Op zich wel maar er ging even wat fout met het energieveld geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon even wat aan haar shakra's doen en een groene amethyst over haar handen wrijven. Op-ge-lost!
Ze brak in de zen van klaver.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom was dat wijf zo hysterisch?
Vrijdagvond fapavond?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de fuck gaat die Ruptly gast heen dan.
Klopt. Extreem rechts misdraagt zich niet zo als extreem links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien zijn links en extreem links net zo min hetzelfde als rechts en extreem rechts.
Bier halen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de fuck gaat die Ruptly gast heen dan.
100 %.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Gelooft iemand hier serieus dat Jesse Klaver dit goed zou keuren?
Moah..ook hoor, maar die doen het meestal bij hun voetbalclub.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Extreem rechts misdraagt zich niet zo als extreem links.
Die zit gewoon hoog in dr emoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom was dat wijf zo hysterisch?
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze met een stoomwals over dat zooitje heenrijden maar mijn jeugdige ik vond het geweldig als de ME ter plekke kwam, dan werd het lekker knokken. En de ME'ers die ik persoonlijk kende vonden dat ook allemaal.quote:
Ha, waarschijnlijk wel, want hier wordt niet gereageerd.quote:
Nou er zijn zat oudere mensen voorbij gekomen op de streamsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, remmie is iets van 47 die gaat niet demonstreren meer hoor.
Tuurlijk niet, maar het volk wat er rondloopt is wel GL/PvDD/SP stemmer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
We mogen hopen dat hij ondertussen wijzer is, in zijn DWARS tijd werd er nog een bom verwijderd uit hun pand geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Dat geloof ik best, maar dat is vooral omdat het niet veel linkser kan dan dat in Nederland.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het volk wat er rondloopt is wel GL/PvDD/SP stemmer.
Nou ja, hij staat wel achter verbinding en dat er geen grenzen zouden moeten zijn iig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Ja. Het slag volk dat daar loopt is de typische GL achterban.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |