SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahah weet je wat de grap is? Die zijn grotendeels links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..ook hoor, maar die doen het meestal bij hun voetbalclub.![]()
Dus eigenlijk voor globaliseringquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hij staat wel achter verbinding en dat er geen grenzen zouden moeten zijn iig.![]()
![]()
Bovendien is jesse natuurlijk wel groen en zeker door achterban ook voor veel vluchtelingenopvang, maar echt enorm anti kapitalistisch is hij nu ook weer niet voor een groenlinkser.
Neoliberaaltje in de dop![]()
Zou het?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah weet je wat de grap is? Die zijn grotendeels links.![]()
Misschien bij FC Twente dan, maar bij de meeste clubs zijn die hooligans echt rechts hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah weet je wat de grap is? Die zijn grotendeels links.
Of bedoelde je dat ze met links slaan?![]()
Nou de SP gaat er wel met een bus naar toe, zelfs kamerleden gaan meequote:DEMONSTRATIE G20 TOP HAMBURG
Op 7 en 8 juli 2017 komen de regeringsleiders van de grootste industrielanden en opkomende economieën, de G20, bijeen voor een top in Hamburg. Die leiders zijn mede verantwoordelijk zijn voor de groeiende ongelijkheid, de vuile oorlogen, het record aantal vluchtelingen en de vervuiling van onze planeet. Zij zijn niet de oplossing maar onderdeel van het probleem.
Samen met de inwoners van Hamburg gaan we op zaterdag 8 juli de straat op onder het motto ‘Nee tegen de G20, sociale rechtvaardigheid NU!‘
Met een grote groep SP'ers, waaronder onze Kamerleden Sadet Karabulut en Sandra Beckerman nemen we deel aan deze demonstratie. Vrijdagavond 7 juli om 12 uur ‘s nachts vertrekken we met een bus uit Amsterdam naar Hamburg om ‘s ochtends om 11 uur deel te nemen aan de demonstratie.Als je meegaat, geeft je dan snel op via secretariaat@sp.nl (kosten: 20 euro per persoon).![]()
Beruchte club uit die wijk he, sankt pauli, voetbal niet hoogstaand maar enorm harde "linkse" kern hooligans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik nooit gedacht. Ik dacht niet eens dat die van voetbal zouden houden.![]()
GL is sociaaleconomisch gezien ook gewoon bere rechts, die kunnen gewoon samenwerken met die Baudet kliek hoor. Lekker iedereen onderdrukken onder het spelen van Bach op je piano.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien is jesse natuurlijk wel groen en zeker door achterban ook voor veel vluchtelingenopvang, maar echt enorm anti kapitalistisch is hij nu ook weer niet voor een groenlinkser.
Neoliberaaltje in de dopI´m back.![]()
Wat zijn ze nou op Ruptly aan het schreeuwen over de Polizei?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Oh hij gaat weer bier halen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik hoor/lees telkens dat Hamburg een grote (extreem)linkse gemeenschap heeft.
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?![]()
Ik zeg niet dat de verhouding 90/10 is maar een heel groot deel is gewoon links, bij voetbal wordt er dan sowieso ook niet over politiek gepraat. Voor een groot deel natuurlijk gewoon de sociale onderlaag die op de tribune zit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Misschien bij FC Twente dan, maar bij de meeste clubs zijn die hooligans echt rechts hoor.
Of bedoelde je dat ze met links slaan?
Toont ook meteen aan dat het weinig met politieke voorkeur te maken heeft want links en rechtse hooligans staan gewoon naast elkaar op de andere club in te rammen als het er op aan komt.![]()
St. Pauli, Livorno, Liverpool, Celtic, Standard Luik, Boca Juniors itt 1860 Munich, Dinamo Zagreb, Legia Warschau, Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, dat had ik nooit gedacht. Ik dacht niet eens dat die van voetbal zouden houden.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja het zijn niet echt de helderste lichten dat krakerstuigquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?
_____
Wat kan jou dat schelen als je zelf in een half kapot kraakpand woont.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?![]()
Dat boeit hun toch nie hahaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:34 schreef Physsic het volgende:
Betekent dat dat een deel van de relschoppers momenteel bezig is hun eigen stad af te breken?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
De winkel is voorlopig dicht.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Die geplunderde winkel nu bij Reuters, man man man, wat een paupers zeg
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: