Vechten voor een betere wereld waar boodschappen voortaan gratis zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:15 schreef Stupidisco het volgende:
Foto van de plunderingen die eerder ook op de stream te zien was:
[ afbeelding ]
Op de 20.000 die ze hebben? Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Als dat echt de reden is, is 36 een beetje weinig..?
Iedereen voor niets in de vroege ochtend opstaat om naar het werk te gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vechten voor een betere wereld waar boodschappen voortaan gratis zijn
Ze lijken zich ergens op voor te bereiden jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:19 schreef Bensel het volgende:
lijkt langzamerhand weer wat beweging te komen.
Opwachten op de stations en de grenzen. Daarna helemaal verrot meppen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:21 schreef RobbieRonald het volgende:
De politie heeft in ieder geval wel een aantal gig aan beelden/foto's om te onderzoeken en de daders te achterhalen.
Gelukkig wel, ik ga dat de komende weken ook fijn volgen voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:21 schreef RobbieRonald het volgende:
De politie heeft in ieder geval wel een aantal gig aan beelden/foto's om te onderzoeken en de daders te achterhalen.
Dat noem ik rechtvaardigheid , waar kan ik tekenenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Iedereen voor niets in de vroege ochtend opstaat om naar het werk te gaan.
Hoeft niet, alles vrijwillig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat noem ik rechtvaardigheid , waar kan ik tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |