt op om 5:12 uur en zal ondergaan om 20:57 uur. Pas op voor de hoge zonkracht want die bedraagt maar liefst 9.
Tijdens de Grand Prix blijft het mooi zomerweer met hoge kwikstanden. Er zijn perioden met zon en de temperatuur loopt op naar een tropische 31 graden. In de loop van de middag bestaat er een wat grotere kans (60%) op een onweersbui. Er staat opnieuw nauwelijks wind waardoor het warmer zal aanvoelen dan de thermometer in werkelijkheid aanwijst.
Ja, dit dus. Sainz vind (vond) ik een leuke coureur om te volgen in de races, als hij een goede race gereden heeft zijn zijn interviews ook wel leuk, vol enthousiasme in z'n beste Engels en van die glinsterende ogen.. Karakter en totale spontaniteit is dan gewoon mooi om te zien. Maar dit soort ongein maken hem wel minder leuk/onpopulair.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De gemoederen liepen nogal op bij Toro Rosso toen Max daar nog reed in 2016, hetzelfde is nu weer gaande.
Volgens mij is nu wel duidelijk waar dat vandaan komt.
Tja.. geruchten over geruchten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch wel raar dat Olav's verhaal nog niet door buitenlandse pers is opgepakt. Ik bedoel, het is best een aantijging wanneer iemand uit dezelfde racestal roddels in de internationale pers gaat verspreiden over een ander om zijn eigen positie te verbeteren
Ik denk dat niemand Olav serieus neemt. En terecht.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch wel raar dat Olav's verhaal nog niet door buitenlandse pers is opgepakt. Ik bedoel, het is best een aantijging wanneer iemand uit dezelfde racestal roddels in de internationale pers gaat verspreiden over een ander om zijn eigen positie te verbeteren
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
Oeh, wie is dezeSPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Thanks! Niet verkeerd om naar te kijkenquote:
Ja, als de motor uitstaat dan rijdt het best lastig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bizar dat hij daar gewoon blijft staan...
En dat het team dat verwacht ook nog
Details.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, als de motor uitstaat dan rijdt het best lastig.
Wat dacht je van uitstappen en de marshalls hun werk laten doen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, als de motor uitstaat dan rijdt het best lastig.
quote:Spoke to Ollie about it this morning... doesn't sound like the Sainz camp style of operating at all. More to this than meets the eye. Will do some digging.
LIjkt mij ook. Die vader en heel die familie zijn superprofessioneel. Ik geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Reddit aan Will Buxton gevraagd wat die denkt van het verhaal van Olav
[..]
zal die met plezier dragen zolang Frits zijn tripjes blijft betalenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Die leeuw maakt het wel helemaal af met z'n Jumbo tas
Hmmm, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Op Reddit aan Will Buxton gevraagd wat die denkt van het verhaal van Olav
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:24 schreef franklop het volgende:
Sow
Gaat vanmiddag zo dadelijk wel de 1.04 in
Maar voor welk team?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Carlos gaat wrsch deze sessie nog rijden aldus Ted op Sky.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitstappen en de marshalls hun werk laten doen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zoals bij iedereen zal het team eerst kijken of de auto opnieuw gestart kan worden.
Ik ben bang dat als hij geen contract meer krijgt bij STR het exit is qua F1 voor Sainz.quote:
Dat viel wel mee. Overdrijf niet zo zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hij stond op een nogal gevaarlijke plek en het duurde lang..
er was niemand op de baan. Niemand. N-i-e-m-a-n-d.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Hij stond op een nogal gevaarlijke plek en het duurde lang..
Ook dat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er was niemand op de baan. Niemand. N-i-e-m-a-n-d.
Zelfs Sainz was NIET op de baan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er was niemand op de baan. Niemand. N-i-e-m-a-n-d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |